Виконання магістерської кваліфікаційної роботи

Спеціальність: Хімічні технології переробки полімерних та композиційних матеріалів
Код дисципліни: 7.161.06.O.019
Кількість кредитів: 15.00
Кафедра: Хімічна технологія переробки пластмас
Лектор: Викладачі кафедри
Семестр: 3 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: Підготовка магістерської кваліфікаційної роботи до публічного захисту
Завдання: Вивчення навчальної дисципліни передбачає формування у здобувачів освіти компетентностей: загальні компетентності: - ЗК1. Здатність генерувати нові ідеї (креативність). - ЗК2. Здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях. - ЗК3. Здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел. - ЗК4. Здатність працювати самостійно і в команді. - ЗК5. Здатність до самоосвіти та підвищення рівня професійної кваліфікації. фахові компетентності: - ФК1. Здатність досліджувати, класифікувати і аналізувати показники якості хімічної продукції, технологічних процесів і обладнання хімічних виробництв.
Результати навчання: • знати методи і засоби теоретичного і експериментального дослідження в області технології переробки полімерних і композиційних матеріалів та модифікування полімерних матеріалів; • знати методи і засоби теоретичного і експериментального дослідження в області технології переробки полімерних і композиційних матеріалів; • вміти досліджувати фізико-хімічні і технологічні властивості полімерних матеріалів і їх компонентів з використанням сучасних методів планування і виконання експерименту; • мати уявлення про розроблення планів, програм і методик здійснення досліджень в галузі високомолекулярних сполук, полімерних матеріалів і виробів.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Полімерне матеріалознавство; Фізико-хімія полімерів; Теоретичні основи технології переробки полімерів; Спеціальні методи досліджень структури і властивостей високомолекулярних сполук; Сучасні технологічні процеси перероблення полімерних і композиційних матеріалів.
Короткий зміст навчальної програми: Визначення мети, конкретних завдань досліджень, об’єкту і предмету досліджень. Складання розширеного плану магістерської роботи. Робота зі спеціальною науковою, науково-методичною літературою, нормативними актами за обраною темою роботи. Здійснення огляду опублікованих за темою дослідження літературних джерел. Формулювання характеристики вихідних продуктів. Вибір методів (методик) здійснення досліджень. Досліджень за темою магістерської роботи.
Опис: Опрацьовування і аналіз спеціалізованих видань і журналів, баз даних, патентний пошук за темою науково-дослідної роботи. Ознайомлення з місцем роботи. Інструктаж з техніки безпеки. Ознайомлення з небезпечними і шкідливими речовинами і чинниками під час проведення науково-дослідної роботи, методами захисту від них. Опрацювання цілей і завдань наукових досліджень. Розроблення плану роботи. Вивчення методів постановки експерименту. Ознайомлення з об'єктами і методами досліджень. Здійснення експериментальної частини роботи. Вивчення принципів розроблення нормативної документації на науково-дослідну продукцію. Аналіз результатів проведених експериментів, статистична обробка результатів та їх опублікування.
Методи та критерії оцінювання: Попередній захист, допуск до основного захисту
Критерії оцінювання результатів навчання: Кваліфікаційна робота має бути оприлюднена на офіційному сайті Національного університету «Львівська політехніка» або Навчально-наукового інституту хімії та хімічних технологій, або у репозитарії Національного університету «Львівська політехніка». Кваліфікаційна робота не повинна містити академічного плагіату, фабрикації, фальсифікації.
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: 1. Торопцева А. М., Белогородская К. В., Бондаренко В. М. Лабораторный практикум по химии и технологии высокомолекулярных соединений. - Л: Химия, 1972. - 416с. 2. Ахназарова С.Л., Кафаров В.В. Оптимизация эксперимента в химии и химической технологии. - М.: Высш. шк. - 1978. – 319 с. 3. Білуха М.Т. Основи наукових досліджень: підруч. для вузів. – К.: Вища шк., 1997. – 271с. 4. Шейко В.М., Кушнаренко Н.М. Організація та методика науково-дослідницької діяльності: підручник. – К.: Знання, 2004. – 307 с. 6. Прокопов Н.И. и др. Практикум по методам исследования полимеров. – М.: МИТХТ имени М.В. Ломоносова, 2013. – 150с. 7. Рабек Я. Экспериментальные методы в химии полимеров. – М.: МИР, 1983. – 480с.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).