Економіка інтегрованих бізнес-структур
Спеціальність: Економіка бізнесу
Код дисципліни: 7.051.05.O.008
Кількість кредитів: 4.00
Кафедра: Економіка підприємства та інвестицій
Лектор: Д.е.н., професор Залуцька Христина Ярославівна
Доктор філософії Мищишин Ольга Львівна;
Семестр: 2 семестр
Форма навчання: денна
Завдання: Вивчення навчальної дисципліни передбачає формування у здобувачів освіти компетентностей:
інтегральна компетентність:
ІНТ. Здатність визначати та розв’язувати складні економічні задачі та проблеми, приймати відповідні аналітичні та управлінські рішення у сфері економіки або у процесі навчання, що передбачає проведення досліджень та/або здійснення інновацій за невизначених умов та вимог.
загальні компетентності:
1. ЗК3. Здатність мотивувати людей та рухатися до спільної мети;
2. ЗК4. Здатність спілкуватися з представниками інших професійних груп різного рівня (з експертами з інших галузей знань/видів економічної діяльності);
3. ЗК7. Здатність діяти на основі етичних міркувань (мотивів);
фахові компетентності:
1. ФК 6. Здатність формулювати професійні задачі в сфері економіки та розв’язувати їх, обираючи належні напрями і відповідні методи для їх розв’язання, беручи до уваги наявні ресурси;
2. ФК 7. Здатність обґрунтовувати управлінські рішення щодо ефективного розвитку суб’єктів господарювання;
фахові компетентності професійного спрямування (спеціалізації):
1. ФКС 2.3. Здатність обґрунтовувати пропозиції та управлінські рішення щодо оптимізації бізнес-процесів задля досягнення стратегічних цілей розвитку підприємства.
Результати навчання: У результаті вивчення навчальної дисципліни здобувач освіти повинен бути здатним продемонструвати такі програмні результати навчання:
програмні результати навчання:
1. ПРН 2. Розробляти, обґрунтовувати і приймати ефективні рішення з питань розвитку соціально-економічних систем та управління суб’єктами економічної діяльності;
2. ПРН 6. Оцінювати результати власної роботи, демонструвати лідерські навички та уміння управляти персоналом і працювати в команді;
3. ПРН 7. Обирати ефективні методи управління економічною діяльністю, обґрунтовувати пропоновані рішення на основі релевантних даних та наукових і прикладних досліджень;
4. ПРН 11. Визначати та критично оцінювати стан та тенденції соціально-економічного розвитку, формувати та аналізувати моделі економічних систем та процесів;
5. ПРН 12. Обґрунтовувати управлінські рішення щодо ефективного розвитку суб’єктів господарювання, враховуючи цілі, ресурси, обмеження та ризики;
програмні результати навчання професійного спрямування (спеціалізації):
1. ПРНС 2.3. Ідентифікувати систему бізнес-процесів, які дозволяють досягти визначених стратегічних цілей, реалізовувати її формалізований опис та проводити оптимізацію;
Вивчення навчальної дисципліни передбачає формування та розвиток у здобувачів освіти комунікації, автономії і відповідальності:
комунікація:
1. КОМ 1. Донесення до фахівців і нефахівців інформації, ідей, проблем, рішень та власного досвіду в галузі професійної діяльності;
автономія і відповідальність:
1. АіВ 1. Управління комплексними діями або проєктами, відповідальність за прийняття рішень у непередбачуваних умовах.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: - пререквізит: іноземна мова за професійним спрямуванням; стратегії розвитку соціально-економічних систем; діяльність суб’єктів економіки на зовнішніх ринках; фінансовий менеджмент у бізнесі; статистичний аналіз і моделювання соціально-економічних систем та процесів
- кореквізит: конкурентоспроможність бізнесу; конкурентоспроможність бізнесу (КП); економіка інтегрованих бізнес-структур (КП); проектне фінансування; інноваційний розвиток бізнесу.
Короткий зміст навчальної програми: Навчальна дисципліна «Економіка інтегрованих бізнес-структур» належить до переліку обов’язкових компонент спеціальності 051 «Економіка» за другим (магістерським) рівнем вищої освіти. Вивчення дисципліни спрямоване на формування у здобувачів освіти теоретичних знань щодо характерних особливостей функціонування інтегрованих бізнес-структур за умов глобалізації ринків та прищепити відповідні навички до оволодіння сучасними методами формування їх стратегії та економічної політики щодо виконання поставлених завдань відповідно до обраних цілей.
Опис: Тема 1. СУЧАСНИЙ СТАН, ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ ТА ПІДХОДИ ДО ФОРМУВАННЯ ІНТЕГРОВАНИХ БІЗНЕС-СТРУКТУР В ЕКОНОМІЦІ. Тема 2. ФОРМИ ТА ВИДИ ОБ’ЄДНАННЯ ГОСПОДАРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. Тема 3. ХОЛДИНГИ, ПФГ, КЛАСТЕРИ, ЇХ РОЛЬ ТА ЗНАЧЕННЯ В ЕКОНОМІЦІ. Тема 4. ТРАНСНАЦІОНАЛЬНІ КОРПОРАЦІЇ (ТНК), СТРАТЕГІЧНІ АЛЬЯНСИ ТА ОСОБЛИВОСТІ ЇХ ДІЯЛЬНОСТІ ЗА УМОВ ГЛОБАЛІЗАЦІЇ ЕКОНОМІКИ.Тема 5. РЕГУЛЮВАННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ІНТЕГРОВАНИХ БІЗНЕС-СТРУКТУР. Тема 6. СТРАТЕГІЧНІ ТА ТАКТИЧНІ ЗАВДАННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ІНТЕГРОВАНИХ БІЗНЕС-СТРУКТУР. Тема 7. ОРГАНІЗАЦІЙНО-УПРАВЛІНСЬКІ СТРУКТУРИ ІНТЕГРОВАНИХ БІЗНЕС-СТРУКТУР. Тема 8. ІННОВАЦІЙНО-ІНВЕСТИЦІЙНИЙ РОЗВИТОК ІНТЕГРОВАНИХ БІЗНЕС-СТРУКТУР. Тема 9. ФІНАНСОВА ДІЯЛЬНІСТЬ ІНТЕГРОВАНИХ БІЗНЕС-СТРУКТУР. Тема 10. СУЧАСНІ ІНСТРУМЕНТИ ТА ТЕХНОЛОГІЇ УПРАВЛІННЯ
ДІЯЛЬНІСТЮ ІНТЕГРОВАНИХ БІЗНЕС-СТРУКТУР. Тема 11. СОЦІАЛЬНА ТА ЕКОЛОГІЧНА ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ БІЗНЕСУ.
Методи та критерії оцінювання: - поточний контроль (30%): самостійні роботи, контрольні роботи та індивідуальні завдання, усне опитування
- підсумковий контроль (70%, підсумкова контрольна робота, екзаменаційний контроль): письмово-усна форма.
Критерії оцінювання результатів навчання: Максимальна оцінка в балах:
денна форма навчання:
Поточний контроль (ПК) - 30 балів: практичні заняття - 10; контрольні роботи та індивідуальні завдання - 20.
Семестровий контроль (СК) - 70 балів: письмова
компонента - 50; усна компонента - 20.
заочна форма навчання:
Поточний контроль (ПК) - 30 балів: практичні заняття - 10; контрольні роботи та індивідуальні завдання - 20.
Семестровий контроль (СК) - 70 балів: письмова
компонента - 50; усна компонента - 20.
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100-88 балів - атестований з оцінкою «відмінно» - Високий рівень: здобувач освіти демонструє поглиблене володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, системні знання, вміння і навички їх практичного застосування. Освоєні знання, вміння і навички забезпечують можливість самостійного формулювання цілей та організації навчальної діяльності, пошуку та знаходження рішень у нестандартних, нетипових навчальних і професійних ситуаціях. Здобувач освіти демонструє здатність робити узагальнення на основі критичного аналізу фактичного матеріалу, ідей, теорій і концепцій, формулювати на їх основі висновки. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку, самостійної науково-дослідної діяльності, що реалізується за підтримки та під керівництвом викладача. 87-71 балів - атестований з оцінкою «добре» - Достатній рівень: передбачає володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на підвищеному рівні, усвідомлене використання знань, умінь і навичок з метою розкриття суті питання. Володіння частково-структурованим комплексом знань забезпечує можливість їх застосування у знайомих ситуаціях освітнього та професійного характеру. Усвідомлюючи специфіку задач та навчальних ситуацій, здобувач освіти демонструє здатність здійснювати пошук та вибір їх розв’язання за поданим зразком, аргументувати застосування певного способу розв’язання задачі. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку. 70-50 балів - атестований з оцінкою «задовільно» - Задовільний рівень: окреслює володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на середньому рівні, часткове усвідомлення навчальних і професійних задач, завдань і ситуацій, знання про способи розв’язання типових задач і завдань. Здобувач освіти демонструє середній рівень умінь і навичок застосування знань на практиці, а розв’язання задач потребує допомоги, опори на зразок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативність та евристичність, домінування мотивів обов’язку, неусвідомлене застосування можливостей для саморозвитку. 49-00 балів - атестований з оцінкою «незадовільно» - Незадовільний рівень: свідчить про елементарне володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, загальне уявлення про зміст навчального матеріалу, часткове використання знань, умінь і навичок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативно-прагматичний інтерес.
Рекомендована література: 1. Електронний навчально-методичний комплекс з дисципліни «Економіка інтегрованих бізнес-структур» для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти (галузь знань 05 «Соціальні та поведінкові науки», спеціальність 051 «Економіка») всіх форм навчання. Укладачі: Залуцька Х.Я., д.е.н., професор кафедри ЕПІ, Мищишин О.Л., доктор філософії, старший викладач ЗВО кафедри ЕПІ. https://vns.lpnu.ua/course/view.php?id=12987.
2. Конспект лекцій [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://vns.lpnu.ua/course/view.php?id=12987.
3. Економіка інтегрованих бізнес-структур: методичні вказівки до проведення практичних занять для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти за спеціальністю 051 «Економіка» галузі знань 05 «Соціальні та поведінкові науки» всіх форм навчання / уклад.: Х.Я. Залуцька, В. В. Козик, О. Л. Мищишин. – Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2021. – 31 с.
4. Економіка інтегрованих бізнес-структур: методичні вказівки до виконання самостійної роботи здобувачами другого (магістерського) рівня вищої освіти за спеціальністю 051 «Економіка» галузі знань 05 «Соціальні та поведінкові науки» всіх форм навчання / уклад.: Х.Я. Залуцька, В. В. Козик, О. Л. Мищишин. – Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2021. – 31 с.
5. Економіка інтегрованих бізнес-структур: методичні вказівки до виконання курсового проєкту здобувачами другого (магістерського) рівня вищої освіти за спеціальністю 051 «Економіка» галузі знань 05 «Соціальні та поведінкові науки» всіх форм навчання / уклад.: Х.Я. Залуцька, В. В. Козик, О. Л. Мищишин. – Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2021. – 26 с.
6.Залуцька, Х. Я., 2020. Управління розвитком підприємств на основі процесів диверсифікації та інтеграції: теорія, методологія та практика. Харків : Вид-во Іванченка І.С.
7.Формування і розвиток взаємодії учасників інноваційної інфраструктури: теоретичні та прикладні аспекти: монографія /Козик В.В, Залуцька Х.Я., Ємельянов О.Ю., Мрихіна О.Б. та ін.; За наук. ред. проф.. В.В.Козика. – Львів: Растр-7, 2017.– 280 с. /Довбенко В.І. Проблеми управління вартістю підприємства за умов глобалізації ринків. – с.198-214.
8.Економіка та організація інноваційної діяльності : навч. посіб. / П.М. Куліков, Д.О. Тишенко, Н.В. Кулєшова ; Мін-во освіти і науки, молоді та спорту України, Харків. нац. економічний ун-т. - Харків : Видавництво ХНЕУ, 2013. - 246 с.
9.Економіка та організація діяльності об`єднань підприємств : конспект лекцій для студ. спец. "Економіка підприємства" денної й заочної форм навчання та студ. ФПФ / О.І. Карінцева, М.О. Харченко, О.В. Люльов та ін. - Суми: СумДУ, 2011. - 58 с.
10.Залуцька*, Х. Я., 2020. Генерування управлінських впливів із забезпечення диверсифікаційно-інтеграційного вектору розвитку підприємства: науково-практичний аспект. Бізнес Інформ, 6, с. 340-350.
11.Залуцька*, Х. Я., 2020. Концептуальні аспекти управління диверсифікаційно-інтеграційним розвитком підприємств в умовах неотехнологічного відтворення. Проблеми економіки, 4 (46), с. 164-170.
12.Залуцька Х.Я., Старосілець М.М. Особливості формування стратегії інтегрованих бізнес-структур як основа взаємозв’язку їх складових елементів // Успіхи і досягнення у науці. – 2024. – №2(2). –С.205-217.
13.Залуцька Х.Я. Інтеграція як чинник конкурентоспроможного розвитку підприємства: теоретичний аспект // Адаптивне управління: теорія і практика. Серія «Економіка». – 2024. – Т. 18, №36.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою:
вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112
E-mail: nolimits@lpnu.ua
Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).
Економіка інтегрованих бізнес-структур (курсовий проєкт)
Спеціальність: Економіка бізнесу
Код дисципліни: 7.051.05.O.009
Кількість кредитів: 3.00
Кафедра: Економіка підприємства та інвестицій
Лектор: Доктор економічних наук, професор Залуцька Христина Ярославівна
Доктор філософії Мищишин Ольга Львівна
Семестр: 2 семестр
Форма навчання: денна
Завдання: Завдання курсової роботи - це:
- визначення зовнішніх перспектив (можливостей і загроз зовнішнього середовища) формування інтегрованих бізнес-структур;
- оцінювання внутрішнього потенціалу розвитку окремих суб’єктів господарювання і визначення їх основних конкурентних переваг;
- аналізування і окреслення альтернативних варіантів інтеграційних утворень, враховуючи зовнішні ключові фактори успіху та конкурентні переваги окремих бізнес-структур;
- оцінювання ефективності альтернативних варіантів інтеграційних об’єднань, обґрунтування доцільності створення та функціонування конкретної інтегрованої бізнес-структури.
Виконання курсової роботи передбачає формування та розвиток у здобувачів освіти таких компетентностей:
інтегральна компетентність:
ІНТ. Здатність визначати та розв’язувати складні економічні задачі та проблеми, приймати відповідні аналітичні та управлінські рішення у сфері економіки або у процесі навчання, що передбачає проведення досліджень та/або здійснення інновацій за невизначених умов та вимог.
загальні компетентності:
1. ЗК 1. Здатність генерувати нові ідеї (креативність);
2. ЗК 2. Здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу;
3. ЗК 6. Здатність розробляти та управляти проєктами;
3. ЗК 7. Здатність діяти на основі етичних міркувань (мотивів);
фахові компетентності:
1. ФК 3. Здатність збирати, аналізувати та обробляти статистичні дані, науково-аналітичні матеріали, які необхідні для розв’язання комплексних економічних проблем, робити на їх основі обґрунтовані висновки;
2. ФК 4. Здатність використовувати сучасні інформаційні технології, методи та прийоми дослідження економічних та соціальних процесів, адекватні встановленим потребам дослідження;
3. ФК 7. Здатність обґрунтовувати управлінські рішення щодо ефективного розвитку суб’єктів господарювання;
4. ФК 10. Здатність до розробки сценаріїв і стратегій розвитку соціально-економічних систем.
Результати навчання: У результаті вивчення навчальної дисципліни здобувач освіти повинен бути здатним продемонструвати такі програмні результати навчання:
програмні результати навчання:
1. ПРН 1. Формулювати, аналізувати та синтезувати рішення науково-практичних проблем;
2. ПРН 2. Розробляти, обґрунтовувати і приймати ефективні рішення з питань розвитку соціально-економічних систем та управління суб’єктами економічної діяльності;
3. ПРН 3. Вільно спілкуватися з професійних та наукових питань державною та іноземною мовами усно і письмово;
4. ПРН 5. Дотримуватися принципів академічної доброчесності;
5. ПРН 6. Оцінювати результати власної роботи, демонструвати лідерські навички та уміння управляти персоналом і працювати в команді;
6. ПРН 7. Обирати ефективні методи управління економічною діяльністю, обґрунтовувати пропоновані рішення на основі релевантних даних та наукових і прикладних досліджень;
7. ПРН 8. Збирати, обробляти та аналізувати статистичні дані, науково-аналітичні матеріали, необхідні для вирішення комплексних економічних завдань;
8. ПРН 10. Застосовувати сучасні інформаційні технології та спеціалізоване програмне забезпечення у соціально-економічних дослідженнях та в управлінні соціально-економічними системами;
9. ПРН 12. Обґрунтовувати управлінські рішення щодо ефективного розвитку суб’єктів господарювання, враховуючи цілі, ресурси, обмеження та ризики;
10. ПРН 13. Оцінювати можливі ризики, соціально-економічні наслідки управлінських рішень.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: - пререквізит: соціальна відповідальність і соціальна безпека; стратегії розвитку соціально-економічних систем; діяльність суб’єктів економіки на зовнішніх ринках; статистичний аналіз і моделювання соціально-економічних систем та процесів; фінансовий менеджмент у бізнесу
- кореквізит: конкурентоспроможність бізнесу; економіка інтегрованих бізнес-структур; проектне фінансування; інноваційний розвиток бізнесу.
Короткий зміст навчальної програми: Визначення сутності та особливостей об’єднання підприємств. Оцінювання особливостей функціонування та ефективності управління корпоративними організаціями. Організація внутрішньої системи управління об'єднання підприємств. Оцінювання системи фінансування діяльності об'єднання підприємств.
Опис: Виконання курсового проєкту забезпечує:
- закріплення та поглиблення знань, отриманих здобувачами освіти у процесі вивчення дисципліни «Економіка інтегрованих бізнес-структур»;
- розвиток творчого підходу до застосування на практиці набутих знань та розв’язання практичних завдань;
- залучення здобувачів освіти до самостійної роботи з фаховою літературою;
- формування навичок наукового пошуку необхідних джерел та матеріалів при проведенні дослідження;
- вироблення навичок використання сучасних інформаційних засобів та технологій;
- надання можливості набуття здобувачами освіти досвіду чітко, послідовно і грамотно викладати у тексті теоретичні положення;
- розвиток вміння аналізувати, узагальнювати та робити висновки.
Методи та критерії оцінювання: Оцінка якості виконання і захисту студентами курсової робо курсового проєкту здійснюється за 100-бальною шкалою університету з подальшим переведенням її в національну шкалу та шкалу ЄКТС.
Підсумкову оцінку визначає комісія кафедри, що приймає захист курсового проєкту з даної дисципліни.
Об’єктами оцінювання є три складові: зміст (55 балів), оформлення (15 балів) та захист курсового проєкту (30 балів).
Критерії оцінювання результатів навчання: Рівень знань в межах встановленої максимальної кількості балів встановлюється наступним чином:
А – оцінку «відмінно» (88-100 балів) виставляють за глибокі знання навчального матеріалу модуля, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і розвитку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач.
В – оцінку «добре» (80-87 балів) виставляють за міцні знання навчального матеріалу модуля, включаючи розрахунки, аргументовані відповіді на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач.
С – оцінку «добре» (71-79 балів) виставляють за міцні знання навчального матеріалу модуля, включаючи розрахунки, аргументовані відповіді на поставлені питання, які, однак, місять певні (неістотні) неточності, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач.
D – оцінку «задовільно» (61-70 балів) виставляють за посередні знання навчального матеріалу модуля, мало аргументовані відповіді, слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач.
Е – оцінку «задовільно» (50-60 балів) виставляють за слабкі знання навчального матеріалу модуля, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач.
FX – оцінку «незадовільно» з можливістю повторного складання екзамену (26-49 балів) виставляють за незнання значної частини навчального матеріалу модуля, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач.
F – оцінку «незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням модуля (навчальної дисципліни) (00-25 балів) виставляють за незнання значної частини навчального матеріалу модуля, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100-88 балів - атестований з оцінкою «відмінно» - Високий рівень: здобувач освіти демонструє поглиблене володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, системні знання, вміння і навички їх практичного застосування. Освоєні знання, вміння і навички забезпечують можливість самостійного формулювання цілей та організації навчальної діяльності, пошуку та знаходження рішень у нестандартних, нетипових навчальних і професійних ситуаціях. Здобувач освіти демонструє здатність робити узагальнення на основі критичного аналізу фактичного матеріалу, ідей, теорій і концепцій, формулювати на їх основі висновки. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку, самостійної науково-дослідної діяльності, що реалізується за підтримки та під керівництвом викладача. 87-71 балів - атестований з оцінкою «добре» - Достатній рівень: передбачає володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на підвищеному рівні, усвідомлене використання знань, умінь і навичок з метою розкриття суті питання. Володіння частково-структурованим комплексом знань забезпечує можливість їх застосування у знайомих ситуаціях освітнього та професійного характеру. Усвідомлюючи специфіку задач та навчальних ситуацій, здобувач освіти демонструє здатність здійснювати пошук та вибір їх розв’язання за поданим зразком, аргументувати застосування певного способу розв’язання задачі. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку. 70-50 балів - атестований з оцінкою «задовільно» - Задовільний рівень: окреслює володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на середньому рівні, часткове усвідомлення навчальних і професійних задач, завдань і ситуацій, знання про способи розв’язання типових задач і завдань. Здобувач освіти демонструє середній рівень умінь і навичок застосування знань на практиці, а розв’язання задач потребує допомоги, опори на зразок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативність та евристичність, домінування мотивів обов’язку, неусвідомлене застосування можливостей для саморозвитку. 49-00 балів - атестований з оцінкою «незадовільно» - Незадовільний рівень: свідчить про елементарне володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, загальне уявлення про зміст навчального матеріалу, часткове використання знань, умінь і навичок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативно-прагматичний інтерес.
Рекомендована література: 1. Електронний навчально-методичний комплекс з дисципліни «Економіка інтегрованих бізнес-структур» для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти (галузь знань 05 «Соціальні та поведінкові науки», спеціальність 051 «Економіка») всіх форм навчання.(2024). Укладачі: Залуцька Х.Я., д.е.н., професор кафедри ЕПІ, Мищишин О.Л., доктор філософії, старший викладач ЗВО кафедри ЕПІ. https://vns.lpnu.ua/course/view.php?id=12987.
2. Конспект лекцій [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://vns.lpnu.ua/course/view.php?id=12987.
3. Економіка інтегрованих бізнес-структур: методичні вказівки до проведення практичних занять для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти за спеціальністю 051 «Економіка» галузі знань 05 «Соціальні та поведінкові науки» всіх форм навчання / уклад.: Х.Я. Залуцька, В. В. Козик, О. Л. Мищишин. – Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2021. – 31 с.
4. Економіка інтегрованих бізнес-структур: методичні вказівки до виконання самостійної роботи здобувачами другого (магістерського) рівня вищої освіти за спеціальністю 051 «Економіка» галузі знань 05 «Соціальні та поведінкові науки» всіх форм навчання / уклад.: Х.Я. Залуцька, В. В. Козик, О. Л. Мищишин. – Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2021. – 31 с.
5. Економіка інтегрованих бізнес-структур: методичні вказівки до виконання курсового проєкту здобувачами другого (магістерського) рівня вищої освіти за спеціальністю 051 «Економіка» галузі знань 05 «Соціальні та поведінкові науки» всіх форм навчання / уклад.: Х.Я. Залуцька, В. В. Козик, О. Л. Мищишин. – Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2021. – 26 с.
6.Залуцька, Х. Я., 2020. Управління розвитком підприємств на основі процесів диверсифікації та інтеграції: теорія, методологія та практика. Харків : Вид-во Іванченка І.С.
7.Формування і розвиток взаємодії учасників інноваційної інфраструктури: теоретичні та прикладні аспекти: монографія /Козик В.В, Залуцька Х.Я., Ємельянов О.Ю., Мрихіна О.Б. та ін.; За наук. ред. проф.. В.В.Козика. – Львів: Растр-7, 2017.– 280 с. /Довбенко В.І. Проблеми управління вартістю підприємства за умов глобалізації ринків. – с.198-214.
8.Економіка та організація інноваційної діяльності : навч. посіб. / П.М. Куліков, Д.О. Тишенко, Н.В. Кулєшова ; Мін-во освіти і науки, молоді та спорту України, Харків. нац. економічний ун-т. - Харків : Видавництво ХНЕУ, 2013. - 246 с.
9.Економіка та організація діяльності об`єднань підприємств : конспект лекцій для студ. спец. "Економіка підприємства" денної й заочної форм навчання та студ. ФПФ / О.І. Карінцева, М.О. Харченко, О.В. Люльов та ін. - Суми: СумДУ, 2011. - 58 с.
10.Залуцька*, Х. Я., 2020. Генерування управлінських впливів із забезпечення диверсифікаційно-інтеграційного вектору розвитку підприємства: науково-практичний аспект. Бізнес Інформ, 6, с. 340-350.
11.Залуцька*, Х. Я., 2020. Концептуальні аспекти управління диверсифікаційно-інтеграційним розвитком підприємств в умовах неотехнологічного відтворення. Проблеми економіки, 4 (46), с. 164-170.
12.Залуцька Х.Я., Старосілець М.М. Особливості формування стратегії інтегрованих бізнес-структур як основа взаємозв’язку їх складових елементів // Успіхи і досягнення у науці. – 2024. – №2(2). –С.205-217.
13.Залуцька Х.Я. Інтеграція як чинник конкурентоспроможного розвитку підприємства: теоретичний аспект // Адаптивне управління: теорія і практика. Серія «Економіка». – 2024. – Т. 18, №36.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою:
вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112
E-mail: nolimits@lpnu.ua
Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).