Практика за темою магістерської кваліфікаційної роботи

Спеціальність: Управління інноваційною діяльністю
Код дисципліни: 7.073.10.O.011
Кількість кредитів: 9.00
Кафедра: Менеджмент і міжнародне підприємництво
Лектор: К.е.н., доц. Когут У.І.
Семестр: 3 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: Метою проходження практики та виконання звіту з практики є поглиблення та закріплення теоретичних знань; формування практичних навичок оцінювання та аналізування стану і динаміки розвитку об’єкта дослідження; формування навичок коректного формулювання висновків та пропозицій щодо покращання стану та діяльності об’єкта дослідження.
Завдання: Інтегральна компетентність (ІНТ) - Здатність розв’язувати складні задачі і проблеми у сфері менеджменту або у процесі навчання, що передбачають проведення досліджень та/або здійснення інновацій за невизначеності умов і вимог ЗК1. Здатність проведення досліджень на відповідному рівні; ЗК2. Здатність до спілкуватися з представниками інших; ЗК6. Здатність генерувати нові ідеї (креативність) ; ЗК7. Здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу. СК4. Здатність до ефективного використання та розвитку ресурсів організації; СК8. Здатність використовувати психологічні технології роботи з персоналом; СК9. Здатність аналізувати й структурувати проблеми організацій у сфері інноваційної діяльності, приймати ефективні управлінські рішення та забезпечувати їх реалізацію в умовах невизначеності, залучати традиційні та нові альтернативні джерела фінансування інноваційних процесів; ФСК1.2. Планувати фінансові результати і показники інноваційної діяльності за сучасними методиками з урахуванням галузевих, регіональних, корпоративних особливостей та прогнозів ФСК2.2. Оцінювати, обґрунтовувати та здійснювати на основі наукових методів і моделей вибір оптимального альтернативного рішення, виходячи з критеріїв соціально-економічної ефективності інноваційної діяльності
Результати навчання: знати теоретичні та організаційні основи здійснення інноваційної діяльності підприємства; знати загальні властивості інформаційних систем різних видів; знати методи формування документів та звітів за допомогою систем документообігу; вміти організувати ефективне функціонування інноваційних підприємства; вміти оцінювати рівень ефективності інноваційного підприємства. Проходження практики передбачає формування таких програмних результатів навчання: ПРН2. Критичне осмислення проблем у навчанні та/або професійній діяльності та у міжпредметних галузях. ПРН8. Мати навички прийняття, обґрунтування та забезпечення реалізації управлінських рішень в непередбачуваних умовах, враховуючи вимоги чинного законодавства, етичні міркування та соціальну відповідальність; ПРН13. Забезпечувати особистий професійний розвиток та планування власного часу; ПРН16. Зрозуміле і недвозначне донесення власних висновків, а також знань та пояснень, що їх обґрунтовують, до фахівців і нефахівців, зокрема до осіб, які навчаються; ПРН18. Прийняття рішень у складних і непередбачуваних умовах, що потребує застосування нових підходів та прогнозування; ПРН19. Відповідальність за розвиток професійного знання і практик, оцінку стратегічного розвитку команди; ПРН20. Здатність до подальшого навчання, яке значною мірою є автономним та самостійним.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Стратегічний менеджмент Економіка та оподаткування інноваційної діяльності
Короткий зміст навчальної програми: Виконання та захист звіту як етап на шляху до здобуття освітнього рівня "Маґістр" спрямований на опанування і закріплення студентом практичних навичок щодо: • ретельного вивчення стану об’єкта дослідження з акцентуванням уваги на аналізуванні особливостей управління та адміністрування його сфер діяльності, процесів, продуктів, проектів тощо; • оцінювання та аналізування основних фінансово-економічних показників, що характеризують діяльність об’єкта дослідження; • розроблення та прийняття конкретних правильних управлінських рішень (формування заходів) щодо виявлення та вирішення проблем у сфері виробничо-господарської та інноваційної діяльності об’єкта дослідження; • теоретичного та за можливості – аналітичного обґрунтування пропозицій; • коректного оформлення, грамотного презентування і захисту звіту.
Опис: Характеристика організації, яка визначена об’єктом магістерської кваліфікаційної роботи. Види діяльності підприємства, особливості виробничо-господарської діяльності, внутрішні та зовнішньоекономічні зв’язки. Економіка виробничо-господарської діяльності (показники, тенденції, проблеми, недоліки тощо).Науково-інноваційна діяльність в організації. Інноваційна діяльність організації.
Методи та критерії оцінювання: оцінювання звіту відповідно до визначених завдань (90%), захист звіту (відповіді на питання керівника практики) (10%).
Критерії оцінювання результатів навчання: Оцінювання знань студентів проводиться за результатами виконання звіту з практики та його захисту у вигляді усного опитування. Інституційна шкала оцінювання досягнень студентів Університету За 100-бальною шкалою Університету За національною шкалою 88-100 балів “Відмінно” 71-87 балів “Добре” 50-70 балів “Задовільно” 00-49 балів “Незадовільно”
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100-88 балів - атестований з оцінкою «відмінно» - Високий рівень: здобувач освіти демонструє поглиблене володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, системні знання, вміння і навички їх практичного застосування. Освоєні знання, вміння і навички забезпечують можливість самостійного формулювання цілей та організації навчальної діяльності, пошуку та знаходження рішень у нестандартних, нетипових навчальних і професійних ситуаціях. Здобувач освіти демонструє здатність робити узагальнення на основі критичного аналізу фактичного матеріалу, ідей, теорій і концепцій, формулювати на їх основі висновки. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку, самостійної науково-дослідної діяльності, що реалізується за підтримки та під керівництвом викладача. 87-71 балів - атестований з оцінкою «добре» - Достатній рівень: передбачає володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на підвищеному рівні, усвідомлене використання знань, умінь і навичок з метою розкриття суті питання. Володіння частково-структурованим комплексом знань забезпечує можливість їх застосування у знайомих ситуаціях освітнього та професійного характеру. Усвідомлюючи специфіку задач та навчальних ситуацій, здобувач освіти демонструє здатність здійснювати пошук та вибір їх розв’язання за поданим зразком, аргументувати застосування певного способу розв’язання задачі. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку. 70-50 балів - атестований з оцінкою «задовільно» - Задовільний рівень: окреслює володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на середньому рівні, часткове усвідомлення навчальних і професійних задач, завдань і ситуацій, знання про способи розв’язання типових задач і завдань. Здобувач освіти демонструє середній рівень умінь і навичок застосування знань на практиці, а розв’язання задач потребує допомоги, опори на зразок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативність та евристичність, домінування мотивів обов’язку, неусвідомлене застосування можливостей для саморозвитку. 49-00 балів - атестований з оцінкою «незадовільно» - Незадовільний рівень: свідчить про елементарне володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, загальне уявлення про зміст навчального матеріалу, часткове використання знань, умінь і навичок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативно-прагматичний інтерес.
Рекомендована література: 1. Босак А.О., Чапран С.П. Інформаційно-управлінські системи в інноваційній діяльності: Конспект лекцій для студентів спеціалізації 073.5 "Управління інноваційною діяльністю". – Львів: Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2016. – 98 с. 2. Батюк А.Є. та ін. Інформаційні системи в менеджменті: Навч. посібник / Батюк А.Є., Двуліт З.П., Обельовська К.М., Огородник І.М., Фабрі Л.П. – Львів: Національний університет „Львівська політехніка”, „Інтелект-Захід”, 2004. – 520 с. 3. Odrekhivskyі M., Kohut U., Kostyuk U. Intelligent management system for ecological innovative enterprises // CEUR Workshop Proceedings. – 2021. – Vol. 2870 : Proceedings of the 5th International conference on computational linguistics and intelligent systems (COLINS 2021), Lviv, Ukraine, April 22–23, 2021. Volume I : main conference. – Р. 1527–1539. 4. Лункіна І. Ю. Теоретичні аспекти антикризового управління підприємством в умовах турбулентності зовнішнього середовища. Бізнес Інформ. 2024. №1. C. 22–28. https://doi.org/10.32983/2222-4459-2024-1-22-28. 5. Школьний О. О., Новак І. М., Вернюк Н. О. Упровадження принципів розвитку регенеративного підприємництва в процес підготовки фахівців з менеджменту. Бізнес Інформ. 2024. №1. C. 154–160. https://doi.org/10.32983/2222-4459-2024-1-154-160.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).