Комп'ютерні технології в автомобілебудуванні
Спеціальність: Колісні та гусеничні транспортні засоби
Код дисципліни: 7.133.01.E.022
Кількість кредитів: 5.00
Кафедра: Проектування машин та автомобільного інжинірингу
Лектор: к.т.н., доц. Попович Віталій Васильович
Семестр: 2 семестр
Форма навчання: денна
Завдання: ФКС2.1. Здатність володіти навичками для ефективного застосування комп’ютерних технологій в автомобілебудуванні.
Результати навчання: УМ2.1. Володіти знаннями із використання сучасних комп’ютерних технологій а автомо¬бі¬ле¬будуванні.
КОМ1. Уміння спілкуватись, включаючи усну та письмову комунікацію українською та іноземною мовами.
КОМ2. Здатність використання різноманітних методів, зокрема сучасних інформаційних технологій, для ефективно спілкування на професійному та соціальному рівнях.
АіВ1. Здатність адаптуватись до нових ситуацій та приймати відповідні рішення.
АіВ2. Здатність усвідомлювати необхідність навчання впродовж усього життя з метою поглиблення набутих та здобуття нових фахових знань.
АіВ3. Здатність відповідально ставитись до виконуваної роботи, самостійно приймати рішення, досягати поставленої мети з дотриманням вимог професійної етики.
АіВ4. Здатність демонструвати розуміння основних екологічних засад, охорони праці та безпеки життєдіяльності та їх застосу¬вання.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: • Основи автоматизованого проектування ч.1, та ч.2;
• Комп’ютерний дизайн в автомобілебудуванні;
• Проектування кузовів та їх систем
Короткий зміст навчальної програми: Під час вивчення навчальної дисципліни здобувач освіти набуває теоретичних та практичних знань з проектування кузова автомобіля використовуючи програми тривимірного моделювання. За допомогою методу скінчених елементів студент отримує навички розрахунку кузовних елементів для типових навантажувальних режимів.
Опис: Формування крайових умов статичної міцності. Комп’ютерне моделювання напружено-деформованого стану каркасу при згині. Комп’ютерне моделювання напружено-деформованого стану каркасу при крученні. Оптимізація структури каркасу кузова з умов рівноміцності. Розрахунок міцності кузова при перекиданні.
Методи та критерії оцінювання: Діагностика знань у здобувачів освіти відбувається за такими методами:
1. Захист звітів до лабораторних робіт в усній формі шляхом опитування теоретичного матеріалу за темою роботи та методикою проведення досліджень.
2. Проведення письмового екзамену за результатами вивчення дисципліни, який складається з тестових завдань.
3. Проведення усної компоненти за результатами написання екзамену, питання якої ґрунтуються на змісті практичних завдань.
Критерії оцінювання результатів навчання: Захист звітів до лабораторних робіт в усній формі шляхом опитування теоретичного матеріалу за темою роботи та методикою проведення досліджень (30 балів).
Екзаменаційний контроль письмова компонента (60 балів), усна компонента (10 балів).
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: 1. САПР в автомобиле- и тракторостроении: Учебник для студ. высш. учеб. заведений / Ю.В.Деменьев, Ю.С.Щетинин; Под общ. ред. В.М.Шари¬пова. ? М.: Издательский центр «Академия», 2004. ? 224 с.
2. САПР в автомобиле- и тракторостроении. Лабораторный практикум. / Ю.А.Дьячков ? Пенза: ПГУ, 2012 ? 164 с.
3. Д. Мюррей. Solid Works. Перевод с английского. – М.: «ЛОРИ», 2003.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою:
вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112
E-mail: nolimits@lpnu.ua
Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).
Комп'ютерні технології в автомобілебудуванні (курсовий проєкт)
Спеціальність: Колісні та гусеничні транспортні засоби
Код дисципліни: 7.133.01.E.025
Кількість кредитів: 3.00
Кафедра: Проектування машин та автомобільного інжинірингу
Лектор: к.т.н., доц. Попович Віталій Васильович
Семестр: 2 семестр
Форма навчання: денна
Завдання: ФКС2.1. Здатність володіти навичками для ефективного застосування комп’ютерних технологій в автомобілебудуванні.
Результати навчання: УМ2.1. Володіти знаннями із використання сучасних комп’ютерних технологій а автомо¬бі¬ле¬будуванні.
КОМ1. Уміння спілкуватись, включаючи усну та письмову комунікацію українською та іноземною мовами.
КОМ2. Здатність використання різноманітних методів, зокрема сучасних інформаційних технологій, для ефективно спілкування на професійному та соціальному рівнях.
АіВ1. Здатність адаптуватись до нових ситуацій та приймати відповідні рішення.
АіВ2. Здатність усвідомлювати необхідність навчання впродовж усього життя з метою поглиблення набутих та здобуття нових фахових знань.
АіВ3. Здатність відповідально ставитись до виконуваної роботи, самостійно приймати рішення, досягати поставленої мети з дотриманням вимог професійної етики.
АіВ4. Здатність демонструвати розуміння основних екологічних засад, охорони праці та безпеки життєдіяльності та їх застосу¬вання.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: • Основи автоматизованого проектування ч.1, та ч.2;
• Комп’ютерний дизайн в автомобілебудуванні;
• САПР в автомобілебудуванні;
• Проектування кузовів та їх систем.
Короткий зміст навчальної програми: Під час вивчення навчальної дисципліни здобувач освіти набуває теоретичних та практичних знань з проектування кузова автомобіля використовуючи програми тривимірного моделювання. За допомогою методу скінчених елементів студент отримує навички розрахунку кузовних елементів для типових навантажувальних режимів.
Опис: Формування крайових умов статичної міцності. Комп’ютерне моделювання напружено-деформованого стану каркасу при згині. Комп’ютерне моделювання напружено-деформованого стану каркасу при крученні. Оптимізація структури каркасу кузова з умов рівноміцності. Розрахунок міцності кузова при перекиданні.
Методи та критерії оцінювання: Діагностика знань у здобувачів освіти відбувається за такими методами:
1.Захист звітів до лабораторних робіт в усній формі шляхом опитування теоретичного матеріалу за темою роботи та методикою проведення досліджень.
2.Захист розрахунково-графічної роботи у усній формі.
3. Проведення залікового контролю за результатами вивчення дисципліни, який складається з тестових завдань.
Критерії оцінювання результатів навчання: Поточний контроль:
Лабораторні роботи - max 30 балів;
Захист розрахунково-графічної роботи max - 30 балів;
Заліковий контроль - max 40 балів.
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: 1. САПР в автомобиле- и тракторостроении: Учебник для студ. высш. учеб. заведений / Ю.В.Деменьев, Ю.С.Щетинин; Под общ. ред. В.М.Шарипова. ? М.: Издательский центр «Академия», 2004. - 224 с.
2. САПР в автомобиле- и тракторостроении. Лабораторный практикум. / Ю.А.Дьячков ? Пенза: ПГУ, 2012 ? 164 с.
3. Д. Мюррей. Solid Works. Перевод с английского. – М.: «ЛОРИ», 2003.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою:
вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112
E-mail: nolimits@lpnu.ua
Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).
Комп'ютерні технології в автомобілебудуванні
Спеціальність: Колісні та гусеничні транспортні засоби
Код дисципліни: 7.133.01.M.014
Кількість кредитів: 5.00
Кафедра: Проектування машин та автомобільного інжинірингу
Лектор: к.т.н., доц. Попович Віталій Васильович
Семестр: 2 семестр
Форма навчання: денна
Завдання: Оволодіти навичками для ефективного застосування комп’ютерних технологій в автомобілебудуванні.
Результати навчання: Володіти знаннями із використання сучасних комп’ютерних технологій а автомобілебудуванні.
Уміння спілкуватись, включаючи усну та письмову комунікацію українською та іноземною мовами.
Здатність використання різноманітних методів, зокрема сучасних інформаційних технологій, для ефективно спілкування на професійному та соціальному рівнях.
Здатність адаптуватись до нових ситуацій та приймати відповідні рішення.
Здатність усвідомлювати необхідність навчання впродовж усього життя з метою поглиблення набутих та здобуття нових фахових знань.
Здатність відповідально ставитись до виконуваної роботи, самостійно приймати рішення, досягати поставленої мети з дотриманням вимог професійної етики.
Здатність демонструвати розуміння основних екологічних засад, охорони праці та безпеки життєдіяльності та їх застосування.
Здатність володіти навичками для ефективного застосування комп’ютерних технологій в автомобілебудуванні.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: • Автоматизоване проектування;
• Комп’ютерний дизайн в автомобілебудуванні;
• САПР в автомобілебудуванні;
• Проектування кузовів та їх систем.
Короткий зміст навчальної програми: Під час вивчення навчальної дисципліни здобувач освіти набуває теоретичних та практичних знань з проектування кузова автомобіля використовуючи програми тривимірного моделювання. За допомогою методу скінчених елементів студент отримує навички розрахунку кузовних елементів для типових навантажувальних режимів.
Опис: Формування крайових умов статичної міцності. Комп’ютерне моделювання напружено-деформованого стану каркасу при згині. Комп’ютерне моделювання напружено-деформованого стану каркасу при крученні. Оптимізація структури каркасу кузова з умов рівноміцності. Розрахунок міцності кузова при перекиданні.
Методи та критерії оцінювання: Діагностика знань у здобувачів освіти відбувається за такими методами:
1.Захист звітів до лабораторних робіт в усній формі шляхом опитування теоретичного матеріалу за темою роботи та методикою проведення досліджень.
2.Захист розрахунково-графічної роботи у усній формі.
3. Проведення залікового контролю за результатами вивчення дисципліни, який складається з тестових завдань.
Критерії оцінювання результатів навчання: Поточний контроль:
Лабораторні роботи - max 30 балів;
Захист розрахунково-графічної роботи max - 30 балів;
Заліковий контроль - max 40 балів.
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: 1. Основи САПР в автомобілебудуванні : навч. посіб. / О. М. Артюх, О. В. Дударенко, В. В. Кузьмін та ін. Запоріжжя : НУ «Запорізька політехніка», 2021. – 168 с.
2. САПР в автомобиле- и тракторостроении: Учебник для студ. высш. учеб. заведений / Ю.В.Деменьев, Ю.С.Щетинин; Под общ. ред. В.М.Шари¬пова. ? М.: Издательский центр «Академия», 2004. - 224 с.
3. САПР в автомобиле- и тракторостроении. Лабораторный практикум. / Ю.А.Дьячков - Пенза: ПГУ, 2012 - 164 с.
4. Д. Мюррей. Solid Works. Перевод с английского. – М.: «ЛОРИ», 2003.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою:
вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112
E-mail: nolimits@lpnu.ua
Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).