Автоматизовані системи інженерного моделювання та розрахунку
Спеціальність: Інформаційні технології проектування
Код дисципліни: 7.122.02.E.014
Кількість кредитів: 5.00
Кафедра: Системи автоматизованого проектування
Лектор: доц. кафедри САП Колесник К.К.
Семестр: 2 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання: вміти проводити математичне моделювання типових технічних систем, застосовувати методи і засоби для моделювання фізичних процесів і технічних систем, проводити імітаційне моделювання та розрахунок інженерних об’єктів та технічних систем
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: пререквізит: Адміністрування САПР.
кореквізити: Автоматизовані системи технологічної підготовки виробництва
Короткий зміст навчальної програми: Варіаційні методи для об’єктного проектування. Абстрактне моделювання в інженерних розрахунках. Математичне моделювання технічних систем. Імітаційне моделювання технічних систем Віртуальна інженерія. Розробка графічних інтерфейсів.
Методи та критерії оцінювання: • Поточний контроль (40%): звіти з лабораторних робіт, усне опитування.
• Підсумковий контроль (60%, залік): письмовий, тести та практична побудова технічного креслення деталі в САПР згідно ЄСКД, усне опитування
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100-88 балів - атестований з оцінкою «відмінно» - Високий рівень: здобувач освіти демонструє поглиблене володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, системні знання, вміння і навички їх практичного застосування. Освоєні знання, вміння і навички забезпечують можливість самостійного формулювання цілей та організації навчальної діяльності, пошуку та знаходження рішень у нестандартних, нетипових навчальних і професійних ситуаціях. Здобувач освіти демонструє здатність робити узагальнення на основі критичного аналізу фактичного матеріалу, ідей, теорій і концепцій, формулювати на їх основі висновки. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку, самостійної науково-дослідної діяльності, що реалізується за підтримки та під керівництвом викладача. 87-71 балів - атестований з оцінкою «добре» - Достатній рівень: передбачає володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на підвищеному рівні, усвідомлене використання знань, умінь і навичок з метою розкриття суті питання. Володіння частково-структурованим комплексом знань забезпечує можливість їх застосування у знайомих ситуаціях освітнього та професійного характеру. Усвідомлюючи специфіку задач та навчальних ситуацій, здобувач освіти демонструє здатність здійснювати пошук та вибір їх розв’язання за поданим зразком, аргументувати застосування певного способу розв’язання задачі. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку. 70-50 балів - атестований з оцінкою «задовільно» - Задовільний рівень: окреслює володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на середньому рівні, часткове усвідомлення навчальних і професійних задач, завдань і ситуацій, знання про способи розв’язання типових задач і завдань. Здобувач освіти демонструє середній рівень умінь і навичок застосування знань на практиці, а розв’язання задач потребує допомоги, опори на зразок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативність та евристичність, домінування мотивів обов’язку, неусвідомлене застосування можливостей для саморозвитку. 49-00 балів - атестований з оцінкою «незадовільно» - Незадовільний рівень: свідчить про елементарне володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, загальне уявлення про зміст навчального матеріалу, часткове використання знань, умінь і навичок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативно-прагматичний інтерес.
Рекомендована література: 1. Гліненко Л.К., Сухоносов О.Г. Основи моделювання технічних систем. — Навчальний посібник.: Видавництво «Бескид Біт» 2003. — 176 с.
2. Лазарєв Ю. Ф. Моделювання динамічних систем у Matlab. Електронний навчальний посібник. – Київ: НТУУ "КПІ", 2011. – 421 c.
3. Н.М. Гоблик МАТLАВ в інженерних розрахунках. Комп’ютерний практикум: навч. посібник / Н.М. Гоблик, В.В. Гоблик. – 2-ге вид., доп.– Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2011. – 132 с.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою:
вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112
E-mail: nolimits@lpnu.ua
Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).