Адміністрування міжнародних бізнес-структур
Спеціальність: Бізнес-адміністрування
Код дисципліни: 7.073.09.E.015
Кількість кредитів: 4.00
Кафедра: Менеджмент і міжнародне підприємництво
Лектор: к.е.н., доц. Пшик-Ковальська О.О.
Семестр: 2 семестр
Форма навчання: денна
Завдання: ззагальні:
ІНТ Здатність розв’язувати складні задачі і проблеми у сфері менеджменту або у процесі навчання, що передбачають проведення досліджень та/або здійснення інновацій за невизначеності умов і вимог
фахові:
ЗК1. Здатність проведення досліджень на відповідному рівні;
СК 1 Здатність обирати та використовувати концепції, методи та інструментарій менеджменту, в тому числі у відповідності до визначених цілей та міжнародних стандартів;
ФСК 3 Здатність враховувати вплив глобалізаційних та інтеграційних процесів у міжнародному економічному просторі, кон’юнктури світових ринків при прийнятті ефективних управлінських рішень.
Результати навчання: Результати навчання
ПРН 1. Критично осмислювати, вибирати та використовувати необхідний науковий, методичний і аналітичний інструментарій для управління в непередбачуваних умовах
ПРН 7. Організовувати та здійснювати ефективні комунікації всередині колективу, з представниками різних професійних груп та в міжнародному контексті;
ПРНС 1. Забезпечувати ефективне адміністрування створення, розвитку, діяльності бізнес-структур як на внутрішньому, так і на міжнародних ринках;
УМ 1. Розв’язання складних задач і проблем, що потребує оновлення та інтеграції знань, часто в умовах неповної/недостатньої інформації та суперечливих вимог;
Методи навчання і викладання
Словесні, наочні, практичні. Лекційні та лабораторні заняття: інформаційно-рецептивний метод; репродуктивний метод; евристичний метод; метод проблемного викладу.
Самостійна робота:
репродуктивний метод; дослідницький метод.
Методи оцінювання досягнення результатів навчання
Поточний та екзаменаційний контроль. Методи оцінювання знань: усне опитування на початку занять; поточне тестування у ВНС; оцінювання активності студента під час лабораторних занять, уточнень і визначень, доповнень попередніх відповідей; оцінювання внесених пропозицій, оригінальних рішень під час захисту лабораторних робіт. Екзамен: тестування, усне опитування.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Попередні: Економіка та упралінсько-правове забезпечення діяльності бізнесу
Супутні і наступні: Адміністрування приватно-державного партнерства в бізнесі, Корпоративна аналітика
Короткий зміст навчальної програми: Навчальна дисципліна "Адміністрування міжнародних бізнес-структур" орієнтована на вивчення системи адміністрування в управлінні підприємствами з урахуванням євроінтеграційних процесів, а також на розвиток умінь та навичок підвищення рівня ефективності цілеспрямованого впливу керівної підсистеми на керовану за усіма етапами технології управління у міжнародних бізнес-структурах.
Опис: Сутність, складові, роль та значення адміністрування в управлінні міжнародними бізнес-структурами. Фактори побудови і використання систем адміністрування в управлінні міжнародними бізнес-структурами та їх вплив на оцінювання середовища міжнародних бізнес-струкур. Сутність та значення плануваня в умовах адміністрування міжародних бізнес-структур Сутність та значення адміністрування в організуванні діяльності міжнародних бізнес-структур. Сутність та значення адміністрування в мотивуванні персоналу міжнародних бізнес-структур. Сутність та значення адміністрування в контролюванні та регулюванні діяльності міжнародних бізнес-структур. Адміністративні методи управління та адміністрування управлінських рішень міжнародних бізнес-структур. Сучасні технології для адміністрування міжнародних бізнес-структур.
Методи та критерії оцінювання: поточний контроль (30%): лабораторні заняття (30%) .
підсумковий контроль – іспит (70%): письмово-усна форма (50% - письмова; 20% - усна).
Критерії оцінювання результатів навчання: • за виконання і захист лабораторних робіт (3 роботи по 10 балів) – 30 балів;
• за виконання контрольного заходу (екзаменаційного завдання) – 70 балів (50 – письмова компонента, 20 – усна компонента (чотири запитання по 5 балів).
Підсумкова семестрова оцінка за вивчення дисципліни виставляється за результатами поточного і екзаменаційного контролю за 100-бальною шкалою з переведенням у національну шкалу:
• 88-100 балів –“відмінно”;
• 71-87 балів – “добре”;
• 50-70 балів – “задовільно”;
• 0-49 балів – “ не задовільно”.
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100-88 балів - атестований з оцінкою «відмінно» - Високий рівень: здобувач освіти демонструє поглиблене володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, системні знання, вміння і навички їх практичного застосування. Освоєні знання, вміння і навички забезпечують можливість самостійного формулювання цілей та організації навчальної діяльності, пошуку та знаходження рішень у нестандартних, нетипових навчальних і професійних ситуаціях. Здобувач освіти демонструє здатність робити узагальнення на основі критичного аналізу фактичного матеріалу, ідей, теорій і концепцій, формулювати на їх основі висновки. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку, самостійної науково-дослідної діяльності, що реалізується за підтримки та під керівництвом викладача. 87-71 балів - атестований з оцінкою «добре» - Достатній рівень: передбачає володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на підвищеному рівні, усвідомлене використання знань, умінь і навичок з метою розкриття суті питання. Володіння частково-структурованим комплексом знань забезпечує можливість їх застосування у знайомих ситуаціях освітнього та професійного характеру. Усвідомлюючи специфіку задач та навчальних ситуацій, здобувач освіти демонструє здатність здійснювати пошук та вибір їх розв’язання за поданим зразком, аргументувати застосування певного способу розв’язання задачі. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку. 70-50 балів - атестований з оцінкою «задовільно» - Задовільний рівень: окреслює володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на середньому рівні, часткове усвідомлення навчальних і професійних задач, завдань і ситуацій, знання про способи розв’язання типових задач і завдань. Здобувач освіти демонструє середній рівень умінь і навичок застосування знань на практиці, а розв’язання задач потребує допомоги, опори на зразок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативність та евристичність, домінування мотивів обов’язку, неусвідомлене застосування можливостей для саморозвитку. 49-00 балів - атестований з оцінкою «незадовільно» - Незадовільний рівень: свідчить про елементарне володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, загальне уявлення про зміст навчального матеріалу, часткове використання знань, умінь і навичок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативно-прагматичний інтерес.
Рекомендована література: 1. Пшик-Ковальська О. О. Аналіз інструментів бізнес-аналітики для розвитку систем менеджменту рекреаційних підприємств [Електронний ресурс] /О. О. Пшик-Ковальська, Ю.Р. Гой, Р.І. Бруцяк // Ефективна економіка. – 2024. – № 3.
2. Пшик-Ковальська О. О. Адміністрування та розвиток бізнес-структур: навчальний посібник / О. О. Пшик-Ковальська, Н. І. Дуляба. – Львів: Растр-7, 2023. – 136 c.
3. Воронкова В.Г. Регіонально-адміністративний менеджмент. Навчальний посібник. – К.: ЦУЛ, 2017. – 352 с.
4. Міжнародні організації та транснаціональні корпорації: навчальний посібник / О.О. Пшик-Ковальська [та ін.]. – Львів: Растр-7, 2022. – 316 c.
5. Міжнародний менеджмент: навчальний посібник / О.Є. Кузьмін, Н.І. Кара, Л.П. Сай, О.О. Пшик-Ковальська - Львів: Растр-7, 2019. – 202 с.
6. Системи адміністрування в управлінні підприємствами: побудова та застосування з урахуванням євроінтеграційних процесів: [монографія]/ В.В. Овчарук. – Львів: Галицька видавнича спілка, 2018. – 276с.
7. Bochtis D., Aage Gron Sorensen C., Kateris D. Operations Management in Agriculture, 2018. Academic Press, 286 p.
8. Transformation of economy, finance and management in modern conditions: Scientific monograph. Riga, Latvia: Baltija Publishing, 2022. 664 p.
9. Навчально-методичне забезпечення по дисципліні знаходиться: режим доступу: http://vns.lpnu.ua/course/view.php?id=10620
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою:
вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112
E-mail: nolimits@lpnu.ua
Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).
Адміністрування міжнародних бізнес-структур (курсовий проєкт)
Спеціальність: Бізнес-адміністрування
Код дисципліни: 7.073.09.E.017
Кількість кредитів: 3.00
Кафедра: Менеджмент і міжнародне підприємництво
Лектор: к.е.н., доц. Пшик-Ковальська О.О.
Семестр: 2 семестр
Форма навчання: денна
Завдання: У результаті вивчення модуля студент повинен набути та розвинути наступні компетентності:
загальні:
ІНТ Здатність розв’язувати складні задачі і проблеми у сфері менеджменту або у процесі навчання, що передбачають проведення досліджень та/або здійснення інновацій за невизначеності умов і вимог
фахові:
ЗК1. Здатність проведення досліджень на відповідному рівні;
СК 1 Здатність обирати та використовувати концепції, методи та інструментарій менеджменту, в тому числі у відповідності до визначених цілей та міжнародних стандартів;
ФСК 3 Здатність враховувати вплив глобалізаційних та інтеграційних процесів у міжнародному економічному просторі, кон’юнктури світових ринків при прийнятті ефективних управлінських рішень.
Результати навчання: Результати навчання
ПРН 1. Критично осмислювати, вибирати та використовувати необхідний науковий, методичний і аналітичний інструментарій для управління в непередбачуваних умовах;
ПРН 3. Проектувати ефективні системи управління організаціями;
ПРНС 1. Забезпечувати ефективне адміністрування створення, розвитку, діяльності бізнес-структур як на внутрішньому, так і на міжнародних ринках;
УМ2. Провадження дослідницької та/або інноваційної діяльності.
КОМ1. Зрозуміле і недвозначне донесення власних висновків, а також знань та пояснень, що їх обґрунтовують, до фахівців і нефахівців, зокрема до осіб, які навчаються;
КОМ2. Використання іноземних мов у професійній діяльності.
АіВ3. Здатність до подальшого навчання, яке значною мірою є автономним та самостійним.
Методи навчання і викладання
Словесні, наочні, практичні. Інформаційно-рецептивний метод; репродуктивний метод; евристичний метод; метод проблемного викладу.
Самостійна робота:
репродуктивний метод; дослідницький метод.
Методи оцінювання досягнення результатів навчання
Поточний контроль. Методи оцінювання знань: усне опитування за результатами виконаного курсового проекту
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Попередні: Економіка та упралінсько-правове забезпечення діяльності бізнесу
Супутні і наступні: Адміністрування приватно-державного партнерства в бізнесі, Корпоративна аналітика
Короткий зміст навчальної програми: Курсовий проект "Адміністрування міжнародних бізнес-структур" орієнтований на вивчення системи адміністрування в управлінні підприємствами з урахуванням євроінтеграційних процесів, а також на розвиток умінь та навичок підвищення рівня ефективності цілеспрямованого впливу керівної підсистеми на керовану за усіма етапами технології управління у міжнародних бізнес-структурах.
Опис: Сутність, складові, роль та значення адміністрування в управлінні міжнародними бізнес-структурами. Фактори побудови і використання систем адміністрування в управлінні міжнародними бізнес-структурами та їх вплив на оцінювання середовища міжнародних бізнес-струкур. Сутність та значення плануваня в умовах адміністрування міжародних бізнес-структур Сутність та значення адміністрування в організуванні діяльності міжнародних бізнес-структур. Сутність та значення адміністрування в мотивуванні персоналу міжнародних бізнес-структур. Сутність та значення адміністрування в контролюванні та регулюванні діяльності міжнародних бізнес-структур. Адміністративні методи управління та адміністрування управлінських рішень міжнародних бізнес-структур. Сучасні технології для адміністрування міжнародних бізнес-структур.
Методи та критерії оцінювання: ? поточний контроль (100%): виконання та захист курсового проекту (100%)
Критерії оцінювання результатів навчання: Підсумкова семестрова оцінка за вивчення дисципліни виставляється за результатами поточного і екзаменаційного контролю за 100-бальною шкалою з переведенням у національну шкалу:
• 88-100 балів –“відмінно”;
• 71-87 балів – “добре”;
• 50-70 балів – “задовільно”;
• 0-49 балів – “ не задовільно”.
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100-88 балів - атестований з оцінкою «відмінно» - Високий рівень: здобувач освіти демонструє поглиблене володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, системні знання, вміння і навички їх практичного застосування. Освоєні знання, вміння і навички забезпечують можливість самостійного формулювання цілей та організації навчальної діяльності, пошуку та знаходження рішень у нестандартних, нетипових навчальних і професійних ситуаціях. Здобувач освіти демонструє здатність робити узагальнення на основі критичного аналізу фактичного матеріалу, ідей, теорій і концепцій, формулювати на їх основі висновки. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку, самостійної науково-дослідної діяльності, що реалізується за підтримки та під керівництвом викладача. 87-71 балів - атестований з оцінкою «добре» - Достатній рівень: передбачає володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на підвищеному рівні, усвідомлене використання знань, умінь і навичок з метою розкриття суті питання. Володіння частково-структурованим комплексом знань забезпечує можливість їх застосування у знайомих ситуаціях освітнього та професійного характеру. Усвідомлюючи специфіку задач та навчальних ситуацій, здобувач освіти демонструє здатність здійснювати пошук та вибір їх розв’язання за поданим зразком, аргументувати застосування певного способу розв’язання задачі. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку. 70-50 балів - атестований з оцінкою «задовільно» - Задовільний рівень: окреслює володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на середньому рівні, часткове усвідомлення навчальних і професійних задач, завдань і ситуацій, знання про способи розв’язання типових задач і завдань. Здобувач освіти демонструє середній рівень умінь і навичок застосування знань на практиці, а розв’язання задач потребує допомоги, опори на зразок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативність та евристичність, домінування мотивів обов’язку, неусвідомлене застосування можливостей для саморозвитку. 49-00 балів - атестований з оцінкою «незадовільно» - Незадовільний рівень: свідчить про елементарне володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, загальне уявлення про зміст навчального матеріалу, часткове використання знань, умінь і навичок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативно-прагматичний інтерес.
Рекомендована література: 1. Пшик-Ковальська О. О. Аналіз інструментів бізнес-аналітики для розвитку систем менеджменту рекреаційних підприємств [Електронний ресурс] /О. О. Пшик-Ковальська, Ю.Р. Гой, Р.І. Бруцяк // Ефективна економіка. – 2024. – № 3.
2. Пшик-Ковальська О. О. Адміністрування та розвиток бізнес-структур: навчальний посібник / О. О. Пшик-Ковальська, Н. І. Дуляба. – Львів: Растр-7, 2023. – 136 c.
3. Воронкова В.Г. Регіонально-адміністративний менеджмент. Навчальний посібник. – К.: ЦУЛ, 2017. – 352 с.
4. Міжнародні організації та транснаціональні корпорації: навчальний посібник / О.О. Пшик-Ковальська [та ін.]. – Львів: Растр-7, 2022. – 316 c.
5. Міжнародний менеджмент: навчальний посібник / О.Є. Кузьмін, Н.І. Кара, Л.П. Сай, О.О. Пшик-Ковальська - Львів: Растр-7, 2019. – 202 с.
6. Системи адміністрування в управлінні підприємствами: побудова та застосування з урахуванням євроінтеграційних процесів: [монографія]/ В.В. Овчарук. – Львів: Галицька видавнича спілка, 2018. – 276с.
7. Bochtis D., Aage Gron Sorensen C., Kateris D. Operations Management in Agriculture, 2018. Academic Press, 286 p.
8. Transformation of economy, finance and management in modern conditions: Scientific monograph. Riga, Latvia: Baltija Publishing, 2022. 664 p.
9. Навчально-методичне забезпечення по дисципліні знаходиться: режим доступу: http://vns.lpnu.ua/course/view.php?id=10620
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою:
вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112
E-mail: nolimits@lpnu.ua
Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).