Інжиніринг зварних конструкцій (курсова робота)
Спеціальність: Технології та устаткування зварювання
Код дисципліни: 7.131.05.E.018
Кількість кредитів: 2.00
Кафедра: Авіаційна та виробнича інженерія
Лектор:
Назар І.Б.
Семестр: 2 семестр
Форма навчання: денна
Завдання: загальні компетентності:
- Здатність виявляти, ставити та вирішувати інженерно-технічні та науко-во-прикладні проблеми (ЗК 1);
- Здатність генерувати нові ідеї (креативність) (ЗК 3);
- Здатність вчитися і оволодівати сучасними знаннями (ЗК 6);
фахові компетентності:
- Здатність застосовувати відповідні методи і ресурси сучасної інженерії для знаходження оптимальних рішень широкого кола інженерних задач із за-стосуванням сучасних підходів, методів прогнозування, інформаційних техно-логій та з урахуванням наявних обмежень за умов неповної інформації та супе-речливих вимог (ФК 1);
- Здатність описати, класифікувати та змоделювати широке коло техніч-них об’єктів та процесів, що ґрунтується на глибокому знанні та розумінні тео-рій та практик механічної інженерії, а також знаннях суміжних наук (ФК 2);
- Здатність зрозуміло і недвозначно доносити власні висновки, знання та пояснення до фахівців і нефахівців, зокрема і в процесі викладацької діяльності (ФК 4);
- Здатність здійснити оцінювання ресурсу та прогнозування надійності зварних конструкцій за результатами доступних та апріорних даних, а також неруйнівного контролю. Розуміння фундаментальних проблем механіки крих-кого та в’язкого руйнування матеріалів (ФКС 1.1);
Результати навчання: РН1 Застосовувати спеціалізовані концептуальні знання новітніх методів та методик проєктування, аналізу і дослідження конструкцій, машин та/або процесів в галузі машинобудування та суміжних галузях знань.
РН2 Розробляти і ставити на виробництво нові види продукції, зокрема виконувати дослідно-конструкторські роботи та/або розробляти технологічне забезпечення процесу їх виготовлення.
РН3 Застосовувати системи автоматизації для виконання досліджень, проектно-конструкторських робіт, технологічної підготовки та інженерного аналізу в машинобудуванні.
РН4 Використовувати сучасні методи оптимізації параметрів технічних систем засобами системного аналізу, математичного та комп’ютерного моделювання, зокрема за умов неповної та суперечливої інформації.
РН5 Самостійно ставити та розв’язувати задачі інноваційного характеру, аргументувати і захищати отримані результати та прийняті рішень;
РН 7 - Зрозуміло і недвозначно презентувати результати досліджень та проектів, доносити власні висновки, аргументи та пояснення державною та іноземною мовами усно і письмово колегам, здобувачам освіти та представникам інших професійних груп різного рівня
РН 11 - Розробляти управлінські та/або технологічні рішення за невизначених умов та вимог, оцінювати і порівнювати альтернативи, аналізувати ризики, прогнозувати можливі наслідки
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Дисципліни бакалаврату
Управління проектами на виробництві
Інженерія поверхні
Діагностика конструкцій і споруд
Короткий зміст навчальної програми: Під час вивчення цієї навчальної дисципліни студент набуває теоретичних та практичних знань, пов’язаних з творчими, проектними, дослідницькими, виро-бничими, експлуатаційними та моніторинговими процесами створення та су-проводження зварних металоконструкцій на всіх етапах їхнього життєвого цик-лу – від розробки концепції конструкцій до утилізації.
Опис: Що таке інжиніринг. Виникнення поняття та види. Інжинірингові послуги. Інновації.
Інжиніринг зварних конструкцій (підготовка машинобудівного виробництва)
Інжиніринг зварних конструкцій (проєктування і технологічність)
Інжиніринг зварних конструкцій (виготовлення)
Інжиніринг планування складально-зварювальних цехів
Методи та критерії оцінювання: Діагностика знань у студентів відбувається за такими методами:
1. Захист курсової роботи в усній формі шляхом опитування теоретичного матеріалу за темою роботи та методикою проведення досліджень.
2. Поточний експрес-контроль засобами віртуального навчального середовища або усним опитуванням, тестами, оцінкою активності та внесених пропозицій.
Критерії оцінювання результатів навчання: Захист курсової роботи в усній формі шляхом опитування теоретичного матеріалу за темою роботи та методикою проведення досліджень - 100 балів
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100-88 балів - атестований з оцінкою «відмінно» - Високий рівень: здобувач освіти демонструє поглиблене володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, системні знання, вміння і навички їх практичного застосування. Освоєні знання, вміння і навички забезпечують можливість самостійного формулювання цілей та організації навчальної діяльності, пошуку та знаходження рішень у нестандартних, нетипових навчальних і професійних ситуаціях. Здобувач освіти демонструє здатність робити узагальнення на основі критичного аналізу фактичного матеріалу, ідей, теорій і концепцій, формулювати на їх основі висновки. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку, самостійної науково-дослідної діяльності, що реалізується за підтримки та під керівництвом викладача. 87-71 балів - атестований з оцінкою «добре» - Достатній рівень: передбачає володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на підвищеному рівні, усвідомлене використання знань, умінь і навичок з метою розкриття суті питання. Володіння частково-структурованим комплексом знань забезпечує можливість їх застосування у знайомих ситуаціях освітнього та професійного характеру. Усвідомлюючи специфіку задач та навчальних ситуацій, здобувач освіти демонструє здатність здійснювати пошук та вибір їх розв’язання за поданим зразком, аргументувати застосування певного способу розв’язання задачі. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку. 70-50 балів - атестований з оцінкою «задовільно» - Задовільний рівень: окреслює володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на середньому рівні, часткове усвідомлення навчальних і професійних задач, завдань і ситуацій, знання про способи розв’язання типових задач і завдань. Здобувач освіти демонструє середній рівень умінь і навичок застосування знань на практиці, а розв’язання задач потребує допомоги, опори на зразок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативність та евристичність, домінування мотивів обов’язку, неусвідомлене застосування можливостей для саморозвитку. 49-00 балів - атестований з оцінкою «незадовільно» - Незадовільний рівень: свідчить про елементарне володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, загальне уявлення про зміст навчального матеріалу, часткове використання знань, умінь і навичок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативно-прагматичний інтерес.
Рекомендована література: Інжиніринг зварних конструкцій: навч. посібник ВНС НУЛП [Електрон-ний ресурс] / – Режим доступу: https://vns.lpnu.ua/course/view.php?id=14830
Карпенко А.С. Технологічна оснастка у зварювальному виробництві К: Арістей, 2005. 265 c.
Березін Л.Я., Хоменко М.М., Карпенко А.С. Засоби технологічного оснащення зварювального виробництва. Навчальний посібник Чернігів: ЧДТУ, 2003. –142 с.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою:
вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112
E-mail: nolimits@lpnu.ua
Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).