Виконання магістерської кваліфікаційної роботи

Спеціальність: Управління інноваційною діяльністю
Код дисципліни: 7.073.10.O.012
Кількість кредитів: 18.00
Кафедра: Менеджмент і міжнародне підприємництво
Лектор: Шпак Н.О.
Семестр: 3 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: Метою є поглиблення та закріплення теоретичних знань; формування практичних навичок оцінювання та аналізування стану і динаміки розвитку об’єкта дослідження; формування навичок коректного формулювання висновків та пропозицій щодо покращання стану та діяльності об’єкта дослідження.
Завдання: Інтегральна компетентність (ІНТ) - Здатність розв’язувати складні задачі і проблеми у сфері менеджменту або у процесі навчання, що передбачають проведення досліджень та/або здійснення інновацій за невизначеності умов і вимог ЗК1. Здатність проведення досліджень на відповідному рівні; ЗК2. Здатність до спілкуватися з представниками інших; ЗК6. Здатність генерувати нові ідеї (креативність) ; ЗК7. Здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу. СК4. Здатність до ефективного використання та розвитку ресурсів організації; СК8. Здатність використовувати психологічні технології роботи з персоналом; СК9. Здатність аналізувати й структурувати проблеми організацій у сфері інноваційної діяльності, приймати ефективні управлінські рішення та забезпечувати їх реалізацію в умовах невизначеності, залучати традиційні та нові альтернативні джерела фінансування інноваційних процесів; ФСК1.2. Планувати фінансові результати і показники інноваційної діяльності за сучасними методиками з урахуванням галузевих, регіональних, корпоративних особливостей та прогнозів ФСК2.2. Оцінювати, обґрунтовувати та здійснювати на основі наукових методів і моделей вибір оптимального альтернативного рішення, виходячи з критеріїв соціально-економічної ефективності інноваційної діяльності
Результати навчання: здатність виявляти нові можливості для розробки нових видів продукції (послуг) і нових видів економічної діяльності (бізнесу) та забезпечувати їх реалізацію в умовах високого динамізму та невизначеності; здатність комерціалізовувати результати інтелектуальних розробок із забезпеченням прав власників; організування міжфірмової взаємодії підприємств та узгодження взаємних інтересів у створенні інноваційної продукції.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Пререквізит: Проектний менеджмент, стратегічний менеджмент, фінансовий менеджмент Коререквізит: Виконання практики за темою магістерської роботи
Короткий зміст навчальної програми: 1. Організаційна частина Етапи підготовки до виконання (написання) магістерської кваліфікаційної роботи; 1.2. Етапи виконання (написання) магістерської кваліфікаційної роботи; 1.3. Послідовність подання та захисту магістерської кваліфікаційної роботи 2. Методологічна частина Магістерська кваліфікаційна робота: структура, обсяги, вимоги 3. Економічне обґрунтування Стратегічні показники діяльності підприємства: суть, особливості, структура та методика розрахунку (Чистий дохід, прибуток, активи, власний капітал, кредиторська заборгованість, рентабельність власного капіталу, рентабельність активів, рентабельність виготовленої продукції, капіталовіддача реалізованої продукції, повна собівартість продукції (послуг), структура собівартості). Умовно-змінні та умовно-постійні витрати. Методика розрахунку економії витрат. Рекомендації щодо досягнення стратегічного показника у межах вибраної теми за допомогою розроблених заходів
Опис: Характеристика організації, яка визначена об’єктом магістерської кваліфікаційної роботи. Види діяльності підприємства, особливості виробничо-господарської діяльності, внутрішні та зовнішньоекономічні зв’язки. Економіка виробничо-господарської діяльності (показники, тенденції, проблеми, недоліки тощо).Науково-інноваційна діяльність в організації. Інноваційна діяльність організації.
Методи та критерії оцінювання: Захист кваліфікаційної роботи магістра (100%)
Критерії оцінювання результатів навчання: Оцінювання знань студентів проводиться за результатами виконання дипломної роботи та її захисту
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100-88 балів - атестований з оцінкою «відмінно» - Високий рівень: здобувач освіти демонструє поглиблене володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, системні знання, вміння і навички їх практичного застосування. Освоєні знання, вміння і навички забезпечують можливість самостійного формулювання цілей та організації навчальної діяльності, пошуку та знаходження рішень у нестандартних, нетипових навчальних і професійних ситуаціях. Здобувач освіти демонструє здатність робити узагальнення на основі критичного аналізу фактичного матеріалу, ідей, теорій і концепцій, формулювати на їх основі висновки. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку, самостійної науково-дослідної діяльності, що реалізується за підтримки та під керівництвом викладача. 87-71 балів - атестований з оцінкою «добре» - Достатній рівень: передбачає володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на підвищеному рівні, усвідомлене використання знань, умінь і навичок з метою розкриття суті питання. Володіння частково-структурованим комплексом знань забезпечує можливість їх застосування у знайомих ситуаціях освітнього та професійного характеру. Усвідомлюючи специфіку задач та навчальних ситуацій, здобувач освіти демонструє здатність здійснювати пошук та вибір їх розв’язання за поданим зразком, аргументувати застосування певного способу розв’язання задачі. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку. 70-50 балів - атестований з оцінкою «задовільно» - Задовільний рівень: окреслює володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на середньому рівні, часткове усвідомлення навчальних і професійних задач, завдань і ситуацій, знання про способи розв’язання типових задач і завдань. Здобувач освіти демонструє середній рівень умінь і навичок застосування знань на практиці, а розв’язання задач потребує допомоги, опори на зразок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативність та евристичність, домінування мотивів обов’язку, неусвідомлене застосування можливостей для саморозвитку. 49-00 балів - атестований з оцінкою «незадовільно» - Незадовільний рівень: свідчить про елементарне володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, загальне уявлення про зміст навчального матеріалу, часткове використання знань, умінь і навичок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативно-прагматичний інтерес.
Рекомендована література: 1. Податковий кодекс України N 2755-VI від 2.12.2010 р. (з відповідними змінами і доповненнями). 2. Положення (стандарт) бухгалтерського обліку № 1 “Загальні вимоги до фінансової звітності”. 3. Положення (стандарт) бухгалтерського обліку № 2 “Баланс“. 4. Положення (стандарт) бухгалтерського обліку № 3 “Звіт про фінансові результати“. 5. Положення (стандарт) бухгалтерського обліку 16 “Витрати”. 6. http://enbv.narod.ru/text/Econom/encyclo 7. http://www.rada.gov.ua 8. http://buhgalter911.com 9. http://kontrakty.com.ua/
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).