Практика за темою магістерської кваліфікаційної роботи

Спеціальність: Маркетинг
Код дисципліни: 7.075.01.O.012
Кількість кредитів: 12.00
Кафедра: Маркетинг і логістика
Лектор: к. е. н., доц. Косар Наталія Степанівна
Семестр: 3 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: Здобуття студентами навичок самостійної практичної діяльності у напрямку своєї майбутньої професії, зокрема, на посадах управлінського персоналу у відділах матеріально-технічного забезпечення, реклами та зв’язків з громадськістю, маркетингу, збуту, логістики; збір матеріалів для виконання магістерської кваліфікаційної роботи і підготовки доповідей на наукові конференції чи наукової статті.
Завдання: Проходження практики за темою магістерської кваліфікаційної роботи передбачає формування у здобувачів освіти таких компетентностей: Інтегральної: Здатність розв’язувати складні задачі і проблеми в сфері маркетингу в професійній діяльності або у процесі навчання, що передбачає проведення досліджень та/або здійснення інновацій та характеризується невизначеністю умов і вимог. Загальних компетентностей: Здатність оцінювати та забезпечувати якість виконуваних робіт. Здатність до адаптації та дії в новій ситуації. Навички міжособистісної взаємодії. Здатність до постійного самовдосконалення та оволодівання сучасними знаннями. Фахових компетентностей: Здатність коректно інтерпретувати результати останніх теоретичних досліджень у сфері маркетингу та практики їх застосування. Здатність до проведення самостійних досліджень та інтерпретації їх результатів у сфері маркетингу. Здатність до діагностування маркетингової діяльності ринкового суб’єкта, здійснення маркетингового аналізу та прогнозування. Здатність розробляти і аналізувати маркетингову стратегію ринкового суб’єкта та шляхи її реалізації з урахуванням міжфункціональних зв’язків. Здатність здійснювати на належному рівні теоретичні та прикладні дослідження у сфері маркетингу. Здатність до організації та управління маркетинговими і логістичними проєктами. Здатність організувати ефективну систему обслуговування клієнтів.
Результати навчання: Знати і вміти застосовувати у практичній діяльності сучасні принципи, теорії, методи і практичні прийоми маркетингу. Вміти адаптовувати і застосовувати нові досягнення в теорії та практиці маркетингу для досягнення конкретних цілей і вирішення задач ринкового суб’єкта. Планувати і здійснювати власні дослідження у сфері маркетингу, аналізувати його результати і обґрунтовувати ухвалення ефективних маркетингових рішень в умовах невизначеності. Вміти розробляти стратегію і тактику маркетингової діяльності з урахуванням крос-функціонального характеру її реалізації. Вміти підвищувати ефективність маркетингової діяльності ринкового суб’єкта на різних рівнях управління, розробляти проекти у сфері маркетингу та управляти ними. Розуміти сутність та особливості застосування маркетингових інструментів у процесі прийняття маркетингових рішень. Обґрунтовувати маркетингові рішення на рівні ринкового суб’єкта із застосуванням сучасних управлінських принципів, підходів, методів, прийомів. Використовувати методи маркетингового стратегічного аналізу та інтерпретувати його результати з метою вдосконалення маркетингової діяльності ринкового суб’єкта. Здійснювати діагностування та стратегічне й оперативне управління маркетингом задля розробки та реалізації маркетингових стратегій, проектів і програм. Збирати необхідні дані з різних джерел, обробляти і аналізувати їх результати із застосуванням сучасних методів та спеціалізованого програмного забезпечення. Знати та розуміти важливість соціальної відповідальність за прийняті рішення, дотримуватись морально-культурних цінностей. Вміти демонструвати поглиблені знання теоретичних та методичних основ розроблення комплексного механізму реалізації маркетингових та логістичних проєктів.. Знати сучасні концепції та технології комплексного обслуговування споживачів із використанням критеріїв системної оптимізації роботи ринкового суб’єкта. Уміти демонструвати поглиблені знання методичного інструментарію оцінювання маркетингових рішень, їх впливу на фінансові показники логістичної діяльності підприємства та його ринкові позиції. Зрозуміле і недвозначне донесення власних висновків, а також знань та пояснень, що їх обґрунтовують, до фахівців і нефахівців, зокрема, до осіб, які навчаються. Прийняття рішень у складних і непередбачуваних умовах, що потребує застосування нових підходів та прогнозування. Відповідальність за розвиток професійного знання і практик, оцінку стратегічного розвитку команди Здатність до подальшого навчання, яке значною мірою є автономним та самостійним.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Пререквізит: Цикли загальної та професійної підготовки. Кореквізити: Виконання магістерської кваліфікаційної роботи.
Короткий зміст навчальної програми: Проходження практики за темою магістерської кваліфікаційної роботи передбачає вивчення специфіки маркетингової діяльності на досліджуваному об’єкті, його ділових партнерів та особливостей каналів товаропросування (за останні 3-5 років); аналіз фінансово-економічних показників досліджуваного об’єкту; аналіз особливостей ціноутворення на товари; вивчення маркетингової географії системи збуту підприємства; аналіз ефективності маркетингової діяльності; охорони праці і навколишнього середовища; дослідження потреб споживачів з використанням хмарних технологій; дослідження галузевої структури; стратегічний аналіз діяльності підприємства з використанням методів SWOT-аналізу та матриці БКГ; формування пропозицій щодо вдосконалення маркетингової діяльності об’єкта дослідження.
Опис: Загальні відомості про підприємство, його стратегії розвитку. Організаційне забезпечення маркетингової діяльності на підприємстві. Аналіз фінансово-економічних показників діяльності підприємства. Аналіз маркетингової товарної політики. Аналіз політики ціноутворення. Аналіз організації збуту продукції. Аналіз системи просування продукції. Дослідження потреб споживачів з використанням хмарних технологій. Дослідження галузі. Аналіз господарського портфелю підприємства. Проведення SWOT-аналізу досліджуваного підприємства. Охорона праці та навколишнього середовища.
Методи та критерії оцінювання: Якість звіту з практики оцінюється за такими критеріями: - відповідність змісту звіту з практики завданню та вимогам навчально-методичних рекомендацій щодо його виконання; - самостійність виконання звіту; - наявність елементів науково-дослідного характеру; - використання комп’ютерних технологій; - оформлення звіту з практики відповідно до вимог.
Критерії оцінювання результатів навчання: Підсумковий контроль: 100 %, з них написання звіту 80 %, захист звіту 20 %.
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: 1. Балабанова Л., Холод В., Балабанова І. Стратегічний маркетинг: підручник. Київ, 2019. 612 с. 2. Косар Н.С., Мних О.Б., Крикавський Є.В., Леонова С.В. Маркетингові дослідження: підручник. Львів, 2018. 460 с. 3. Крикавський Є., Дейнега І., Дейнега О., Патора Р. Маркетингова товарна політика: навч. посіб. Львів, 2012. 360 с. 4. Крикавський Є.В., Косар Н.С., Чубала А. Маркетингова політика розподілу: навч. посіб. Львів, 2012. 260 с. 5. Крикавський Є.В., Третьякова Л.І., Косар Н.С., Н.С. Стратегічний маркетинг: навч. посібник. Львів, 2013. 256 с. 6. Маркетингова діяльність підприємств: сучасний зміст: монографія / за ред. Н.В. Карпенко. Київ, 2016. 252 с.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).