Виконання магістерської кваліфікаційної роботи
Спеціальність: Інформаційні технології в приладобудуванні
Код дисципліни: 7.175.05.O.014
Кількість кредитів: 16.50
Кафедра: Інтелектуальної мехатроніки та роботики
Лектор: Вельган Р. Б., Гірняк Ю. Б., Дейнека Р. М., Івахів О. В., Ключковський С. М., Бойко Т. Г., Мокрицький В. О., Тихан М. О.
Семестр: 3 семестр
Форма навчання: денна
Завдання: Завданнями виконання магістерської кваліфікаційної роботи є:
o закріплення і поглиблення знань, отриманих слухачами магістратури в ході навчання;
o залучення випускників до самостійної роботи з фаховою літературою;
o формування навичок пошуку необхідних джерел і матеріалів;
o набуття слухачами досвіду чітко, послідовно і грамотно письмово викладати теоретичні положення;
o оволодіння методикою дослідження при вирішенні наукових та прикладних проблем;
o розвиток умінь аналізування, узагальнення, формулювання висновків.
Результати навчання: Результатами виконання магістерської кваліфікаційної роботи є:
o осмислення актуальних досягнень і сучасного рівня розвитку науки і техніки щодо обраної проблематики;
o опанування як загальнонаукових, так і спеціальних методів наукового пізнання, доцільність використання яких обґрунтована у кожному конкретному випадку;
o формування принципово нового матеріалу з описом фактів, явищ і закономірностей або узагальненням раніше відомих положень з інших наукових позицій чи для інших прикладних завдань;
o вміння брати участь в науковій полеміці; наводити вагомі й переконливі докази на користь обраної концепції, всебічно аналізувати і доказово критикувати протилежні їй погляди.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: преквізити: всі нормативні та варіативні дисципліни освітньо-професійної програми магістра (усі дисципліни).
Короткий зміст навчальної програми: -
Опис: -
Методи та критерії оцінювання: Захист роботи перед Державною екзаменаційною комісією. Умовою допуску до захисту є виконання програми практики за темою магістерської кваліфікаційної роботи, а також позитивна оцінка роботи претендента науковим керівником і рецензентом
Критерії оцінювання результатів навчання: Робота оцінюється за низкою показників, при цьому береться до розгляду як якість виконання пояснювальної записки і графічних матеріалів (загальна характеристика і основна частина) – їх оцінює рецензент і державна комісія, так і робота претендента за час виконання кваліфікаційної роботи – оцінює керівник роботи, так і виступ претендента на захисті, його ерудиція і вміння відстоювати власні переконання в дискусії – оцінює державна комісія. Рецензент і науковий керівник оцінюють роботу загалом, що враховується державною екзаменаційною комісією при виставленні підсумкової оцінки за виконання кваліфікаційної роботи.
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100-88 балів - атестований з оцінкою «відмінно» - Високий рівень: здобувач освіти демонструє поглиблене володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, системні знання, вміння і навички їх практичного застосування. Освоєні знання, вміння і навички забезпечують можливість самостійного формулювання цілей та організації навчальної діяльності, пошуку та знаходження рішень у нестандартних, нетипових навчальних і професійних ситуаціях. Здобувач освіти демонструє здатність робити узагальнення на основі критичного аналізу фактичного матеріалу, ідей, теорій і концепцій, формулювати на їх основі висновки. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку, самостійної науково-дослідної діяльності, що реалізується за підтримки та під керівництвом викладача. 87-71 балів - атестований з оцінкою «добре» - Достатній рівень: передбачає володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на підвищеному рівні, усвідомлене використання знань, умінь і навичок з метою розкриття суті питання. Володіння частково-структурованим комплексом знань забезпечує можливість їх застосування у знайомих ситуаціях освітнього та професійного характеру. Усвідомлюючи специфіку задач та навчальних ситуацій, здобувач освіти демонструє здатність здійснювати пошук та вибір їх розв’язання за поданим зразком, аргументувати застосування певного способу розв’язання задачі. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку. 70-50 балів - атестований з оцінкою «задовільно» - Задовільний рівень: окреслює володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на середньому рівні, часткове усвідомлення навчальних і професійних задач, завдань і ситуацій, знання про способи розв’язання типових задач і завдань. Здобувач освіти демонструє середній рівень умінь і навичок застосування знань на практиці, а розв’язання задач потребує допомоги, опори на зразок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативність та евристичність, домінування мотивів обов’язку, неусвідомлене застосування можливостей для саморозвитку. 49-00 балів - атестований з оцінкою «незадовільно» - Незадовільний рівень: свідчить про елементарне володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, загальне уявлення про зміст навчального матеріалу, часткове використання знань, умінь і навичок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативно-прагматичний інтерес.
Рекомендована література: Методичні вказівки до виконання магістерських кваліфікаційних робіт для студентів спеціальностей для студентів спеціальностей 8.05100302 «Прилади і системи точної механіки» та 8.05100306 «Інформаційні технології в приладобудуванні» / Укл.: Вельган Р. Б., Дейнека Р. М., Івахів О. В., Ключковський С. М., Репетило Т. М. – Львів: Самвидав кафедри приладів точної механіки Національного університету «Львівська політехніка», 2017. – 35 с.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою:
вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112
E-mail: nolimits@lpnu.ua
Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).