Технологія і організація виробництва автомобілів

Спеціальність: Колісні та гусеничні транспортні засоби
Код дисципліни: 7.133.01.E.023
Кількість кредитів: 5.00
Кафедра: Проектування машин та автомобільного інжинірингу
Лектор: к.т.н., доц. Попович Віталій Васильович
Семестр: 2 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: Мета вивчення навчальної дисципліни - надання майбутньому інженерові-конструкторові знання та розвинути практичні навички з основ технології виробництва та капітального ремонту автомобілів.
Завдання: Загальні компетенції ЗК1. Здатність використовувати інформаційні та комунікаційні технології. ЗК3. Здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел. ЗК6. Здатність генерувати нові ідеї (креативність). ЗК7. Здатність виявляти, ставити та вирішувати проблеми. ЗК8. Здатність приймати обґрунтовані рішення. Спеціальні (фахові, предметні) компетентності ФКС1.2. Здатність виконувати інженерні розрахунки відомих та нових схем механізмів та вузлів колісних та гусеничних транспортних засобів.
Результати навчання: РНЗ. Знати і розуміти процеси галузевого машинобудування, мати навички їх практичного використання. РН4. Здійснювати інженерні розрахунки для вирішення складних задач і практичних проблем у галузевому машинобудуванні. РН5. Аналізувати інженерні об’єкти, процеси та методи. УМ2.2. Демонструвати знання необхідні для організації виробництва автомобілів.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: • Конструкція автомобілів і тракторів; • Конструювання і розрахунок автомобілів.
Короткий зміст навчальної програми: Під час вивчення навчальної дисципліни здобувач освіти набуває теоретичних та практичних знань з з організації і технології виробництва автомобілів та їх капітального ремонту, вчиться розв'язувати завдання з проектування технологічних процесів виготовлення та відновлення деталей, проектувати автомобілебудівні та авторемонтні дільниці.
Опис: Метрологічне забезпечення технологічних процесів автомобільних виробництв. Технологічні основи виготовлення нових та механічної обробки відновлених деталей. Технологічні основи складання нових і розбирання-складання відновлюваних вузлів, агрегатів і автомобілів. Основи проектування автомобілебудівних та авторемонтних виробництв.
Методи та критерії оцінювання: Діагностика знань у здобувачів освіти відбувається за такими методами: 1. Захист практичних робіт в усній формі шляхом опитування теоретичного матеріалу за темою роботи та методикою проведення досліджень. 2. Проведення письмового екзамену за результатами вивчення дисципліни, який складається з тестових завдань. 3. Проведення усної компоненти за результатами написання екзамену, питання якої ґрунтуються на змісті практичних завдань.
Критерії оцінювання результатів навчання: Захист практичних робіт в усній формі шляхом опитування теоретичного матеріалу за темою роботи та методикою проведення досліджень (30 балів). Екзаменаційний контроль: письмова компонента 60 балів, усна компонента 10 балів.
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: 1. Основи технічного обслуговування і ремонту автомобілів. У 3 кн. Кн.З. Ремонт автотранспортних засобів: Підручник / В. Є. Канарчук, О.А.Дудченко, А. Д. Чигринець. - К .: Вища шк., 1994. - 599с. 2. Токаренко В. М. Технологія автодорожнього машинобудування і ремонт машин: Курсове проектування: Навч. посібник. - К.: Вища шк., 1992. - 127с. 3. Капитальньїй ремонт автомобилей: Справочник / Л. В. Дехтеринский, Р. Е. Есенберлин, К. X. Ахмаев и др. Под ред. Есенберлина. ? М.: Транспорт, 1989. - 335с.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).

Технологія і організація виробництва автомобілів (курсова робота)

Спеціальність: Колісні та гусеничні транспортні засоби
Код дисципліни: 7.133.01.E.024
Кількість кредитів: 2.00
Кафедра: Проектування машин та автомобільного інжинірингу
Лектор: к.т.н., доц. Попович Віталій Васильович
Семестр: 2 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: Мета вивчення навчальної дисципліни - надання майбутньому інженерові-конструкторові знання та розвинути практичні навички з основ технології виробництва та капітального ремонту автомобілів.
Завдання: Загальні компетенції ЗК1. Здатність використовувати інформаційні та комунікаційні технології. ЗК3. Здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел. ЗК6. Здатність генерувати нові ідеї (креативність). ЗК7. Здатність виявляти, ставити та вирішувати проблеми. ЗК8. Здатність приймати обґрунтовані рішення. Спеціальні (фахові, предметні) компетентності ФКС1.2. Здатність виконувати інженерні розрахунки відомих та нових схем механізмів та вузлів колісних та гусеничних транспортних засобів.
Результати навчання: РНЗ. Знати і розуміти процеси галузевого машинобудування, мати навички їх практичного використання. РН4. Здійснювати інженерні розрахунки для вирішення складних задач і практичних проблем у галузевому машинобудуванні. РН5. Аналізувати інженерні об’єкти, процеси та методи. УМ2.3. Вміти створювати необхідну документацію для технологічної підготовки виробництва автомобілів.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: • Конструкція автомобілів і тракторів; • Конструювання і розрахунок автомобілів.
Короткий зміст навчальної програми: Під час вивчення навчальної дисципліни здобувач освіти набуває теоретичних та практичних знань з організації і технології виробництва автомобілів та їх капітального ремонту, вчиться розв'язувати завдання з проектування технологічних процесів виготовлення та відновлення деталей, проектувати автомобілебудівні та авторемонтні дільниці.
Опис: Метрологічне забезпечення технологічних процесів автомобільних виробництв. Технологічні основи виготовлення нових та механічної обробки відновлених деталей. Технологічні основи складання нових і розбирання-складання відновлюваних вузлів, агрегатів і автомобілів. Основи проектування автомобілебудівних та авторемонтних виробництв.
Методи та критерії оцінювання: Діагностика знань у здобувачів освіти відбувається за такими методами: 1. Захист практичних робіт в усній формі шляхом опитування теоретичного матеріалу за темою роботи та методикою проведення досліджень. 2. Проведення письмового екзамену за результатами вивчення дисципліни, який складається з тестових завдань. 3. Проведення усної компоненти за результатами написання екзамену, питання якої ґрунтуються на змісті практичних завдань.
Критерії оцінювання результатів навчання: Захист практичних робіт в усній формі шляхом опитування теоретичного матеріалу за темою роботи та методикою проведення досліджень (30 балів). Екзаменаційний контроль: письмова компонента 60 балів, усна компонента 10 балів.
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: 1. Основи технічного обслуговування і ремонту автомобілів. У 3 кн. Кн.З. Ремонт автотранспортних засобів: Підручник / В. Є. Канарчук, О.А.Дудченко, А. Д. Чигринець. - К .: Вища шк., 1994. - 599с. 2. Токаренко В. М. Технологія автодорожнього машинобудування і ремонт машин: Курсове проектування: Навч. посібник. - К.: Вища шк., 1992. - 127с. 3. Капитальньїй ремонт автомобилей: Справочник / Л. В. Дехтеринский, Р. Е. Есенберлин, К. X. Ахмаев и др. Под ред. Есенберлина. - М.: Транспорт, 1989. - 335с.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).