Бізнес-адміністрування: стратегічний розвиток та інновації

8.073.00.15 Бізнес-адміністрування: стратегічний розвиток та інновації
Кваліфікація: Магістр з менеджменту за спеціалізацією бізнес - адміністрування: стратегічний розвиток та інновації
Рік вступу: 2024
Форма навчання: денна
Тривалість програми: 2 роки
Інститут: Інститут адміністрування, державного управління та професійного розвитку
Кількість кредитів: 90 кредитів ЄКТС
Рівень кваліфікації відповідно до Національної рамки кваліфікацій, Європейської рамки кваліфікацій для навчання впродовж життя: Cьомий рівень НРК (другий цикл РК ЄПВО, сьомий рівень ЄРК)
Галузь знань: Управління та адміністрування
Конкретні механізми визнання попереднього навчання: За умови, що попередній рівень отримано в іншій країні, необхідна нострифікація, яка проводиться Львівською політехнікою.
Характеристика освітньої програми: Освітньо-професійна програма репрезентує спеціальну освіту та професійну підготовку магістрів за таким актуальним прикладним вектором – Бізнес-адміністрування: стратегічний розвиток та інновації. Ключові слова: менеджмент, система управління, бізнес-адміністрування, інновації Об’єкт вивчення: управління організаціями та їх підрозділами. Цілі навчання: підготовка фахівців, здатних ідентифікувати та розв’язувати складні задачі і проблеми у сфері менеджменту або у процесі навчання, що передбачають проведення досліджень та/або здійснення інновацій та характеризуються невизначеністю умов і вимог. Теоретичний зміст предметної області: - парадигми, закони, закономірності, - принципи, історичні передумови розвитку менеджменту; - концепції системного, ситуаційного, адаптивного, антисипативного, антикризового, інноваційного, проектного менеджменту тощо; - функції, методи, технології та управлінські рішення у менеджменті
Програмні результати навчання: - Формування у студентів теоретичних знань та навичок застосування методичних підходів управління організаційною культурою в умовах міжкультурної взаємодії організації; - Формулювання культурних розбіжностей національного та корпоративного рівня; оволодіння навичок усвідомлювати та інтегрувати базові цінності різних культур в практику управління організацією; - Здатність адаптації і виробленні навичок визначення джерел стресу при переході з культури в культуру; - Здатність обирати та використовувати концепції, методи та інструментарій менеджменту, в тому числі у відповідності до визначених цілей та міжнародних стандартів; - Здатність формувати лідерські якості та демонструвати їх в процесі управління людьми; - Формування у студентів практичних знань та набуття практичних навичок із організації процесу управління змінами та - Формування у майбутніх фахівців вмінь і навичок застосування універсального інструментарію розробки та реалізації універсальних проектів з метою досягнення ефективного існування та розвитку організації; - Здатність до спілкуватися з представниками інших професійних груп різного рівня (з експертами з інших галузей знань/видів економічної діяльності; - Здатність створювати та організовувати ефективні комунікації в процесі управління; - Здатність формувати лідерські якості та демонструвати їх в процесі управління людьми; - Здатність використовувати психологічні технології роботи з персоналом; - Здатність розробляти проекти, управляти ними, виявляти ініціативу та підприємливість; - Здатність встановлювати цінності, бачення, місію, цілі та критерії, за якими організація визначає подальші напрями розвитку, розробляти і реалізовувати відповідні стратегії та плани; - Здатність до саморозвитку, навчання впродовж життя та ефективного самоменеджменту; - Здатність до ефективного використання та розвитку ресурсів організації;
Академічна мобільність: На основі двосторонніх договорів між Національним університетом «Львівська політехніка» та університетами України
Доступ до подальшого навчання: Здобуття третього (освітньо-наукового /освітньо-творчого) рівня