Виконання магістерської кваліфікаційної роботи
Спеціальність: Фінанси, банківська справа та страхування
Код дисципліни: 7.072.01.O.013
Кількість кредитів: 15.00
Кафедра: Фінанси
Лектор: Керівники магістерської кваліфікаційної роботи
Семестр: 3 семестр
Форма навчання: денна
Завдання: Під час виконання магістерської кваліфікаційної роботи у здобувачів вищої освіти формуються такі загальні компетентності:
ЗКЗ. Здатність проведення досліджень на відповідному рівні, формулювати нові гіпотези та наукові задачі в області фінансів, банківської справи та страхування.
ЗК4. Вміння виявляти, ставити та вирішувати проблеми з урахуванням наявних ресурсів.
ЗК5. Здатність приймати обґрунтовані рішення.
ЗК6. Навички міжособистісної взаємодії.
ЗК7. Здатність мотивувати людей та рухатися до спільної мети.
ЗК9. Здатність діяти на основі етичних міркувань (мотивів).
Під час виконання магістерської кваліфікаційної роботи у здобувачів вищої освіти формуються такі спеціальні (фахові) компетентності:
СКЗ. Здатність застосовувати управлінські навички у сфері фінансів, банківської справи та страхування.
СК5. Здатність оцінювати межі власної фахової компетентності та підвищувати професійну кваліфікацію.
СК6. Здатність застосовувати міждисциплінарні підходи при розв’язанні складних задач і проблем у сфері фінансів, банківської справи та страхування.
СК7. Здатність до пошуку, використання та інтерпретації інформації, необхідної для вирішення професійних і наукових завдань в сфері фінансів, банківської справи та страхування.
СК8. Здатність застосовувати інноваційні підходи в сфері фінансів, банківської справи та страхування.
СК10. Здатність аналізувати фінансову та податкову політику на мікро- й макрорівні та обґрунтовувати напрями їх удосконалення.
СК11. Здатність адаптувати та імплементувати міжнародні стандарти та нормативи у практичну діяльність корпорацій у частині управління активами, капіталом, інвестиціями, фінансовими результатами, фінансовими ризиками.
СК12. Здатність створювати та використовувати аналітичний апарат управління фінансовими та нефінансовими корпораціями з метою підвищення їх ринкової вартості.
СКС-1.2. Здатність застосовувати механізми антикризового фінансового управління корпораціями.
СКС-2.1. Здатність здійснювати податкове адміністрування та податкове планування на основі бюджетної класифікації, податкового календаря.
СКС-2.2. Здатність прогнозувати майбутні потреби у фінансових ресурсах на рівні публічного сектора економіки та контролювати дотримання бюджетної дисципліни.
СКС-3.1. Здатність обґрунтовано добирати і ефективно використовувати інноваційні інструменти та сучасні технології страхового менеджменту для вирішення програмними засобами завдань професійної діяльності фінансиста.
СКС-3.2. Здатність формувати стратегію портфельного інвестування на основі фундаментального і технічного аналізу, застосовувати методичний інструментарій до формування, оцінювання, оптимізації та моніторингу інвестиційного портфеля.
Результати навчання: Під час виконання магістерської кваліфікаційної роботи у здобувачів вищої освіти формуються такі програмні результати навчання:
ПР01. Використовувати фундаментальні закономірності розвитку фінансів, банківської справи та страхування у поєднанні з дослідницькими і управлінськими інструментами для здійснення професійної та наукової діяльності.
ПР06. Доступно і аргументовано представляти результати досліджень усно і письмово, брати участь у фахових дискусіях.
ПР08. Вміти застосовувати інноваційні підходи у сфері фінансів, банківської справи та страхування та управляти ними.
ПР10. Здійснювати діагностику і моделювання фінансової діяльності суб’єктів господарювання.
ПР11. Застосовувати поглиблені знання в сфері фінансового, банківського та страхового менеджменту для прийняття рішень.
ПР12. Обґрунтувати вибір варіантів управлінських рішень у сфері фінансів, банківської справи та страхування та оцінювати їх ефективність з урахуванням цілей, наявних обмежень, законодавчих та етичних аспектів.
ПР13. Оцінювати ступінь складності завдань при плануванні діяльності та опрацюванні її результатів.
ПР15. Обґрунтовувати напрями удосконалення фінансової та податкової політики держави, фінансових та нефінансових корпорацій.
ПР16. Обирати методи адаптації та напрями використання міжнародних стандартів та нормативів у практичній діяльності професіонала у сфері фінансів.
ПР17. Використовувати інструментарій і технології сучасного менеджменту в управлінні фінансовими та нефінансовими установами (фінансового контролінгу, бюджетування, податкового моніторингу, санації, оптимізації бізнес-процесів).
ПР18. Здійснювати загальний, фінансовий, податковий, операційний дью-ділідженс у рамках діяльності фінансових та нефінансових корпорацій.
ПР19. Використовувати інформаційні системи державних фінансових органів та корпоративних інформаційних систем, електронних систем передавання банківської інформації, міжбанківських та інших платіжних систем.
ПР20. Обирати та застосовувати економіко-математичні методи та моделі та визначати переваги їх прикладного застосування у діяльності фінансових та нефінансових корпорацій.
А також такі знання, уміння та автономія та відповідальність:
ЗН 2. Критичне осмислення основних теорій, принципів, методів і понять у навчанні та професійній діяльності.
УМ1. Розв'язання складних непередбачуваних задач і проблем у спеціалізованих сферах професійної діяльності та/або навчання, що передбачає збирання та інтерпретацію інформації (даних), вибір методів та інструментальних засобів, застосування інноваційних підходів до оцінювання результатів фінансової діяльності.
АВ1. Управління комплексними діями або проектами, відповідальність за прийняття рішень у непередбачуваних умовах.
АВ2. Відповідальність за професійний розвиток окремих осіб та/або груп осіб.
АВ3. Здатність до подальшого навчання з високим рівнем автономності.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: - пререквізити: методологія досліджень у фінансах, іноземна мова за професійним спрямуванням, фінансовий менеджмент, страховий менеджмент, податковий менеджмент, ринок фінансових послуг, фінансові інновації, банківський менеджмент.
- кореквізити: практика за темою магістерської кваліфікаційної роботи.
Короткий зміст навчальної програми: Магістерська кваліфікаційна робота – це науково–дослідницька робота здобувача вищої освіти, яка виконується на завершальному етапі навчання у вищому навчальному закладі після засвоєння теоретичного курсу за освітньо-професійною програмою підготовки магістра та проходження відповідної практики.
Магістерська кваліфікаційна робота має комплексний підхід і характеризується актуальністю, глибиною розробки, методами дослідження обраного предмета та об’єкта, аргументованістю, практичною значущістю.
Магістерською кваліфікаційною роботою практично перевіряється готовність магістранта до теоретичного осмислення актуальності вибраної теми та її цінності, готовності проводити наукові дослідження і бачити практичне використання результатів цих досліджень.
Опис: Робота скаладється з вступу, трьох розділів (теоретико-аналітична частина, дослідницько-прогностична частина, рекомендаційна частина), висновків
Методи та критерії оцінювання: Відгук керівника та рецензента роботи.
Критерії оцінювання результатів навчання: Керівник оцінює роботу у відгуку керівника, вказуючи на сильні сторони роботи, зазначаючи недоліки роботи, якщо такі виявлено. Рецензент оцінює роботу у рецензії. Остаточна оцінка магістерської кваліфікаційної роботи формується за результатами публічного захисту перед членами ЕК.
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100-88 балів - атестований з оцінкою «відмінно» - Високий рівень: здобувач освіти демонструє поглиблене володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, системні знання, вміння і навички їх практичного застосування. Освоєні знання, вміння і навички забезпечують можливість самостійного формулювання цілей та організації навчальної діяльності, пошуку та знаходження рішень у нестандартних, нетипових навчальних і професійних ситуаціях. Здобувач освіти демонструє здатність робити узагальнення на основі критичного аналізу фактичного матеріалу, ідей, теорій і концепцій, формулювати на їх основі висновки. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку, самостійної науково-дослідної діяльності, що реалізується за підтримки та під керівництвом викладача. 87-71 балів - атестований з оцінкою «добре» - Достатній рівень: передбачає володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на підвищеному рівні, усвідомлене використання знань, умінь і навичок з метою розкриття суті питання. Володіння частково-структурованим комплексом знань забезпечує можливість їх застосування у знайомих ситуаціях освітнього та професійного характеру. Усвідомлюючи специфіку задач та навчальних ситуацій, здобувач освіти демонструє здатність здійснювати пошук та вибір їх розв’язання за поданим зразком, аргументувати застосування певного способу розв’язання задачі. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку. 70-50 балів - атестований з оцінкою «задовільно» - Задовільний рівень: окреслює володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на середньому рівні, часткове усвідомлення навчальних і професійних задач, завдань і ситуацій, знання про способи розв’язання типових задач і завдань. Здобувач освіти демонструє середній рівень умінь і навичок застосування знань на практиці, а розв’язання задач потребує допомоги, опори на зразок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативність та евристичність, домінування мотивів обов’язку, неусвідомлене застосування можливостей для саморозвитку. 49-00 балів - атестований з оцінкою «незадовільно» - Незадовільний рівень: свідчить про елементарне володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, загальне уявлення про зміст навчального матеріалу, часткове використання знань, умінь і навичок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативно-прагматичний інтерес.
Рекомендована література: Методичні рекомендації до виконання магістерських кваліфікаційних робіт здобувачами вищої освіти денної та заочної форм освітньо-професійної програми «Фінанси, банківська справа та страхування» другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальності 072 «Фінанси, банківська справа та страхування» / Укл.: Бондарчук М.К., Хома І.Б., Шкварчук Л.О., Паранчук С.В., Партин Г.О., Гориславець П.А., Кондрат І.Ю., Коць О. О., Желізняк Р. Й., Скоропад І.С., Ярошевич Н.Б. – Львів: Видавництво НУ “Львівська політехніка”, 2022. – 27 с.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою:
вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112
E-mail: nolimits@lpnu.ua
Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).