Захист магістерської кваліфікаційної роботи

Спеціальність: Хімічні технології переробки полімерних та композиційних матеріалів
Код дисципліни: 7.161.06.O.020
Кількість кредитів: 3.00
Кафедра: Хімічна технологія переробки пластмас
Лектор: Викладачі кафедри, Державна екзаменаційна комісія
Семестр: 3 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: Атестація кваліфікаційної роботи у формі публічного захисту
Завдання: Вивчення навчальної дисципліни передбачає формування у здобувачів освіти компетентностей: загальні компетентності: - ЗК1. Здатність генерувати нові ідеї (креативність). - ЗК2. Здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях. - ЗК3. Здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел. - ЗК4. Здатність працювати самостійно і в команді. - ЗК5. Здатність до самоосвіти та підвищення рівня професійної кваліфікації. фахові компетентності: - ФК1. Здатність досліджувати, класифікувати і аналізувати показники якості хімічної продукції, технологічних процесів і обладнання хімічних виробництв. - ФК2. Здатність організовувати і управляти хіміко-технологічними процесами в умовах промислового виробництва та в науково-дослідних лабораторіях з урахуванням соціальних, економічних та екологічних аспектів. - ФК3. Здатність використовувати результати наукових досліджень і дослідно-конструкторських розробок для вдосконалення існуючих та/або розробки нових технологій і обладнання хімічних виробництв. - ФК4. Здатність використовувати сучасне спеціальне наукове обладнання та програмне забезпечення при проведенні експериментальних досліджень і здійсненні дослідно-конструкторських розробок у сфері хімічних технологій та інженерії.
Результати навчання: - знати методи і засоби теоретичного і експериментального дослідження в області технології переробки полімерних і композиційних матеріалів; - знати методи і засоби теоретичного і експериментального дослідження в області модифікування високомолекулярних сполук та створення на їх основі полімерних композитів із заданими характеристиками; - вміти досліджувати фізико-хімічні і технологічні властивості полімерних матеріалів і їх компонентів з використанням сучасних методів планування і виконання експерименту; - мати уявлення про розроблення планів, програм і методик здійснення досліджень в галузі високомолекулярних сполук, полімерних матеріалів і виробів.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Полімерне матеріалознавство; Фізико-хімія полімерів; Теоретичні основи технології переробки полімерів; Спеціальні методи досліджень структури і властивостей високомолекулярних сполук; Сучасні технологічні процеси перероблення полімерних і композиційних матеріалів.
Короткий зміст навчальної програми: Публічний захист кваліфікаційної роботи
Опис: Опрацьовування і аналіз спеціалізованих видань і журналів, баз даних, патентний пошук за темою науково-дослідної роботи. Ознайомлення з місцем роботи. Інструктаж з техніки безпеки. Ознайомлення з небезпечними і шкідливими речовинами і чинниками під час проведення науково-дослідної роботи, методами захисту від них. Опрацювання цілей і завдань наукових досліджень. Розроблення плану роботи. Вивчення методів постановки експерименту. Ознайомлення з об'єктами і методами досліджень. Здійснення експериментальної частини роботи. Вивчення принципів розроблення нормативної документації на науково-дослідну продукцію. Аналіз результатів проведених експериментів, статистична обробка результатів та їх опублікування.
Методи та критерії оцінювання: Захист роботи на Державній екзаменаційній комісії (100 %)
Критерії оцінювання результатів навчання: Кваліфікаційна роботи має передбачати розв’язання складної задачі або проблеми хімічних технологій та інженерії, що передбачає проведення досліджень та/або здійснення інновацій і характеризується невизначеністю умов і вимог. Кваліфікаційна робота не повинна містити академічного плагіату, фабрикації, фальсифікації.
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: 1. Торопцева А. М., Белогородская К. В., Бондаренко В. М. Лабораторный практикум по химии и технологии высокомолекулярных соединений. - Л: Химия, 1972. - 416с. 2. Ахназарова С.Л., Кафаров В.В. Оптимизация эксперимента в химии и химической технологии. - М.: Высш. шк. - 1978. – 319 с. 3. Білуха М.Т. Основи наукових досліджень: підруч. для вузів. – К.: Вища шк., 1997. – 271с. 4. Шейко В.М., Кушнаренко Н.М. Організація та методика науково-дослідницької діяльності: підручник. – К.: Знання, 2004. – 307 с. 6. Прокопов Н.И. и др. Практикум по методам исследования полимеров. – М.: МИТХТ имени М.В. Ломоносова, 2013. – 150с. 7. Рабек Я. Экспериментальные методы в химии полимеров. – М.: МИР, 1983. – 480с.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).