Практика за темою магістерської кваліфікаційної роботи

Спеціальність: Інформаційні технології в приладобудуванні
Код дисципліни: 7.175.05.O.013
Кількість кредитів: 9.00
Кафедра: Інтелектуальної мехатроніки та роботики
Лектор: Вельган Р. Б., Гірняк Ю. Б., Дейнека Р. М., Івахів О. В., Ключковський С. М., Бойко Т. Г., Тихан М. О.
Семестр: 3 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: Мета - закріплення теоретичних знань зі спеціалізації «Інформаційно-вимірювальні технології в приладобудуванні», здобуття практичних навиків у розв'язанні задач пов’язаних з проблеми розроблення, конструювання і експлуатації інтелектуальних мехатронних та робототехнічних пристроїв та систем.
Завдання: Завданнями практики за темою магістерської кваліфікаційної роботи є отримання знань щодо: - принципів побудови, функцій і компонентів мехатронних систем і роботів; - принципів побудови програмованих пристроїв керування; - первинних вимірювальних перетворювачів, сенсорики і застосування сенсорів в мехатронних системах; - методів і ланок систем регулювання та об’єктів регулювання; - принципів побудови і функціонування техніки числового (цифрового) керування; - класифікації і принципів роботи маніпуляційних машин; - основ комп’ютерно-орієнтованого проектування і налагодження виробництва; - основних елементів і будови систем управління, зокрема управління якістю; - основних принципів управління і дотримання безпеки на виробництві.
Результати навчання: Результатами практики за темою магістерської кваліфікаційної роботи є: - розуміння функціональної взаємодії механічних, енергетичних і інформаційних процесів всередині мехатронних систем та роботів, а також між ними, довкіллям та людиною-оператором; - здатність самостійно працювати з використанням наукових методів, вміння використовувати сучасні теоретичні та експериментальні методи досліджень з оцінюванням точності отриманих результатів; - здатність застосовувати сучасні досягнення мікросистемної техніки в інформаційних технологіях приладобудування; - здатність проектувати, вводити в експлуатацію, обслуговувати роботизовані системи та комплекси; - розуміння організації вимірювального контролю та інженерного експерименту на підприємстві.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Пререквізит: нормативні та варіативні дисципліни освітньо-професійної програми магістра (усі дисципліни).
Короткий зміст навчальної програми: -
Опис: -
Методи та критерії оцінювання: Захист звіту про практику за темою магістерської кваліфікаційної роботи, який є однією з умов допуску до її захисту.
Критерії оцінювання результатів навчання: Підсумковий контроль (залік): 100%
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100-88 балів - атестований з оцінкою «відмінно» - Високий рівень: здобувач освіти демонструє поглиблене володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, системні знання, вміння і навички їх практичного застосування. Освоєні знання, вміння і навички забезпечують можливість самостійного формулювання цілей та організації навчальної діяльності, пошуку та знаходження рішень у нестандартних, нетипових навчальних і професійних ситуаціях. Здобувач освіти демонструє здатність робити узагальнення на основі критичного аналізу фактичного матеріалу, ідей, теорій і концепцій, формулювати на їх основі висновки. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку, самостійної науково-дослідної діяльності, що реалізується за підтримки та під керівництвом викладача. 87-71 балів - атестований з оцінкою «добре» - Достатній рівень: передбачає володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на підвищеному рівні, усвідомлене використання знань, умінь і навичок з метою розкриття суті питання. Володіння частково-структурованим комплексом знань забезпечує можливість їх застосування у знайомих ситуаціях освітнього та професійного характеру. Усвідомлюючи специфіку задач та навчальних ситуацій, здобувач освіти демонструє здатність здійснювати пошук та вибір їх розв’язання за поданим зразком, аргументувати застосування певного способу розв’язання задачі. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку. 70-50 балів - атестований з оцінкою «задовільно» - Задовільний рівень: окреслює володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на середньому рівні, часткове усвідомлення навчальних і професійних задач, завдань і ситуацій, знання про способи розв’язання типових задач і завдань. Здобувач освіти демонструє середній рівень умінь і навичок застосування знань на практиці, а розв’язання задач потребує допомоги, опори на зразок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативність та евристичність, домінування мотивів обов’язку, неусвідомлене застосування можливостей для саморозвитку. 49-00 балів - атестований з оцінкою «незадовільно» - Незадовільний рівень: свідчить про елементарне володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, загальне уявлення про зміст навчального матеріалу, часткове використання знань, умінь і навичок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативно-прагматичний інтерес.
Рекомендована література: Методичні вказівки до виконання магістерських кваліфікаційних робіт для студентів спеціальностей для студентів спеціальностей 8.05100302 «Прилади і системи точної механіки» та 8.05100306 «Інформаційні технології в приладобудуванні» / Укл.: Вельган Р. Б., Дейнека Р. М., Івахів О. В., Ключковський С. М., Репетило Т. М. – Львів: Самвидав кафедри приладів точної механіки Національного університету «Львівська політехніка», 2017. – 35 с.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).