Технології розробки розподілених систем еколого-економічного моніторингу (КР) (курсова робота)
Спеціальність: Комп'ютерний еколого-економічний моніторинг
Код дисципліни: 7.122.08.E.023
Кількість кредитів: 2.00
Кафедра: Інформаційних систем і технологій
Лектор: к.т.н., доцент Лагун А.Е.
Семестр: 2 семестр
Форма навчання: денна
Завдання: Необхідною компонентою КР є оволодіння основними методиками та принципами розробки розподілених систем, використання основних методів моніторингу для оцінки стану окремих об'єктів довкілля, дослідження існуючих закономірностей та оцінювання впливу основних факторів на стан навколишнього середовища.
Результати навчання: Основна увага приділяється питанням аналізу систем моніторингу обраної предметної області, формування інформаційної моделі об'єкта дослідження, проектування основних компонентів систем моніторингу, розробки алгоритмічного та програмного забезпечення, проведення тестування розробленого програмного комплексу.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Технології розробки розподілених систем еколого-економічного моніторингу
Короткий зміст навчальної програми: Курсова робота (КР) є індивідуальною письмовою роботою практично-дослідницького характеру, в якій узагальнюється сучасний стан питань при організації системи моніторингу навколишнього середовища та представляються результати розроблення програмного забезпечення системи моніторингу обраної предметної області.
Опис: 1) Програмування з використанням технологій розподілених обчислень
- Windows Sockets
- програмування з використанням протоколу TCP-IP
- хмарні обчислення в розподілених системах
2) Архітектура та компоненти хмарних додатків
3) Проектування кластерних розподілених систем
4) Технології Грід систем
5) Використання паралельних та розподілених систем в екологічному моніторингу
- розподілені та паралельні обчислення, шляхи досягнення паралелізму, поняття паралельних обчислень
- система Фліна та її деталізація. Оцінка необхідності використання паралельних та розподілених систем
- організація міжпроцесорних зв'язків - комунікаційні топології.
Методи та критерії оцінювання: Діагностика знань студентів проводиться за допомогою написання та захисту курсової роботи.
Критерії оцінювання результатів навчання: • Поточний контроль (40%): покрокове виконання та представлення на перевірку результатів проектуванням та розроблення програмного забезпечення.
• Підсумковий контроль (60%): захист курсової роботи.
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: 1. С. Немнюгин, О. Стесик, Параллельное программирование для
многопроцессорных вычислительных систем. "БХВ", Санкт-Петербург, 2002 г., 396 с.
2. В.В. Воеводин, Вл.В. Воеводин, Параллельные вычисления.
"БХВ", Санкт-Петербург, 2002 г., 599 с.
3. С. Немнюгин, О. Стесик, Современный Фортран. Самоучитель. "БХВ", Санкт- Петербург, 2004 г., 481 с.
Додаткова
4. Корнеев В.В. Параллельные вычислительные системы. - М.:
Нолидж, 1999 г.
5. Воеводин В.В., Воеводин Вл.В. Параллельные вычисления. -
СПб.: БХВ-Петербург, 2002 г.
6. Гергель В.П. Теория и практика параллельных вычислений.
Учебное пособие. - М.: Интернет-Университет Информационных
Технологий; БИНОМ. Лаборатория знаний, 2007 г.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою:
вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112
E-mail: nolimits@lpnu.ua
Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).