Практика за темою магістерської кваліфікаційної роботи

Спеціальність: Прикладна фізика
Код дисципліни: 7.105.01.O.013
Кількість кредитів: 9.00
Кафедра: Прикладна фізика і наноматеріалознавство
Лектор: Доцент Венгрин Богдан Ярославович
Семестр: 3 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання: знати фізичні процеси, що є основою розробки технологій створення матеріалів або пристроїв, а також перспективи їхнього подальшого використання; володіти вміннями обґрунтовано обирати методи дослідження та технології створення нових елементів та структур; мати уявлення про вплив зовнішніх чинників та умов експлуатації на функціональні матеріали; знати сучасні фізико-математичні методи і засоби штучного інтелекту для розв'язання професійних завдань; володіти вміннями складати практичні рекомендації з використання отриманих результатів, представляти результати дослідження в формах звітів, рефератів, публікацій та презентацій; мати навички аналізу різноманітних методик створення нанооб'єктів на основі науково обґрунтованого вибору найбільш придатної технології; володіти вміннями дослідження нанооб'єктів сучасної, нової елементної бази, вуглецевих наноматеріалів з використанням сучасних методів досліджень.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: пререквізити: сучасні методи фізичних досліджень; фізика твердого тіла; квантова механіка, статистична фізика і термодинаміка; основи сучасного енергоспоживання; фізика квантово-розмірних систем; фізика рідкого стану; наноматеріалознавство; імпедансна спектроскопія; фізичні основи енерго- та ресурсоспоживання; комп'ютерне моделювання фізичних процесів; науково-дослідний практикум; фізика і технологія наносистем; функціональні матеріали молекулярної енергетики; кореквізит: виконання магістерської кваліфікаційної роботи.
Короткий зміст навчальної програми: Інноваційна діяльність. Науково-технічна інформація. Наукова та науково-технічна діяльність. Пріоритетні напрями розвитку науки і техніки. Документація, звіти у сфері науки і техніки.
Методи та критерії оцінювання: Диференційований залік на основі письмового звіту та усної доповіді з презентацією в PowerPoint.
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100-88 балів - атестований з оцінкою «відмінно» - Високий рівень: здобувач освіти демонструє поглиблене володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, системні знання, вміння і навички їх практичного застосування. Освоєні знання, вміння і навички забезпечують можливість самостійного формулювання цілей та організації навчальної діяльності, пошуку та знаходження рішень у нестандартних, нетипових навчальних і професійних ситуаціях. Здобувач освіти демонструє здатність робити узагальнення на основі критичного аналізу фактичного матеріалу, ідей, теорій і концепцій, формулювати на їх основі висновки. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку, самостійної науково-дослідної діяльності, що реалізується за підтримки та під керівництвом викладача. 87-71 балів - атестований з оцінкою «добре» - Достатній рівень: передбачає володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на підвищеному рівні, усвідомлене використання знань, умінь і навичок з метою розкриття суті питання. Володіння частково-структурованим комплексом знань забезпечує можливість їх застосування у знайомих ситуаціях освітнього та професійного характеру. Усвідомлюючи специфіку задач та навчальних ситуацій, здобувач освіти демонструє здатність здійснювати пошук та вибір їх розв’язання за поданим зразком, аргументувати застосування певного способу розв’язання задачі. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку. 70-50 балів - атестований з оцінкою «задовільно» - Задовільний рівень: окреслює володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на середньому рівні, часткове усвідомлення навчальних і професійних задач, завдань і ситуацій, знання про способи розв’язання типових задач і завдань. Здобувач освіти демонструє середній рівень умінь і навичок застосування знань на практиці, а розв’язання задач потребує допомоги, опори на зразок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативність та евристичність, домінування мотивів обов’язку, неусвідомлене застосування можливостей для саморозвитку. 49-00 балів - атестований з оцінкою «незадовільно» - Незадовільний рівень: свідчить про елементарне володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, загальне уявлення про зміст навчального матеріалу, часткове використання знань, умінь і навичок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативно-прагматичний інтерес.
Рекомендована література: 1. Закон України «Про інноваційну діяльність». 2. Закон України «Про науково-технічну інформацію». 3. Закон України «Про наукову та науково-технічну діяльність». 4. Закон України «Про пріоритетні напрями розвитку науки і техніки». 5. ДСТУ Документація, звіти у сфері науки і техніки. - К.: Держстандарт України, 1995.