Адміністрування міжнародних бізнес-структур

Спеціальність: Бізнес-адміністрування
Код дисципліни: 7.073.09.E.015
Кількість кредитів: 4.00
Кафедра: Менеджмент і міжнародне підприємництво
Лектор: к.е.н., доц. Пшик-Ковальська О.О.
Семестр: 2 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: Це підготовка фахівців, здатних ідентифікувати та розв’язувати складні задачі і проблеми щодо упорядкування документально-інформаційних потоків, скорочення часового періоду ухвалення управлінських рішень та підвищення рівня ефективності цілеспрямованого впливу керівної підсистеми на керовану за усіма етапами технології управління у міжнародних бізнес-структурах.
Завдання: ззагальні: ІНТ Здатність розв’язувати складні задачі і проблеми у сфері менеджменту або у процесі навчання, що передбачають проведення досліджень та/або здійснення інновацій за невизначеності умов і вимог фахові: ЗК1. Здатність проведення досліджень на відповідному рівні; СК 1 Здатність обирати та використовувати концепції, методи та інструментарій менеджменту, в тому числі у відповідності до визначених цілей та міжнародних стандартів; ФСК 3 Здатність враховувати вплив глобалізаційних та інтеграційних процесів у міжнародному економічному просторі, кон’юнктури світових ринків при прийнятті ефективних управлінських рішень.
Результати навчання: Результати навчання ПРН 1. Критично осмислювати, вибирати та використовувати необхідний науковий, методичний і аналітичний інструментарій для управління в непередбачуваних умовах ПРН 7. Організовувати та здійснювати ефективні комунікації всередині колективу, з представниками різних професійних груп та в міжнародному контексті; ПРНС 1. Забезпечувати ефективне адміністрування створення, розвитку, діяльності бізнес-структур як на внутрішньому, так і на міжнародних ринках; УМ 1. Розв’язання складних задач і проблем, що потребує оновлення та інтеграції знань, часто в умовах неповної/недостатньої інформації та суперечливих вимог; Методи навчання і викладання Словесні, наочні, практичні. Лекційні та лабораторні заняття: інформаційно-рецептивний метод; репродуктивний метод; евристичний метод; метод проблемного викладу. Самостійна робота: репродуктивний метод; дослідницький метод. Методи оцінювання досягнення результатів навчання Поточний та екзаменаційний контроль. Методи оцінювання знань: усне опитування на початку занять; поточне тестування у ВНС; оцінювання активності студента під час лабораторних занять, уточнень і визначень, доповнень попередніх відповідей; оцінювання внесених пропозицій, оригінальних рішень під час захисту лабораторних робіт. Екзамен: тестування, усне опитування.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Попередні: Економіка та упралінсько-правове забезпечення діяльності бізнесу Супутні і наступні: Адміністрування приватно-державного партнерства в бізнесі, Корпоративна аналітика
Короткий зміст навчальної програми: Навчальна дисципліна "Адміністрування міжнародних бізнес-структур" орієнтована на вивчення системи адміністрування в управлінні підприємствами з урахуванням євроінтеграційних процесів, а також на розвиток умінь та навичок підвищення рівня ефективності цілеспрямованого впливу керівної підсистеми на керовану за усіма етапами технології управління у міжнародних бізнес-структурах.
Опис: Сутність, складові, роль та значення адміністрування в управлінні міжнародними бізнес-структурами. Фактори побудови і використання систем адміністрування в управлінні міжнародними бізнес-структурами та їх вплив на оцінювання середовища міжнародних бізнес-струкур. Сутність та значення плануваня в умовах адміністрування міжародних бізнес-структур Сутність та значення адміністрування в організуванні діяльності міжнародних бізнес-структур. Сутність та значення адміністрування в мотивуванні персоналу міжнародних бізнес-структур. Сутність та значення адміністрування в контролюванні та регулюванні діяльності міжнародних бізнес-структур. Адміністративні методи управління та адміністрування управлінських рішень міжнародних бізнес-структур. Сучасні технології для адміністрування міжнародних бізнес-структур.
Методи та критерії оцінювання: поточний контроль (30%): лабораторні заняття (30%) . підсумковий контроль – іспит (70%): письмово-усна форма (50% - письмова; 20% - усна).
Критерії оцінювання результатів навчання: • за виконання і захист лабораторних робіт (3 роботи по 10 балів) – 30 балів; • за виконання контрольного заходу (екзаменаційного завдання) – 70 балів (50 – письмова компонента, 20 – усна компонента (чотири запитання по 5 балів). Підсумкова семестрова оцінка за вивчення дисципліни виставляється за результатами поточного і екзаменаційного контролю за 100-бальною шкалою з переведенням у національну шкалу: • 88-100 балів –“відмінно”; • 71-87 балів – “добре”; • 50-70 балів – “задовільно”; • 0-49 балів – “ не задовільно”.
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються окремі неточності) навчального матеріалу компонента, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, аргументовані відповіді на поставлені запитання, які можуть містити певні (неістотні) недоліки, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних завдань; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за недостатній рівень знань навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, порушення послідовності викладення думки, не коректне застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних завдань; 00-49 балів – («незадовільно») виставляється за незнання основних фундаментальних положень навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних завдань.
Рекомендована література: 1. Пшик-Ковальська О. О. Аналіз інструментів бізнес-аналітики для розвитку систем менеджменту рекреаційних підприємств [Електронний ресурс] /О. О. Пшик-Ковальська, Ю.Р. Гой, Р.І. Бруцяк // Ефективна економіка. – 2024. – № 3. 2. Пшик-Ковальська О. О. Адміністрування та розвиток бізнес-структур: навчальний посібник / О. О. Пшик-Ковальська, Н. І. Дуляба. – Львів: Растр-7, 2023. – 136 c. 3. Воронкова В.Г. Регіонально-адміністративний менеджмент. Навчальний посібник. – К.: ЦУЛ, 2017. – 352 с. 4. Міжнародні організації та транснаціональні корпорації: навчальний посібник / О.О. Пшик-Ковальська [та ін.]. – Львів: Растр-7, 2022. – 316 c. 5. Міжнародний менеджмент: навчальний посібник / О.Є. Кузьмін, Н.І. Кара, Л.П. Сай, О.О. Пшик-Ковальська - Львів: Растр-7, 2019. – 202 с. 6. Системи адміністрування в управлінні підприємствами: побудова та застосування з урахуванням євроінтеграційних процесів: [монографія]/ В.В. Овчарук. – Львів: Галицька видавнича спілка, 2018. – 276с. 7. Bochtis D., Aage Gron Sorensen C., Kateris D. Operations Management in Agriculture, 2018. Academic Press, 286 p. 8. Transformation of economy, finance and management in modern conditions: Scientific monograph. Riga, Latvia: Baltija Publishing, 2022. 664 p. 9. Навчально-методичне забезпечення по дисципліні знаходиться: режим доступу: http://vns.lpnu.ua/course/view.php?id=10620
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).

Адміністрування міжнародних бізнес-структур (курсовий проєкт)

Спеціальність: Бізнес-адміністрування
Код дисципліни: 7.073.09.E.017
Кількість кредитів: 3.00
Кафедра: Менеджмент і міжнародне підприємництво
Лектор: к.е.н., доц. Пшик-Ковальська О.О.
Семестр: 2 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: Це підготовка фахівців, здатних ідентифікувати та розв’язувати складні задачі і проблеми щодо упорядкування документально-інформаційних потоків, скорочення часового періоду ухвалення управлінських рішень та підвищення рівня ефективності цілеспрямованого впливу керівної підсистеми на керовану за усіма етапами технології управління у міжнародних бізнес-структурах.
Завдання: У результаті вивчення модуля студент повинен набути та розвинути наступні компетентності: загальні: ІНТ Здатність розв’язувати складні задачі і проблеми у сфері менеджменту або у процесі навчання, що передбачають проведення досліджень та/або здійснення інновацій за невизначеності умов і вимог фахові: ЗК1. Здатність проведення досліджень на відповідному рівні; СК 1 Здатність обирати та використовувати концепції, методи та інструментарій менеджменту, в тому числі у відповідності до визначених цілей та міжнародних стандартів; ФСК 3 Здатність враховувати вплив глобалізаційних та інтеграційних процесів у міжнародному економічному просторі, кон’юнктури світових ринків при прийнятті ефективних управлінських рішень.
Результати навчання: Результати навчання ПРН 1. Критично осмислювати, вибирати та використовувати необхідний науковий, методичний і аналітичний інструментарій для управління в непередбачуваних умовах; ПРН 3. Проектувати ефективні системи управління організаціями; ПРНС 1. Забезпечувати ефективне адміністрування створення, розвитку, діяльності бізнес-структур як на внутрішньому, так і на міжнародних ринках; УМ2. Провадження дослідницької та/або інноваційної діяльності. КОМ1. Зрозуміле і недвозначне донесення власних висновків, а також знань та пояснень, що їх обґрунтовують, до фахівців і нефахівців, зокрема до осіб, які навчаються; КОМ2. Використання іноземних мов у професійній діяльності. АіВ3. Здатність до подальшого навчання, яке значною мірою є автономним та самостійним. Методи навчання і викладання Словесні, наочні, практичні. Інформаційно-рецептивний метод; репродуктивний метод; евристичний метод; метод проблемного викладу. Самостійна робота: репродуктивний метод; дослідницький метод. Методи оцінювання досягнення результатів навчання Поточний контроль. Методи оцінювання знань: усне опитування за результатами виконаного курсового проекту
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Попередні: Економіка та упралінсько-правове забезпечення діяльності бізнесу Супутні і наступні: Адміністрування приватно-державного партнерства в бізнесі, Корпоративна аналітика
Короткий зміст навчальної програми: Курсовий проект "Адміністрування міжнародних бізнес-структур" орієнтований на вивчення системи адміністрування в управлінні підприємствами з урахуванням євроінтеграційних процесів, а також на розвиток умінь та навичок підвищення рівня ефективності цілеспрямованого впливу керівної підсистеми на керовану за усіма етапами технології управління у міжнародних бізнес-структурах.
Опис: Сутність, складові, роль та значення адміністрування в управлінні міжнародними бізнес-структурами. Фактори побудови і використання систем адміністрування в управлінні міжнародними бізнес-структурами та їх вплив на оцінювання середовища міжнародних бізнес-струкур. Сутність та значення плануваня в умовах адміністрування міжародних бізнес-структур Сутність та значення адміністрування в організуванні діяльності міжнародних бізнес-структур. Сутність та значення адміністрування в мотивуванні персоналу міжнародних бізнес-структур. Сутність та значення адміністрування в контролюванні та регулюванні діяльності міжнародних бізнес-структур. Адміністративні методи управління та адміністрування управлінських рішень міжнародних бізнес-структур. Сучасні технології для адміністрування міжнародних бізнес-структур.
Методи та критерії оцінювання: ? поточний контроль (100%): виконання та захист курсового проекту (100%)
Критерії оцінювання результатів навчання: Підсумкова семестрова оцінка за вивчення дисципліни виставляється за результатами поточного і екзаменаційного контролю за 100-бальною шкалою з переведенням у національну шкалу: • 88-100 балів –“відмінно”; • 71-87 балів – “добре”; • 50-70 балів – “задовільно”; • 0-49 балів – “ не задовільно”.
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються окремі неточності) навчального матеріалу компонента, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, аргументовані відповіді на поставлені запитання, які можуть містити певні (неістотні) недоліки, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних завдань; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за недостатній рівень знань навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, порушення послідовності викладення думки, не коректне застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних завдань; 00-49 балів – («незадовільно») виставляється за незнання основних фундаментальних положень навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних завдань.
Рекомендована література: 1. Пшик-Ковальська О. О. Аналіз інструментів бізнес-аналітики для розвитку систем менеджменту рекреаційних підприємств [Електронний ресурс] /О. О. Пшик-Ковальська, Ю.Р. Гой, Р.І. Бруцяк // Ефективна економіка. – 2024. – № 3. 2. Пшик-Ковальська О. О. Адміністрування та розвиток бізнес-структур: навчальний посібник / О. О. Пшик-Ковальська, Н. І. Дуляба. – Львів: Растр-7, 2023. – 136 c. 3. Воронкова В.Г. Регіонально-адміністративний менеджмент. Навчальний посібник. – К.: ЦУЛ, 2017. – 352 с. 4. Міжнародні організації та транснаціональні корпорації: навчальний посібник / О.О. Пшик-Ковальська [та ін.]. – Львів: Растр-7, 2022. – 316 c. 5. Міжнародний менеджмент: навчальний посібник / О.Є. Кузьмін, Н.І. Кара, Л.П. Сай, О.О. Пшик-Ковальська - Львів: Растр-7, 2019. – 202 с. 6. Системи адміністрування в управлінні підприємствами: побудова та застосування з урахуванням євроінтеграційних процесів: [монографія]/ В.В. Овчарук. – Львів: Галицька видавнича спілка, 2018. – 276с. 7. Bochtis D., Aage Gron Sorensen C., Kateris D. Operations Management in Agriculture, 2018. Academic Press, 286 p. 8. Transformation of economy, finance and management in modern conditions: Scientific monograph. Riga, Latvia: Baltija Publishing, 2022. 664 p. 9. Навчально-методичне забезпечення по дисципліні знаходиться: режим доступу: http://vns.lpnu.ua/course/view.php?id=10620
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).