Хмарні технології та обчислення

Спеціальність: Прикладна математика та інформатика
Код дисципліни: 6.113.02.E.059
Кількість кредитів: 5.00
Кафедра: Прикладна математика
Лектор: к.т.н., доцент Любінський Богдан Богданович
Семестр: 5 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: Вивчення дисципліни “Хмарні технології” має на меті дати студентам основи використання та створення хмарних рішень. Навчити вибирати правильні механізми та конструктивні рішення для вирішення поставлених задач.
Завдання: Вивчення навчальної дисципліни передбачає формування та розвиток у студентів компетентностей: загальні компетентності: ЗК5 ЗК6 ЗК8 ЗК9 ЗК11 ЗК15згідно ОПП. фахові компетентності: ФК2 ФК4 ФК8згідно ОПП.
Результати навчання: • розуміти архітектуру Microsoft Azure; • розумітися в типових хмарних рішеннях; • розуміти принципи взаємодії з Azure Storage; • вміти використовувати SQL Azure; • використовувати AppFabric та Service Bus.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: пререквізит: • Програмування • Бази даних • Об’єктно-орієнтоване програмування • Інтернет технології
Короткий зміст навчальної програми: Навчальна дисципліна “Хмарні технології” охоплює технології для роботи з хмарними рішеннями .
Опис: Вивчення дисципліни “Хмарні технології” має на меті дати студентам основи використання та створення хмарних рішень. Навчити вибирати правильні механізми та конструктивні рішення для вирішення поставлених задач.
Методи та критерії оцінювання: Допуск до лабораторних робіт; Здача лабораторних робіт;
Критерії оцінювання результатів навчання: • лабораторні заняття, (40%); • підсумковий контроль (60%): іспит у письмовій формі.
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: 1. Riccardo Becker Windows Azure Programming Patterns for Start-Ups; Книга по Требованию - Москва, 2012. - 292 c. 2. Ryan Exam Ref 70-487: Developing Windows Azure and Web Services; [не указанo] - Москва, 2013. - 288 c. 3. Scott Klein, Herve Roggero Pro SQL Database for Windows Azure: SQL Server in the Cloud (Professional Apress); [не указанo] - Москва, 2012. - 300 c. 4. Sriram Krishnan Programming Windows Azure; [не указанo] - Москва, 2010. - 368 c. 5. Tejaswi Redkar Windows Azure Platform (Expert's Voice in .Net); [не указанo] - Москва, 2010. - 624 c.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).