Інформаційний маркетинг та менеджмент

Спеціальність: Інформаційні управляючі системи та технології
Код дисципліни: 7.122.01.O.007
Кількість кредитів: 3.00
Кафедра: Автоматизовані системи управління
Лектор: к.т.н., доцент Батюк Анатолій Євгенович
Семестр: 1 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: Мета вивчення дисципліни – підготовка спеціалістів в області управління на всіх етапах життєвого циклу підприємства, охоплюючи всі дії та операції, пов’язані як з інформацією у всіх її формах і станах, так і з підприємством у цілому на основі даної інформації.
Завдання: Вивчення навчальної дисципліни передбачає формування та розвиток у студентів компетентностей: Здатність розв’язувати прикладні проблеми та спеціалізовані задачі у процесі навчання або під час професійної діяльності у галузі комп’ютерних наук та інформаційних технологій, інформаційних управляючих систем та технологій, що передбачає застосування методів та засобів сучасних інформаційних технологій і характеризується комплексністю та невизначеністю умов. Загальні компетентності: 3. Здатність продукувати нові ідеї, проявляти креативність, здатність до системного мислення; 6. Уміння бути критичним та самокритичним для розуміння факторів, які мають позитивний чи негативний вплив на комунікацію, та здатність визначити та врахувати ці фактори в конкретних комунікаційних ситуаціях; 9. Уміння працювати самостійно і в команді, здатність комунікувати з колегами з питань галузі щодо наукових досягнень, як на загальному рівні, так і на рівні спеціалістів; 11. Уміння працювати у міжнародному контексті; 12. Уміння думати абстрактно, здатність до аналізу та синтезу, що дозволяє формулювати висновки для різних типів складних управлінських задач, здійснювати планування, аналіз, контроль та оцінювання власної роботи та роботи інших осіб; 13. Підприємницький дух, ініціативність; 15. Уміння мотивувати колектив та разом рухатися до спільних цілей; фахові спеціальності: 7. Здатність розуміти і враховувати соціальні, екологічні, етичні, економічні аспекти, що впливають на формування поточних та перспективних рішень; 8. Здатність формулювати раціональні та ефективні за вартістю і часом рішення з використанням методів та засобів інформаційних технологій при проектуванні інформаційних систем;. фахові спеціалізації: Здатність здійснювати аналіз існуючого стану використання сучасних інформаційних технологій та інформаційних управляючих систем підприємств і установ та обирати і обґрунтовувати шляхи їх ефективного й оптимального розвитку; Затність ефективно використовувати інструментарій і технології сучасного менеджменту в управлінні підприємствами і установами та їх функціонуванні; Уміння створювати інформаційні управляючі системи та технології з урахуванням усіх аспектів поставленої задачі, включаючи створення, просування, реалізацію та удосконалення. Здатність комунікувати з колегами з даної галузі щодо наукових досягнень на рівні спеціалістів та з колегами з інших галузей на загальному рівні, здатність робити усні та письмові звіти, обговорювати наукові теми рідною та англійською мовами; Здатність укладати угоди з партнерами та забезпечувати їх реалізацію на підставі існуючих вимог міжнародного та національного договірного права.
Результати навчання: У результаті вивчення модуля студент повинен: знати концепцію і основні підходи до управління діяльністю фірми в ринкових умовах, орієнтовані на отримання прибутку за рахунок максимального задоволення потреб споживачів; вміти на базі моделі розвитку споживачів виділяти всі дії пов'язані зі споживачем на ранній стадії компанії в окремий повноцінний процес, що складається із чотирьох простих для розуміння кроків: Виявлення Споживачів, Підтвердження Споживачів, Розширення Клієнтської Бази, Вибудовування Компанії.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Пререквізит: Системний аналіз; Кореквізит: Проблемно-орієнтовані та вбудовані комп’ютерні системи.
Короткий зміст навчальної програми: Філософія виявлення споживачів (Розробляйте продукт для небагатьох, а не для більшості. Ранневангелісти – найважливіші споживачі. Починайте розвиток базуючись на баченні). Філософія підтвердження споживачів (Підтвердження процесу продажів. Команда з верифікації Споживачів. Почніть продавати ранневангелістам, а не масовому споживачу). Філософія розширення клієнтської бази (Створення споживачів у порівнянні з використанням маркетингових комунікацій. Типологія ринків: чотири типи стартапів. Стратегії створення споживачів, що відповідають типу ринку. Терміни створення споживачів). Філософія вибудовування компанії (Використовуючи як основу ранневангелістов, створити базу масових споживачів. Організувати в компанії структуру, налагодити керівництво, створити корпоративну культуру, щоб бути готовим до масштабування. Створити департаменти швидкого реагування, щоб підтримати дух навчання і вивчення, яким компанія володіє на даному етапі).
Опис: 1.1 Сутність інформаційного маркетингу та менеджменту. 1.2 Модель Розробки Продукту. Модель Розвитку Споживачів. 2. Крок 1 – Виявлення споживаців: Ф0, Ф1, Ф2 Ціль фази 0: Підтвердити залученість всіх учасників. Ціль фази 1: Формулювання гіпотез. Ціль фази 2: Тестування і уточнення гіпотез. 3. Крок 1 – Виявлення споживаців: Ф3, Ф4 Ціль фази 3: Тестування і удосконалення продукту. Ціль фази 4: Верифікація. 4. Крок 2 – Підтвердження споживаців: Ф1, Ф2, Ф3, Ф4 Філософія підтвердження споживачів (Підтвердження процесу продажів. Команда з верифікації Споживачів. Почніть продавати ранневангелістам, а не масовому споживачу). Огляд процесу верифікації споживачів. 5. Крок 3 – Створення споживаців (Розширення клієнтської бази): Ф1 Ціль фази 1: Приготуйтесь до запуску. Складіть опитувальник про тип ринку. Приготуйтеся продавати: виберіть тип ринку. Виберіть завдання першого року. 6. Крок 3 – Створення споживаців (Розширення клієнтської бази): Ф2, Ф3, Ф4 Ціль фази 2: Позиціонуйте компанію і продукт. Ціль фази 3: Запускайте компанію і продукт. Ціль фази 4: Створюйте попит. 7. Крок 4 – Вибудовування компанії Ф1, Ф2 Ціль фази 1: Вихід на масових споживачів. Ціль фази 2: Оцінка керівників і вибудовування організації, орієнтованої на місію. 8. Крок 4 – Вибудовування компанії Ф3, Ф4 Ціль фази 3: Трансформація команди з розвитку споживачів у функціональні підрозділи компанії. Ціль фази 4: Створення департаментів швидкого реагування.
Методи та критерії оцінювання: Залік, поточний контроль, звіти з лабораторних робіт
Критерії оцінювання результатів навчання: Поточний контроль (40%): письмові звіти з лабораторних робіт, усне опитування Підсумковий контроль (60%, залікова контрольна робота)
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100-88 балів - атестований з оцінкою «відмінно» - Високий рівень: здобувач освіти демонструє поглиблене володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, системні знання, вміння і навички їх практичного застосування. Освоєні знання, вміння і навички забезпечують можливість самостійного формулювання цілей та організації навчальної діяльності, пошуку та знаходження рішень у нестандартних, нетипових навчальних і професійних ситуаціях. Здобувач освіти демонструє здатність робити узагальнення на основі критичного аналізу фактичного матеріалу, ідей, теорій і концепцій, формулювати на їх основі висновки. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку, самостійної науково-дослідної діяльності, що реалізується за підтримки та під керівництвом викладача. 87-71 балів - атестований з оцінкою «добре» - Достатній рівень: передбачає володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на підвищеному рівні, усвідомлене використання знань, умінь і навичок з метою розкриття суті питання. Володіння частково-структурованим комплексом знань забезпечує можливість їх застосування у знайомих ситуаціях освітнього та професійного характеру. Усвідомлюючи специфіку задач та навчальних ситуацій, здобувач освіти демонструє здатність здійснювати пошук та вибір їх розв’язання за поданим зразком, аргументувати застосування певного способу розв’язання задачі. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку. 70-50 балів - атестований з оцінкою «задовільно» - Задовільний рівень: окреслює володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на середньому рівні, часткове усвідомлення навчальних і професійних задач, завдань і ситуацій, знання про способи розв’язання типових задач і завдань. Здобувач освіти демонструє середній рівень умінь і навичок застосування знань на практиці, а розв’язання задач потребує допомоги, опори на зразок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативність та евристичність, домінування мотивів обов’язку, неусвідомлене застосування можливостей для саморозвитку. 49-00 балів - атестований з оцінкою «незадовільно» - Незадовільний рівень: свідчить про елементарне володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, загальне уявлення про зміст навчального матеріалу, часткове використання знань, умінь і навичок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативно-прагматичний інтерес.
Рекомендована література: Стивен Г. Бланк Четыре шага к озарению: К.: ООО «Издательство «Простобук», 2011 – 271 с. Єжова Л. Ф. Є-40 Інформаційний маркетинг: Навч. посібник. — К.: КНЕУ, 2002. — 560 с. Матвієнко О.В. Основи інформаційного менеджменту: Навч.посібник.-К.:Центр навчальної літератури, 2004.-128 с.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).