Технологія організації та адміністрування корпоративних мереж

Спеціальність: Біотехнічні та медичні апарати і системи (Інтернет речей)
Код дисципліни: 7.163.03.O.006
Кількість кредитів: 5.00
Кафедра: Електронні засоби інформаційно-комп'ютерних технологій
Лектор: Яковенко Євгенія Ігорівна, к.т.н., доцент
Семестр: 1 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: надання знань з будови, характеристик та призначення інфокомунікаційних мереж; методів і засобів адміністрування корпоративних мереж.
Завдання: Загальні компетентності: -Здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу; -Вміння виявляти, ставити та вирішувати проблеми; -Здатність здійснювати пошук та аналізувати інформацію з різних джерел -Уміння організовувати і підтримувати управління даними в інформаційних системах Фахові компетентності: -Уміння аналізувати роботу комп'ютерної мережі -Уміння налаштовувати апаратне і програмне забезпечення
Результати навчання: Внаслідок вивчення навчальної дисципліни студент повинен бути здатним продемонструвати такі результати навчання: -Базові знання теорії та методів проектування сучасних телекомунікаційних мереж - Уміння використовувати стандарти та протоколи при аналізі та проектуванні засобів телекомунікацій - Уміння конфігурувати обладнання -Уміння виконувати адміністрування мережі
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Пререквізити: Технічні засоби захисту інформації Кореквізити: Системи інформаційної безпеки
Короткий зміст навчальної програми: У курсі вивчаються принципи і технології організації мереж, сучасне мережне обладнання, програмні засоби адміністрування, методи та засоби захисту інформації в корпоративних мережах. Вивчення мережних технологій відбувається з допомогою програмних засобів Сіsсо Раскеt Тгасег і VM Ware
Опис: Вступ Предмет, мета та задачі курсу. Мережний сервіс. Класифікація мереж. Фізичні середовища мереж. Види топологій мереж. Поняття протоколу. Рівні протоколів. Протоколи канального рівня: Ethernet,100 VG-Аnylan. Token Ring. Протокол мереженого рівня ІР. Протоколи прикладного рівня HTTP. РOР. ІМАР.Telnet. Найбільш поширені стеки протоколів. Основні компоненти мереж. Повторювачі. мости, комутатори, маршрутизатори. Принципи роботи, конструктивне виконання . характеристики основних компонентів мереж. Розрахунок коректності конфігурації локальної мережі Управління серверами Windows Server 2003. З'єднання з іншими комп'ютерами. Відправка консольних повідомлень. Управління середовищем, профілями і властивостями системи. Управління пристроями і драйверами. Управління динамічними бібліотеками.. Автоматизація адміністративних задач'. Управління гру повою політикою.. Робота з груповими політиками. Управління сценаріями користувачів комп'ютерів. Застосування політики безпеки з допомогою шаблонів .Служба Active Directory. Компоненти Active Directory і робота з ними. Облікові записи користувачів і груп Архівація і відновлення даних. Типи архівації. Архівування шифрованих даних. Аварійне відновлення системи Управління мережами ТСР/ІР Встановлення і настройка мережі ТСР/ІР. Управління мереженими підключеннями. Клієнти і сервери DНСР. Встановлення і настройка сервера DНСР. Управління областям DНСР. Резервне копіювання і відновлення баз даних Віртуалізація серверів Windows Server 2008 , 2016 Удосконалення Active Directory у Windows Server 2008 , 2016 Налаштування Internet Information Service Робота з кластерами
Методи та критерії оцінювання: Поточний контроль: Виконання та захист практичних робіт Підсумковий контроль: екзамен. Розподіл балів у 100-бальній шкалі: Поточний контроль -30 балів, з них: Аудиторна робота (Виконання лабораторних робіт та оформлення звітів) -20 балів; Самостійна робота (Підготовка та захист практичних робіт) – 10 балів; Екзамен -70 балів, з них: Письмова частина -55 балів; Усна компонента -15 балів
Критерії оцінювання результатів навчання: ЄКТС
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: 1. Бони. Руководство по Cisco IOS. Изд. Питер, Русская Редакция, 2008, 786 с. 2. К. Кеннеди, К. Гамильтон. Принципы коммутации в локальных сетях Cisco. Изд. Вильямс, 2003,976 с. 3. Джером Ф. Димарцио. Маршрутизаторы CISCO. Пособие для самостоятельного изучения. Изд. Символ-Плюс, 2003, 512 с. 4. Вито Амато. Основы организации сетей Cisco. Том 1. Изд. Вильямс, 2002, 512 с. 5. Уэнделла Одома. «Официальное руководство Cisco по подготовке к сертификационным экзаменам CCENT/CCNA ICND1 640- 822» (3-е издание). Изд. Вильямс, серия Cisco Press, 2013.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).