Ділові комунікації іноземною мовою
Спеціальність: Облік і оподаткування
Код дисципліни: 7.071.01.O.006
Кількість кредитів: 3.00
Кафедра: Обліку та аналізу
Лектор: К.е.н, доц. Скибінська Зоряна Миколаївна
Семестр: 1 семестр
Форма навчання: денна
Завдання: Вивчення дисципліни передбачає формування та розвиток у студентів загальних компетентностей:
- вміння спілкуватися іноземною мовою;
- навички використання інформаційно-комунікаційних технологій;
- вміння спілкуватися з представниками інших професійних груп різного рівня (з фахівцями з інших галузей знань/видів економічної діяльності);
- здатність діяти, виходячи з етичних міркувань (мотивів).
Результати навчання: У результаті вивчення дисципліни студент повинен продемонструвати наступні результати навчання:
Знання
- Спеціальні концептуальні знання, набуті в процесі навчання та/або професійної діяльності на рівні останніх досягнень, які є основою для оригінального мислення та інноваційної діяльності, зокрема в контексті дослідницької роботи.
- Критичне розуміння проблем в навчанні та/або професійній діяльності та на межі предметних областей
Навички
- Вирішувати складні завдання та проблеми, що потребують оновлення та інтеграції знань, часто в умовах неповної/недостатньої інформації та суперечливих вимог до проведення дослідницької та/або інноваційної діяльності
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Суміжні та супутні дисципліни: Бухгалтерський облік та фінансова звітність за міжнародними стандартами
Короткий зміст навчальної програми: Удосконалення навичок соціалізації та спілкування, вміння спілкуватися під час ділових переговорів, а також формування впевненості та легкості закріплення цих умінь та навичок зі знанням іноземної мови.
Під час викладу матеріалу основна увага приділяється: профілю спеціальності та перспективам майбутньої професійної діяльності.
Опис: Теоретичний матеріал охоплює 8 розділів, які сприяють формуванню професійних компетенцій у сфері навичок ділового спілкування. Розділи можна умовно об’єднати в такі модулі: Культурне різноманіття та спілкування (Розділ 1), Особливості ділового онлайн-спілкування (Розділ 2), Презентації (Розділ 3, 4), Зустрічі (Розділ 5, 6), Переговори (Розділ 7, 8). ).
Методи та критерії оцінювання: Поточний контроль: усне опитування, виконання окремих завдань на практичних заняттях, виконання та захист контрольної роботи; підсумковий тест.
Критерії оцінювання результатів навчання: Оцінювання знань студентів з дисципліни «Ділові комунікації іноземною мовою» здійснюється відповідно до робочої навчальної програми у формі поточного контролю.
Протягом семестру передбачено виконання контрольних робіт.
Поточний контроль знань студентів з дисципліни «Ділові комунікації іноземною мовою» здійснюється за такими формами:
- усне опитування студентів з теоретичного матеріалу;
- виконання завдань;
- оцінювання виконання студентами контрольної роботи.
Максимальна кількість балів при оцінюванні знань студентів під час практичного заняття встановлюється за такими критеріями:
- під час опитування - за повну і ґрунтовну відповідь на запитання за темою уроку;
- виконання практичних завдань – для правильного застосування теоретичних знань при розв’язуванні практичних завдань;
- при виконанні ситуаційних завдань – за запропонований правильний алгоритм (послідовність) розв’язання задачі; на знання теоретичних основ проблеми, поставленої в завданні; за володіння практичними навичками, необхідними для вирішення проблеми; за отриманий правильний результат.
Підсумкова оцінка, яку може отримати студент за результатами підсумкової контрольної роботи, складається з кількості балів, отриманих за результатами поточного контролю знань протягом семестру. Максимальна кількість балів, яку може набрати студент під час поточного контролю, визначається як сума балів підсумкової контрольної роботи та поточного компонента оцінювання.
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100-88 балів - атестований з оцінкою «відмінно» - Високий рівень: здобувач освіти демонструє поглиблене володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, системні знання, вміння і навички їх практичного застосування. Освоєні знання, вміння і навички забезпечують можливість самостійного формулювання цілей та організації навчальної діяльності, пошуку та знаходження рішень у нестандартних, нетипових навчальних і професійних ситуаціях. Здобувач освіти демонструє здатність робити узагальнення на основі критичного аналізу фактичного матеріалу, ідей, теорій і концепцій, формулювати на їх основі висновки. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку, самостійної науково-дослідної діяльності, що реалізується за підтримки та під керівництвом викладача. 87-71 балів - атестований з оцінкою «добре» - Достатній рівень: передбачає володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на підвищеному рівні, усвідомлене використання знань, умінь і навичок з метою розкриття суті питання. Володіння частково-структурованим комплексом знань забезпечує можливість їх застосування у знайомих ситуаціях освітнього та професійного характеру. Усвідомлюючи специфіку задач та навчальних ситуацій, здобувач освіти демонструє здатність здійснювати пошук та вибір їх розв’язання за поданим зразком, аргументувати застосування певного способу розв’язання задачі. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку. 70-50 балів - атестований з оцінкою «задовільно» - Задовільний рівень: окреслює володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на середньому рівні, часткове усвідомлення навчальних і професійних задач, завдань і ситуацій, знання про способи розв’язання типових задач і завдань. Здобувач освіти демонструє середній рівень умінь і навичок застосування знань на практиці, а розв’язання задач потребує допомоги, опори на зразок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативність та евристичність, домінування мотивів обов’язку, неусвідомлене застосування можливостей для саморозвитку. 49-00 балів - атестований з оцінкою «незадовільно» - Незадовільний рівень: свідчить про елементарне володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, загальне уявлення про зміст навчального матеріалу, часткове використання знань, умінь і навичок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативно-прагматичний інтерес.
Рекомендована література: Electronic educational and methodical complex «Business communications in a foreign language» [Electronic resource] / Z. М. Skybinska. – Access mode: https://vns.lpnu.ua/course/view.php?id=14195
SUGGESTED READING
1. Business Communication by Kitty Locker and Jo Mackiewicz and Jeanine Elise Aune and Donna Kienzler // McGraw Hill;13th Edition, ISBN10: 1264067518, ISBN13: 9781264067510, 2023
2. Business Communication: Developing Leaders for a Networked World by Peter Cardon // McGraw Hill; 4th Edition, ISBN10: 1260088340, ISBN13: 9781260088342, 2021
3. Kurnoff J. Everyday Business Storytelling: Create, Simplify, and Adapt A Visual Narrative for Any Audience 1st Edition. Wiley. 2021, 288 p.
4. Sweeney S. English for Business Communication. Teacher’s Book. Second Edition. Cambridge University Press, 2013, 121 p.
5. Sweeney S. English for Business Communication. Student’s Book. Cambridge University Press, 2003, 90 p.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою:
вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112
E-mail: nolimits@lpnu.ua
Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).