Біонічна робототехніка

Спеціальність: Біотехнічні та медичні апарати і системи (Інтернет речей)
Код дисципліни: 7.163.03.E.022
Кількість кредитів: 5.00
Кафедра: Електронні засоби інформаційно-комп'ютерних технологій
Лектор: Лектор Вус Богдан Степанович, к.т.н., доцент
Семестр: 2 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: Ознайомитись з основними засадами біонічної робототехніки та сферами її застосування.
Завдання: Використання 3D друку в біоінженерії. Методи 3D друку: сплавлюваного нарощування (FDM), Нарощування шарами (SLA), лазерного спікання (SLS), Спікання металу (DMLS), лазерного плавлення (SLM). Віртуальне моделювання для виготовлення деталей методом 3D друку з метою протезування. Програмне забезпечення для 3D друку. Програмування з використанням G-кодів.
Результати навчання: Використання 3D друку в біоінженерії. Методи 3D друку: сплавлюваного нарощування (FDM), Нарощування шарами (SLA), лазерного спікання (SLS), Спікання металу (DMLS), лазерного плавлення (SLM). Віртуальне моделювання для виготовлення деталей методом 3D друку з метою протезування. Програмне забезпечення для 3D друку. Програмування з використанням G-кодів.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: «Елементна база електронних пристроїв »;« Проектування електронних пристроїв та інструментів »;« Програмний пакет Matlab »; «Мови програмування: асемблер, Verilog, C»
Короткий зміст навчальної програми: Використання 3D друку в біоінженерії. Методи 3D друку: сплавлюваного нарощування (FDM), Нарощування шарами (SLA), лазерного спікання (SLS), Спікання металу (DMLS), лазерного плавлення (SLM). Віртуальне моделювання для виготовлення деталей методом 3D друку з метою протезування. Програмне забезпечення для 3D друку. Програмування з використанням G-кодів.
Опис: Використання 3D друку в біоінженерії. Методи 3D друку: сплавлюваного нарощування (FDM), Нарощування шарами (SLA), лазерного спікання (SLS), Спікання металу (DMLS), лазерного плавлення (SLM). Віртуальне моделювання для виготовлення деталей методом 3D друку з метою протезування. Програмне забезпечення для 3D друку. Програмування з використанням G-кодів.
Методи та критерії оцінювання: Текучий контроль (оцінка результатів лабораторних робіт та усне опитування); контрольний захід (екзаменаційний контроль у вигляді письмових відповідей на екзаменаційні питання та усне опитування для оцінки загального рівня знань по дисципліні).
Критерії оцінювання результатів навчання: Текучий контроль (оцінка результатів лабораторних робіт та усне опитування); контрольний захід (екзаменаційний контроль у вигляді письмових відповідей на екзаменаційні питання та усне опитування для оцінки загального рівня знань по дисципліні).
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: 1.Токхейм Р., Основы цифровой электроники: Пер с англ.- М.Мир. 1988 - ,392 с. 2.Карлащук В.И., Электронная лаборатория на IBM PC, – М.: «Солон-Р»,2000,506 с. 3. Хоровиц П., Хилл У., Искусство схемотехники: в 2-х т. пер с англ. – М.: Мир, 1984. 598 с. 4. Толковый словарь по вычислительным системам/ Под ред. В. Иллингуорта и др. – М.: Машиностроение, 1991, 560 с. 2. Смердов А.А., Сторчун Є.В. Біомедичні вимірювальні перетворювачі.-Львів, Кальва¬рія.-1997. 3. Бриндли К. Измерительные преобразователи.-М., Энергоатом.-1991. 4. ДСТУ 2681-94. Метрологія. Терміни та визначення. 6. Улащик В.С. Физиотерапия.-Минск, Книжній дом.-2008. 8.Электронная аппаратура для стимуляции органов и тканей.// Под ред. Р.И.Утямыше¬ва и М.Враны. -М.:Энергоиздат, 1983. 10. Медицинская аппаратура \ Под.ред. Ю.Ю.Елисеева -М., Эксмо.-2007. 11. Інформаційні матеріали з електронних ресурсів
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).