Аналіз діяльності банків
Спеціальність: Облік і оподаткування
Код дисципліни: 7.071.01.E.020
Кількість кредитів: 5.00
Кафедра: Обліку та аналізу
Лектор: к.е.н., доц. Нашкерська Марія Миколаївна
Семестр: 2 семестр
Форма навчання: денна
Завдання: ЗК 06. Здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел;
СК 07. Здатність формулювати завдання, удосконалювати методики та впроваджувати сучасні методи аналізу у відповідності із стратегічними цілями підприємства.
Результати навчання: У результаті вивчення модуля студент повинен:
засвоїти: технологію проведення та інформаційне забезпечення аналітичної роботи в банку, методику аналізу банківських операцій і послуг, а також аналізу діяльності банків в Україні.
уміти: аналізувати структуру капіталу банку, кредитного та депозитного портфелів банку; проводити аналіз доходів та витрат банку, фінансової стійкості та ділової активності банку.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: попередні та супутні модулі:
пререквізит: Фінансовий менеджмент
кореквізит: Звітність банків
Короткий зміст навчальної програми: Предмет, метод та інформаційне забезпечення аналізу діяльності комерційного банку. Аналіз власного капіталу банку. Аналіз зобов’язань банку. Загальний аналіз активних операцій банку. Аналіз кредитних операцій банку. Аналіз інвестиційних та операцій банку з цінними паперами. Аналіз доходів та витрат банку. Аналіз прибутку та рентабельності банку. Аналіз ліквідності комерційного банку. Аналіз ризиків комерційного банку. Аналіз і оцінка фінансового стану комерційного банку.
Опис: Предмет, метод та інформаційне забезпечення аналізу діяльності комерційного банку. Аналіз власного капіталу банку. Аналіз зобов’язань банку. Загальний аналіз активних операцій банку. Аналіз кредитних операцій банку. Аналіз інвестиційних та операцій банку з цінними паперами. Аналіз доходів та витрат банку. Аналіз прибутку та рентабельності банку. Аналіз ліквідності комерційного банку. Аналіз ризиків комерційного банку. Аналіз і оцінка фінансового стану комерційного банку.
Методи та критерії оцінювання: Методи і критерії оцінювання:
Поточний контроль (40 %): розв'язування задач, усне опитування, контрольна робота
Підсумковий контроль (60%): залік (письмова компонента)
Критерії оцінювання результатів навчання: Поточний контроль (40 %): розв'язування задач, усне опитування, контрольна робота
Підсумковий контроль (60%): залік (письмова компонента)
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: Рекомендована література:
1. Аналіз банківської діяльності: підручник / А. М. Герасимович, М. Д. Алексеєнко, І. М. Парасій-Вергуненко та ін.; за ред. А. М. Герасимовича. — К.: КНЕУ, 2017. — 599 с.
2. Аналіз діяльності комерційного банку: навч. посібник для студентів вищих навчальних закладів за спеціальністю „Банківський менеджмент”/ за ред. проф. Ф.Ф. Бутинця та проф. А.М. Герасимовича. – Житомир: ПП „Рута”, 2017. – 379 c.
3. Косова Т.Д. Аналіз банківської діяльності: навч. посібник – К.: Центр учбової літератури, 2018. – 486 с.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою:
вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112
E-mail: nolimits@lpnu.ua
Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).