Практика за темою магістерської кваліфікаційної роботи

Спеціальність: Технології та устаткування зварювання
Код дисципліни: 7.131.05.O.012
Кількість кредитів: 9.00
Кафедра: Авіаційна та виробнича інженерія
Лектор: ст. викл. Хомич Іван Богданович
Семестр: 3 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: Закріплення та поглиблення теоретичних знань, отриманих здобувачами вищої освіти в процесі вивчення певного циклу теоретичних дисциплін, формування практичних навичок, ознайомлення безпосередньо в установі, організації, на підприємстві з виробничим процесом, технологічним циклом виробництва та бізнес-процесами тощо.
Завдання: • Знати напрями науково-дослідної діяльності організації та її тематику досліджень; • Знати загальні підходи і основні методи розв’язування науково-дослідних задач; • Вміти застосовувати теоретичні знання із загальнотехнічних та спеціальних дисциплін для проведення науково-дослідних робіт у галузі зварювального виробництва.
Результати навчання: • Знати напрями науково-дослідної діяльності організації та її тематику досліджень; • Знати загальні підходи і основні методи розв’язування науково-дослідних задач; • Вміти застосовувати теоретичні знання із загальнотехнічних та спеціальних дисциплін для проведення науково-дослідних робіт у галузі зварювального виробництва.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: - Проектування технологічних процесів зварювального виробництва; - Зварювання плавленням; - Виробництво зварних конструкцій.
Короткий зміст навчальної програми: Поглиблення і закріплення у виробничих умовах теоретичних знань зі спеціальних дисциплін, застосування їх у вирішенні конкретних завдань практики. Формування практичних умінь і навичок для виконання професійних завдань. Вироблення дослідницького підходу до майбутньої професійної діяльності. Підготовка матеріалів для написання магістерської роботи.
Опис: Практика за темою магістерської кваліфікаційної роботи тривалістю 5 тижнів проводиться у 3 семестрі ОКР магістр і є частиною методичного процесу з практикуму, який проходять студенти на кафедрі НГІЗ.
Методи та критерії оцінювання: Підсумковий контроль (100%, захист звіту із практики)
Критерії оцінювання результатів навчання: Критерії оцінювання результатів навчання здобувачів освіти. Представлення та захист звіту з практики за темою бакалаврської кваліфікаційної роботи, що виконується за поставленим завданням (100 балів).
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100-88 балів - атестований з оцінкою «відмінно» - Високий рівень: здобувач освіти демонструє поглиблене володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, системні знання, вміння і навички їх практичного застосування. Освоєні знання, вміння і навички забезпечують можливість самостійного формулювання цілей та організації навчальної діяльності, пошуку та знаходження рішень у нестандартних, нетипових навчальних і професійних ситуаціях. Здобувач освіти демонструє здатність робити узагальнення на основі критичного аналізу фактичного матеріалу, ідей, теорій і концепцій, формулювати на їх основі висновки. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку, самостійної науково-дослідної діяльності, що реалізується за підтримки та під керівництвом викладача. 87-71 балів - атестований з оцінкою «добре» - Достатній рівень: передбачає володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на підвищеному рівні, усвідомлене використання знань, умінь і навичок з метою розкриття суті питання. Володіння частково-структурованим комплексом знань забезпечує можливість їх застосування у знайомих ситуаціях освітнього та професійного характеру. Усвідомлюючи специфіку задач та навчальних ситуацій, здобувач освіти демонструє здатність здійснювати пошук та вибір їх розв’язання за поданим зразком, аргументувати застосування певного способу розв’язання задачі. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку. 70-50 балів - атестований з оцінкою «задовільно» - Задовільний рівень: окреслює володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на середньому рівні, часткове усвідомлення навчальних і професійних задач, завдань і ситуацій, знання про способи розв’язання типових задач і завдань. Здобувач освіти демонструє середній рівень умінь і навичок застосування знань на практиці, а розв’язання задач потребує допомоги, опори на зразок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативність та евристичність, домінування мотивів обов’язку, неусвідомлене застосування можливостей для саморозвитку. 49-00 балів - атестований з оцінкою «незадовільно» - Незадовільний рівень: свідчить про елементарне володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, загальне уявлення про зміст навчального матеріалу, часткове використання знань, умінь і навичок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативно-прагматичний інтерес.
Рекомендована література: 1. Програма практики за темою магістерської кваліфікаційної роботи для студентів / Укл.: А.Р. Дзюбик. — Львів: Вид-во НУ «Львівська політехніка», 2011. — 10 с
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).