Рекламний менеджмент

Спеціальність: Маркетинг
Код дисципліни: 7.075.01.O.002
Кількість кредитів: 4.00
Кафедра: Маркетинг і логістика
Лектор: д.е.н. доц. Олена Бочко к.е.н., доц. Назар Глинський
Семестр: 1 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: Вивчення студентами теоретичних засад і отримання практичних навичок управління рекламних процесом – від визначення потреби в рекламі до створення рекламного продукту і оцінювання ефективності рекламної кампанії.
Завдання: Здатність розв’язувати складні задачі і проблеми в сфері маркетингу в професійній діяльності або у процесі навчання, що передбачає проведення досліджень та/або здійснення інновацій та характеризується невизначеністю умов і вимог. Здатність приймати обґрунтовані рішення. Здатність генерувати нові ідеї (креативність). Навички міжособистісної взаємодії. Здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел. Здатність до постійного самовдосконалення та оволодіння сучасними знаннями. Здатність логічно і послідовно відтворювати та застосовувати знання з найновіших теорій, методів і практичних прийомів маркетингу. Здатність застосовувати творчий підхід до роботи за фахом. Здатність до діагностування маркетингової діяльності ринкового суб’єкта, здійснення маркетингового аналізу та прогнозування. Здатність здійснювати на належному рівні теоретичні та прикладні дослідження у сфері маркетингу. Здатність застосовувати омніканальний підхід до організації маркетингової діяльності підприємства.
Результати навчання: Знати і вміти застосовувати у практичній діяльності сучасні принципи, теорії, методи і практичні прийоми маркетингу. Планувати і здійснювати власні дослідження у сфері маркетингу, аналізувати його результати і обґрунтовувати ухвалення ефективних маркетингових рішень в умовах невизначеності. Презентувати та обговорювати результати наукових і прикладних досліджень, маркетингових проектів державною та іноземною мовами. Вміти підвищувати ефективність маркетингової діяльності ринкового суб’єкта на різних рівнях управління, розробляти проекти у сфері маркетингу та управляти ними. Використовувати методи міжособистісної комунікації в ході вирішення колективних задач, ведення переговорів, наукових дискусій у сфері маркетингу. Обґрунтовувати маркетингові рішення на рівні ринкового суб’єкта із застосуванням сучасних управлінських принципів, підходів, методів, прийомів. Керувати маркетинговою діяльністю ринкового суб’єкта, а також його підрозділів, груп і мереж, визначати критерії та показники її оцінювання. Формувати маркетингову систему взаємодії, будувати довгострокові взаємовигідні відносини з іншими суб’єктами ринку. Знати та розуміти важливість соціальної відповідальності за прийняті рішення, дотримуватись морально-культурних цінностей. Вміти визначати цільову аудиторію заходів просування, формувати та реалізувати медіа-кампанії на принципах омніканальності, визначати їхні проміжні та підсумкові результати. Зрозуміле і недвозначне донесення власних висновків, а також знань та пояснень, що їх обґрунтовують, до фахівців і нефахівців, зокрема, до осіб, які навчаються. Прийняття рішень у складних і непередбачуваних умовах, що потребує застосування нових підходів та прогнозування. Відповідальність за розвиток професійного знання і практик, оцінку стратегічного розвитку команди. Здатність до подальшого навчання, яке значною мірою є автономним та самостійним.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Соціальна відповідальність бізнесу; Рекламний менеджмент (курсовий проект); Управління проектами; Медіа-планування.
Короткий зміст навчальної програми: Викладання дисципліни передбачає надання студентам знань про теоретичні засади і отримання практичних навичок управління рекламних процесом – від визначення потреби в рекламі до створення рекламного продукту і оцінювання ефективності рекламної кампанії.
Опис: Сутність рекламного менеджменту. Еволюція реклами. Типологія реклами. Організація рекламної діяльності. Психологічні основи рекламного менеджменту. Рекламна творчість (креатив). Вибір засобів розповсюдження реклами. Медіапланування. Інтегровані маркетингові комунікації на місці продажу. Корпоративна реклама як засіб формування іміджу підприємства. Рекламні дослідження.
Методи та критерії оцінювання: Методи контролю знань та умінь студента при вивченні дисципліни включають: 1. Поточний контроль роботи студента: оцінювання знань студентів на практичних заняттях (усне опитування на практичних заняттях, оцінювання виконання завдань та розв’язування задач під час заняття, оцінювання участі в дискусіях, підведення підсумків з питань, що розглядаються на практичному занятті). 2. Екзаменаційний контроль: оцінювання знань студентів на екзамені, що передбачає письмову та усну компоненту. Письмова компонента: завдання 1-го рівня – тести; завдання 2-го рівня – розкрити зміст поняття, дати визначення, встановити його характерні ознаки; завдання 3-го рівня – розв’язати задачі. Усна компонента: усне опитування.
Критерії оцінювання результатів навчання: Поточний контроль (30%): робота на практичних заняттях, усне опитування. Підсумковий контроль (70 %, екзамен): семестровий контроль.
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: 1. Глинський Н.Ю. Електронний навчально-методичний комплекс «Рекламний менеджмент» / Н.Ю. Глинський, Л.А. Мороз [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://vns.lp.edu.ua/course/view.php?id=11392. 2. Рекламний менеджмент: Конспект лекцій для студентів усіх форм навчання спеціальності 075 «Маркетинг» / Укл.: Л.А. Мороз, Н.Ю. Глинський, О.Б. Гірна. – Львів: Видавництво НУ «Львівська політехніка», 2018. – 96 с. 3. Рекламний менеджмент: Методичні вказівки до контрольних робіт для студентів заочної форми навчання спеціальності 075 «Маркетинг» / Укл.: Л.А. Мороз, Н.Ю. Глинський, О.Я. Кобилюх. – Львів: Видавництво НУ «Львівська політехніка», 2014. – 16 с. 4. Рекламний менеджмент: Методичні вказівки до виконання практичних занять для студентів освітньо-кваліфікаційного рівня магістр спеціальності 075 «Маркетинг» / Укл. Л.А. Мороз, Н.Ю. Глинський, О.Б. Гірна. – Львів: Видавництво Національного університету «Львівська політехніка». – 2020. – 84 с. 5. Розроблення рекламної стратегії підприємства: Методичні вказівки до курсової роботи для студентів усіх форми навчання спеціальності 7.03050701, 8.03050701 «Маркетинг» / Укл.: Л.А. Мороз, Н.С. Косар, Н.Ю. Глинський. – Львів: Видавництво НУ «Львівська політехніка», 2021. – 22 с.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).

Рекламний менеджмент (курсовий проєкт)

Спеціальність: Маркетинг
Код дисципліни: 7.075.01.O.006
Кількість кредитів: 3.00
Кафедра: Маркетинг і логістика
Лектор: к.е.н., доц. Людмила Мороз к.е.н., доц. Назар Глинський
Семестр: 1 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: Виконання курсового проекту дозволить поглибити теоретичні знання студентів з курсу «Рекламний менеджмент», сприятиме формування творчого підходу до управління рекламною діяльністю.
Завдання: Здатність розв’язувати складні задачі і проблеми в сфері маркетингу в професійній діяльності або у процесі навчання, що передбачає проведення досліджень та/або здійснення інновацій та характеризується невизначеністю умов і вимог. Здатність приймати обґрунтовані рішення. Здатність генерувати нові ідеї (креативність). Навички міжособистісної взаємодії. Здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел. Здатність до постійного самовдосконалення та оволодіння сучасними знаннями. Здатність логічно і послідовно відтворювати та застосовувати знання з найновіших теорій, методів і практичних прийомів маркетингу. Здатність до проведення самостійних досліджень та інтерпретації їх результатів у сфері маркетингу. Здатність застосовувати творчий підхід до роботи за фахом. Здатність до діагностування маркетингової діяльності ринкового суб’єкта, здійснення маркетингового аналізу та прогнозування. Здатність здійснювати на належному рівні теоретичні та прикладні дослідження у сфері маркетингу. Здатність застосовувати омніканальний підхід до організації маркетингової діяльності підприємства.
Результати навчання: Знати і вміти застосовувати у практичній діяльності сучасні принципи, теорії, методи і практичні прийоми маркетингу. Планувати і здійснювати власні дослідження у сфері маркетингу, аналізувати його результати і обґрунтовувати ухвалення ефективних маркетингових рішень в умовах невизначеності. Презентувати та обговорювати результати наукових і прикладних досліджень, маркетингових проектів державною та іноземною мовами. Вміти підвищувати ефективність маркетингової діяльності ринкового суб’єкта на різних рівнях управління, розробляти проекти у сфері маркетингу та управляти ними. Використовувати методи міжособистісної комунікації в ході вирішення колективних задач, ведення переговорів, наукових дискусій у сфері маркетингу. Обґрунтовувати маркетингові рішення на рівні ринкового суб’єкта із застосуванням сучасних управлінських принципів, підходів, методів, прийомів. Формувати маркетингову систему взаємодії, будувати довгострокові взаємовигідні відносини з іншими суб’єктами ринку. Збирати необхідні дані з різних джерел, обробляти і аналізувати їх результати із застосуванням сучасних методів та спеціалізованого програмного забезпечення. Знати та розуміти важливість соціальної відповідальності за прийняті рішення, дотримуватись морально-культурних цінностей. Вміти визначати цільову аудиторію заходів просування, формувати та реалізувати медіа-кампанії на принципах омніканальності, визначати їхні проміжні та підсумкові результати. Зрозуміле і недвозначне донесення власних висновків, а також знань та пояснень, що їх обґрунтовують, до фахівців і нефахівців, зокрема, до осіб, які навчаються. Прийняття рішень у складних і непередбачуваних умовах, що потребує застосування нових підходів та прогнозування. Здатність до подальшого навчання, яке значною мірою є автономним та самостійним.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Рекламний менеджмент
Короткий зміст навчальної програми: Основним завданням курсового проекту є набуття студентами навичок прийняття обґрунтованих рішень по плануванню рекламної кампанії; розробленню рекламної стратегії; визначенню цільової аудиторії; розробленню концепції рекламованого товару; створенню ефективного рекламного звернення, вибору засобів розповсюдження рекламної інформації; визначенню рекламного бюджету.
Опис: Вступ. Аналіз маркетингової ситуації. Визначення цільової аудиторії і розроблення концепції товару. Вибір засобів розповсюдження реклами. Створення рекламного звернення. Складання графіка рекламної кампанії та визначення рекламного бюджету. Висновки.
Методи та критерії оцінювання: Методи контролю знань та умінь студента при вивченні дисципліни включають: 1. Поточний контроль роботи студента: - оцінювання виконання розділів курсового проекту; 2. Підсумковий контроль: Складання заліку (усної компоненти) Усна компонента: - презентація студентом виконаного курсового проекту - усне опитування.
Критерії оцінювання результатів навчання: Підсумковий контроль (100%, залік): виконання і захист курсового проекту.
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: 1. Глинський Н.Ю. Електронний навчально-методичний комплекс «Рекламний менеджмент» / Н.Ю. Глинський, Л.А. Мороз [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://vns.lp.edu.ua/course/view.php?id=11392. 2. Рекламний менеджмент: Конспект лекцій для студентів усіх форм навчання спеціальності 075 «Маркетинг» / Укл.: Л.А. Мороз, Н.Ю. Глинський, О.Б. Гірна. – Львів: Видавництво НУ «Львівська політехніка», 2018. – 96 с. 3. Рекламний менеджмент: Методичні вказівки до контрольних робіт для студентів заочної форми навчання спеціальності 075 «Маркетинг» / Укл.: Л.А. Мороз, Н.Ю. Глинський, О.Я. Кобилюх. – Львів: Видавництво НУ «Львівська політехніка», 2014. – 16 с. 4. Рекламний менеджмент: Методичні вказівки до виконання практичних занять для студентів освітньо-кваліфікаційного рівня магістр спеціальності 075 «Маркетинг» / Укл. Л.А. Мороз, Н.Ю. Глинський, О.Б. Гірна. – Львів: Видавництво Національного університету «Львівська політехніка». – 2020. – 84 с. 5. Розроблення рекламної стратегії підприємства: Методичні вказівки до курсової роботи для студентів усіх форми навчання спеціальності 7.03050701, 8.03050701 «Маркетинг» / Укл.: Л.А. Мороз, Н.С. Косар, Н.Ю. Глинський. – Львів: Видавництво НУ «Львівська політехніка», 2021. – 22 с.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).