Практика за темою магістерської кваліфікаційної роботи

Спеціальність: Комп'ютерний еколого-економічний моніторинг
Код дисципліни: 7.122.08.O.012
Кількість кредитів: 10.50
Кафедра: Інформаційних систем і технологій
Лектор: доцент Лагун А.Е.
Семестр: 3 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: Метою дослідницької практики за темою магістерської роботи є підбір необхідних матеріалів до дипломного проекту, закріплення набутих теоретичних знань, вивчення сучасних методів проектування та реалізації систем переробки та консолідації інформації.
Завдання: Протягом практики за темою магістерської роботи студент отримує досвід аналітичної роботи, навички формулювання етапів виконання завдання, пошуку та опрацювання інформації для розв’язування задачі, самостійної інженерної діяльності, оволодіває виробничими навичками, а також збирає фактичний матеріал про дослідницьку та виробничу діяльність підприємств і використовує його при написанні магістерської роботи.
Результати навчання: Студент повинен проходити практику за темою магістерської роботи, враховуючи особливості діяльності бази практики. При цьому ознайомившись з - фінансовою та господарською діяльністю бази практики; - організаційною структурою бази практики; - забезпечення економічного моніторингу на базі практики; - діяльністю бази практики в сфері екологічного вливу внаслідок господарської діяльності; - підбір матеріалів за темою дипломного дослідження; - підбиття підсумків практики.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Геоінформаційні системи і моніторинг навколишнього середовища, Комп'ютерні моделі аналізу та прогнозування еколого-економічної діяльності, Математичне моделювання систем еколого-економічного моніторингу, Методи оптимізації нейронних мереж, Паралельні обчислення та GRID-технології
Короткий зміст навчальної програми: Оформлення й отримання перепусток на підприємство. Вивчення правил техніки безпеки та охорони праці на підприємстві, здача заліку з техніки безпеки. Виконання індивідуальних завдань. Участь у виконанні дослідницької роботи та виконанні практичних завдань на робочих місцях. Навчальні заняття та екскурсії. Оформлення та здача звіту з практики, а також щоденника. Захист звіту з практики, здача диференційованого заліку. Здача перепусток, літератури та майна підприємства.
Опис: Протягом практики студент повинен: – вміти надати загальну характеристику організації та її нормативно-правової бази, на засадах якої ця організація створена; – характеризувати виробничо-господарську діяльність організаціі; – надати характеристику особливостей діяльності зовнішньо-економічної, фінансової, маркетингової, обліково-аналітичної. – проаналізувати питання у відповідності до теми магістерської роботи з обгрунтуванням елементів наукової новизни. Проходження практики та підготовка звіту здійснюється у відповідності до вимог, викладених у методичних рекомендаціях щодо проходження практики. Бази практики: Державне управління охорони навколишнього природного середовища в Львівській області; Фізико-механічний інститут ім. Г. В. Карпенка НАН України, Державний заповідник "Розточчя", комп’ютерні лабораторії кафедри інформаційних систем та технологій ІППТ, Центр моніторингу урбанізованих систем, ІТ- підприємства м. Львів та інші.
Методи та критерії оцінювання: Результати практики оцінюються на підставі якості поданого письмового звіту, відгуку від підприємства, правильності відповідей студента на запитання в обсязі робочої програми дослідницької практики за темою магістерської роботи. Виставляється державна оцінка за чотирибальною системою.
Критерії оцінювання результатів навчання: Після перевірки звіту з практики керівником від кафедри студенти здають залік шляхом захисту звіту з практики перед комісією. До складу комісії, яку призначає завідувач кафедри, входять: керівник практики від кафедри; викладачі спеціальних дисциплін, керівник практики від підприємства, установи, організації (по можливості). Результати практики оцінюються на підставі якості поданого письмового звіту, відгуку від підприємства, правильності відповідей студента на запитання в обсязі робочої програми з переддипломної практики.
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: 1. Введення в дію нового стандарту з бібліографічного опису ДСТУ ГОСТ 7.1:2006. Основні відмінності від ГОСТ 7.1.-84 [Електронний ресурс] : нові правила бібліогр. опису / Кн. палата України. – Режим доступу: http://www.ukrbook.net/DSTU_pabl.htm 2. ГОСТ 19.701-90. Единая система программной документации. Схемы алгоритмов, программ, данных и систем. Условные обозначения и правила выполнения. – М.: Изд-во стандартов, 1991. – 20 с. 3. ГОСТ 2.105-79 ЕСКД. Общие требования к текстовым документам. 4. ДСТУ 1.5 – 93 “Загальні вимоги до побудови, викладу, оформлення та змісту стандартів”. 5. Роз’яснення Міністерства освіти і науки України щодо підготовки фахівців у сучасних умовах, Тернопіль, - 2002. – 7 с. 6. ДСТУ 3008-95. Документація. Звіти у сфері науки і техніки. Структура і правила оформлення. – К.: Держстандарт України, 1995. – 36 с 7. П’ятницька-Познякова І.С. Основи наукових досліджень у вищій школі: навчальний посібник. – К., 2003. – 116 с. 8. Український орфографічний словник: близько 170000 слів / за ред. В. М. Русанівського; [уклали: В. В. Чумак, І. В. Шевченко, Л. Л. Шевченко, Г. М. Ярун]; НАН України; Укр. мовно-інформ. фонд; Ін-т мовознав. ім. О. О. Потебні. – Вид. 6-те, переробл. і допов. – К.: Довіра, 2006. – 960 с. – ISBN 966- 507-206-4. – (Словники України).
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).