Медіапланування

Спеціальність: Маркетинг
Код дисципліни: 7.075.01.E.016
Кількість кредитів: 5.00
Кафедра: Маркетинг і логістика
Лектор: к.е.н., доцент Наталія Мащак
Семестр: 2 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: Досягнення синтезу базових уявлень в галузі маркетингових комунікацій та поєднання їх з практичним знанням такої комунікативної технології як медіа планування, формування та розвиток інструментальних компетенцій щодо інформаційних процесів в медіа, освоєння теоретичних та практичних основ медіа-планування.
Завдання: Вивчення навчальної дисципліни передбачає формування та розвиток у студентів компетентностей: загальних: Здатність розв’язувати складні задачі і проблеми в сфері маркетингу в професійній діяльності або у процесі навчання, що передбачає проведення досліджень та/або здійснення інновацій та характеризується невизначеністю умов і вимог; ЗК1. Здатність приймати обґрунтовані рішення. ЗК5. Навички міжособистісної взаємодії. ЗК8. Здатність розробляти проекти та управляти ними. фахових: ФК8. Здатність формувати систему маркетингу ринкового суб’єкта та оцінювати результативність і ефективність її функціонування. ФКП 2. Здатність застосовувати омніканальний підхід до організації маркетингової діяльності підприємства.
Результати навчання: Вміти адаптовувати і застосовувати нові досягнення в теорії та практиці маркетингу для досягнення конкретних цілей і вирішення задач ринкового суб’єкта. Планувати і здійснювати власні дослідження у сфері маркетингу, аналізувати його результати і обґрунтовувати ухвалення ефективних маркетингових рішень в умовах невизначеності. Використовувати методи міжособистісної комунікації в ході вирішення колективних задач, ведення переговорів, наукових дискусій у сфері маркетингу. Розуміти сутність та особливості застосування маркетингових інструментів у процесі прийняття маркетингових рішень. Обґрунтовувати маркетингові рішення на рівні ринкового суб’єкта із застосуванням сучасних управлінських принципів, підходів, методів, прийомів. Формувати маркетингову систему взаємодії, будувати довгострокові взаємовигідні відносини з іншими суб’єктами ринку. Збирати необхідні дані з різних джерел, обробляти і аналізувати їх результати із застосуванням сучасних методів та спеціалізованого програмного забезпечення. Вміти визначати цільову аудиторію заходів просування, формувати та реалізувати медіа-кампанії на принципах омніканальності, визначати їхні проміжні та підсумкові результати. Зрозуміле і недвозначне донесення власних висновків, а також знань та пояснень, що їх обґрунтовують, до фахівців і нефахівців, зокрема, до осіб, які навчаються. Використання іноземних мов у професійній діяльності. Відповідальність за розвиток професійного знання і практик, оцінку стратегічного розвитку команди.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Соціальна відповідальність бізнесу; Маркетинговий менеджмент; Рекламний менеджмент; Стратегічний маркетинг та стратегічний менеджмент; Фінансовий менеджмент
Короткий зміст навчальної програми: Передбачає надання студентам знань про сутність і особливості медіа-планування, формування та розвиток інструментальних компетенцій щодо інформаційних процесів в медіа, освоєння теоретичних та практичних основ медіа-планування.
Опис: Медіапланування як практичні знання та учбова дисципліна. Медіапланнування як комунікативна технологія. Інформація як головна складова медіапланування. Феномен медіавпливу як конститутивна основа технології медіапланування. Основні параметри медіапланування. Принципи планування медіа-стратегії. Специфіка медіапланування в різних медіа.
Методи та критерії оцінювання: Поточний контроль (30%): робота на практичних заняттях, усне опитування. Підсумковий контроль (70 %, іспит): семестровий контроль.
Критерії оцінювання результатів навчання: Методи контролю знань та умінь студента при вивченні дисципліни включають: 1. Поточний контроль роботи студента: - обговорення проблемних теоретичних питань та ситуаційних вправ; - розв’язання аналітико-розрахункових задач; - виконання індивідуальних завдань; - виконання лабораторних занять. 2. Підсумковий контроль: Складання екзамену (письмової та усної компонент) Письмова компонента: - завдання 1-го рівня – тести; - завдання 2-го рівня – розкрити зміст поняття, дати визначення; - завдання 3-го рівня – розв’язати задачі. Усна компонента: - усне опитування.
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: 1. Мащак Н.М., Донець Д.М. Електронний навчально-методичний комплекс «Медіа-планування» / Мащак Н.М., Донець Д.М. [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://195.22.112.13/course/view.php?id=152 2. Медіа-планування: Конспект лекцій для студентів другого (магістерського) рівня вищої освіти з спеціальності 075 «Маркетинг» усіх форм навчання / Укл. Мащак Н.М., Донець Д.М. – Львів: Видавництво Національного університету «Львівська політехніка». – 2016. 3. Методичні вказівки до проведення практичних занять з дисципліни «Медіапланування» для студентів другого (магістерського) рівня вищої освіти з спеціальності 075 «Маркетинг» усіх форм навчання / Укл. Мащак Н.М., Донець Д.М. – Львів, Вид-во «КМЛ», 2022. – 25с. 4. Медіа-планування: Методичні вказівки до проведення лабораторних занять для студентів другого (магістерського) рівня вищої освіти з спеціальності 075 «Маркетинг» усіх форм навчання / Укл. Мащак Н.М., Донець Д.М. – Львів: Видавництво Національного університету «Львівська політехніка». – 2018. – 30 c. 5. Медіа-планування: Методичні вказівки до виконання контрольних робіт з дисципліни «Медіапланування» для студентів другого (магістерського) рівня вищої освіти з спеціальності 075 «Маркетинг» заочної форми навчання / Укл. Мащак Н.М., Донець Д.М. – Львів, Вид-во «КМЛ», 2017. – 17с. Базова рекомендована література 1. Kotler P., Kartajaya H., Setiawan I. (2017). Marketing 4.0: Moving from Traditional to Digital Marketing. New York, United States. 2. Sissors J., Baron B. (2010). Advertising Media Planning. McGraw Hill Publishsing. 3. Котлер Ф. Стратегічний маркетинг для навчальних закладів / Ф. Котлер, Ф.А. Фокс Карен. – УАМ.: Вид-во Хімджест, 2011. – 564 с. 4. Крепак А. С. Медіапланування : навчальний посібник / А. С. Крепак. – К. : Київ. нац. торг.-екон. ун-т, 2018. – 128 с. 5. Крикавський Є.В. Маркетинговий менеджмент: навч. посібник / Є.В. Крикавський, І.О. Дейнега, О.В. Дейнега, І.Ф. Лорві. – Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2014. – 380 с. 6. Потятиник Б.В. Медіа: ключі до розуміння / Потятиник Б.В. - Львів: ПАІС, 2004. – 312 с. 7. Мороз Л.А. Маркетинг: Підручник / Л.А. Мороз, Н.І. Чухрай; за ред. Л.А. Мороз. – 5-те вид., онов.-Львів: Бухгалтерський центр «Ажур», 2010.-232 с. 8. Партико З.В. Теорія масової інформації та комунікації: Навчальний посібник. – Львів: Афіша, 2008. 9. Ромат Є.В. Основи реклами: Навч. пос. - К .: Студцентр, 2006. - 864 с.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).