Інноваційний розвиток бізнесу

Спеціальність: Економіка бізнесу
Код дисципліни: 7.051.05.E.015
Кількість кредитів: 4.00
Кафедра: Економіка підприємства та інвестицій
Лектор: Ємельянов О.Ю.
Семестр: 2 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання: 1. Набуття навичок з аналізування чинників впливу на параметри економічного розвитку бізнесу. 2. Отримання вміння вимірювати рівень інноваційного розвитку бізнесу. 3. Оволодіння знаннями про ключові поняття, закономірності та сучасні форми інноваційного розвитку суб’єктів підприємницької діяльності, а також про особливості функціонування глобальних науково-технічних та інформаційні комунікації в інноваційній сфері. 4. Набуття навичок з розроблення стратегії та бізнес-моделі інноваційного розвитку підприємства. 5. Отримання вміння оцінювати інноваційний потенціал підприємства та ризик його інноваційної діяльності. 6. Оволодіння знаннями про особливості функціонування національної інноваційної системи, інвестиційне забезпечення інноваційного розвитку підприємства та охорону прав та економіку інтелектуальної власності як складова економічної безпеки інноваційної діяльності.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Економічні інструменти управління проектами і програмами розвитку соціально-економічних систем Конкурентоспроможність бізнесу Фінансовий менеджмент у бізнесі
Короткий зміст навчальної програми: Інновації і циклічність економічного розвитку Ключові поняття інноваційного розвитку Вимірювання рівня інноваційного розвитку та чинники його формування Сучасні організаційні форми інноваційного розвитку Глобальні науково-технічні та інформаційні комунікації в інноваційній сфері Інфраструктура ринку інновацій Державна підтримка інноваційного підприємництва Національні інноваційні системи Маркетинг інновацій Стратегії та бізнес-моделі інноваційного розвитку бізнесу Інноваційний потенціал бізнесу Інвестиційне забезпечення інноваційного розвитку бізнесу Ризики в інноваційній діяльності та управління ними Охорона прав та економіка інтелектуальної власності як складова економічної безпеки інноваційної діяльності
Методи та критерії оцінювання: Поточний контроль (25%): самостійне виконання практичних завдань; участь у ділових іграх; індивідуальні контрольні роботи. Підсумковий контроль - екзамен (75%): письмова компонента (60%); усна компонента (15%).
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100-88 балів - атестований з оцінкою «відмінно» - Високий рівень: здобувач освіти демонструє поглиблене володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, системні знання, вміння і навички їх практичного застосування. Освоєні знання, вміння і навички забезпечують можливість самостійного формулювання цілей та організації навчальної діяльності, пошуку та знаходження рішень у нестандартних, нетипових навчальних і професійних ситуаціях. Здобувач освіти демонструє здатність робити узагальнення на основі критичного аналізу фактичного матеріалу, ідей, теорій і концепцій, формулювати на їх основі висновки. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку, самостійної науково-дослідної діяльності, що реалізується за підтримки та під керівництвом викладача. 87-71 балів - атестований з оцінкою «добре» - Достатній рівень: передбачає володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на підвищеному рівні, усвідомлене використання знань, умінь і навичок з метою розкриття суті питання. Володіння частково-структурованим комплексом знань забезпечує можливість їх застосування у знайомих ситуаціях освітнього та професійного характеру. Усвідомлюючи специфіку задач та навчальних ситуацій, здобувач освіти демонструє здатність здійснювати пошук та вибір їх розв’язання за поданим зразком, аргументувати застосування певного способу розв’язання задачі. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку. 70-50 балів - атестований з оцінкою «задовільно» - Задовільний рівень: окреслює володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на середньому рівні, часткове усвідомлення навчальних і професійних задач, завдань і ситуацій, знання про способи розв’язання типових задач і завдань. Здобувач освіти демонструє середній рівень умінь і навичок застосування знань на практиці, а розв’язання задач потребує допомоги, опори на зразок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативність та евристичність, домінування мотивів обов’язку, неусвідомлене застосування можливостей для саморозвитку. 49-00 балів - атестований з оцінкою «незадовільно» - Незадовільний рівень: свідчить про елементарне володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, загальне уявлення про зміст навчального матеріалу, часткове використання знань, умінь і навичок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативно-прагматичний інтерес.
Рекомендована література: 1. Ватченко О. Б. Інноваційний розвиток підприємства : навч. посібник / О. Б. Ватченко, Б. С. Ватченко, О. Л. Черевко . – Дніпро : Акцент ПП, 2017. – 404 с. 2. Гуторов О. І., Ярута М. Ю, Сисоєва С. І. Економіка та організація інноваційної діяльності: Навчальний посібник. Харків: Харківський національний аграрний університет ім. В.В. Докучаєва, 2019. 227 с. 3. Череп О.Г. Інноваційний розвиток підприємства : навчальний посібник для здобувачів ступеня вищої освіти магістра за спеціальностями 072 «Фінанси, банківська справа та страхування» і 051 «Економіка». —Київ: Видавничий дім «Кондор», 2019. 548 с.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).