Педагогічна практика

Спеціальність: Харчові технології
Код дисципліни: 8.181.00.O.008
Кількість кредитів: 3.00
Кафедра: Технологія органічних продуктів
Лектор: Бліщ Роксолана Олександрівна
Семестр: 3 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: Засвоєння здобувачами наукового ступеня навичок читання лекцій та проведення лабораторних і практичних занять з дисциплін спеціальності 181 Харчові технології, формування професійної культури майбутньої викладацької діяльності.
Завдання: Вивчення навчальної дисципліни передбачає формування та розвиток у студентів компетентностей: інтегральної: Здатність продукувати нові ідеї, розв’язувати комплексні проблеми професійної та/або дослідницько-інноваційної діяльності у сфері виробництва харчових продуктів, застосовувати методологію наукової та педагогічної діяльності, а також проводити власне наукове дослідження, результати якого мають наукову новизну, теоретичне та практичне значення. Загальних: ЗК 3 Здатність розв’язувати комплексні проблеми у харчових технологіях на основі системного наукового та загального культурного світогляду з дотриманням принципів професійної етики та академічної доброчесності. Фахових: СК 2. Здатність ініціювати, розробляти і реалізовувати комплексні інноваційні проєкти у сфері виробництва харчових продуктів та дотичні до неї міждисциплінарні проєкти, виявляти лідерство під час їх реалізації. СК 5. Здатність виявляти, ставити та розв’язувати задачі дослідницького характеру, оцінювати та забезпечувати якість виконуваних робіт у харчовій промисловості.
Результати навчання: PH6. Розробляти та реалізовувати наукові та/або інноваційні інженерні проєкти, які дають можливість розв’язувати значущі наукові та прикладні проблеми у сфері виробництва харчових продуктів з врахуванням соціальних, економічних, екологічних і правових аспектів.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Попередні навчальні дисципліни: Філософія і методологія науки Професійна педагогіка Супутні навчальні дисципліни: Інноваційні технології та інжиніринг харчових підпиємств Технологія спирту та лікеро-горілчаних напоїв Методи дослідження у харчових технологіях Наукові основи моделювання та оптимізаці роцесів у харових технологіях
Короткий зміст навчальної програми: Навчальна дисципліна передбачає практичне засвоєння здобувачами наукового ступеня навичок до підготовки і читання лекцій та проведення практичних і лабораторних робіт для студентів спеціальності 181 Харчові технології
Опис: Практичні заняття: Підготовка до проведення практичного заняття.Асистування під час проведення практичного заняття.Проведення практичного заняття.Підготовка до проведення заняття з виконання лабораторного практикуму.Асистування під час проведення заняття з виконання лабораторного практикуму.Проведення заняття з лабораторного практикуму.Підготовка і обговорення відкритої лекції.Читання відкритої лекції студентам.
Методи та критерії оцінювання: При вивченні навчальної дисципліни «Педагогічний практикум» передбачено поточний контроль (ПК) у вигляді проведення практичного і лабораторного заняття, читання відкритої лекції та семестровий контроль (СК) у вигляді диференційованого заліку.
Критерії оцінювання результатів навчання: Диференційований залік -100%
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100-88 балів - атестований з оцінкою «відмінно» - Високий рівень: здобувач освіти демонструє поглиблене володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, системні знання, вміння і навички їх практичного застосування. Освоєні знання, вміння і навички забезпечують можливість самостійного формулювання цілей та організації навчальної діяльності, пошуку та знаходження рішень у нестандартних, нетипових навчальних і професійних ситуаціях. Здобувач освіти демонструє здатність робити узагальнення на основі критичного аналізу фактичного матеріалу, ідей, теорій і концепцій, формулювати на їх основі висновки. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку, самостійної науково-дослідної діяльності, що реалізується за підтримки та під керівництвом викладача. 87-71 балів - атестований з оцінкою «добре» - Достатній рівень: передбачає володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на підвищеному рівні, усвідомлене використання знань, умінь і навичок з метою розкриття суті питання. Володіння частково-структурованим комплексом знань забезпечує можливість їх застосування у знайомих ситуаціях освітнього та професійного характеру. Усвідомлюючи специфіку задач та навчальних ситуацій, здобувач освіти демонструє здатність здійснювати пошук та вибір їх розв’язання за поданим зразком, аргументувати застосування певного способу розв’язання задачі. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку. 70-50 балів - атестований з оцінкою «задовільно» - Задовільний рівень: окреслює володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на середньому рівні, часткове усвідомлення навчальних і професійних задач, завдань і ситуацій, знання про способи розв’язання типових задач і завдань. Здобувач освіти демонструє середній рівень умінь і навичок застосування знань на практиці, а розв’язання задач потребує допомоги, опори на зразок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативність та евристичність, домінування мотивів обов’язку, неусвідомлене застосування можливостей для саморозвитку. 49-00 балів - атестований з оцінкою «незадовільно» - Незадовільний рівень: свідчить про елементарне володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, загальне уявлення про зміст навчального матеріалу, часткове використання знань, умінь і навичок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативно-прагматичний інтерес.
Рекомендована література: 1. Жигірь В.І. Професійна педагогіка: Навчальний посібник / В.І. Жигірь, О.А. Чернега; за ред. М.В. Вачевського. – К.: Кондор, 2012. – 336 с. 2.Вітвицька С.С. Основи педагогіки вищої школи: Методичний посібник для студентів магістратури. – К. : Центр навчальної літератури, 2003. – 316 с. 3. Максимюк С.П. Педагогіка: навчальний посібник. - К.: Кондор, 2009. - 670 с. 4. Туркот Т.І. Педагогіка вищої школи:навч. посіб..: реком. МОН України для студентів магістратури вищих навчальних закладів непедагогічного профілю. Херсон, 2011. – 608 с. 1. Внутрішні стандарти забезпечення якості освітньої діяльності та вищої освіти. Частина І. / за ред. професора Ю. Я. Бобала. – Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2019. 2. Внутрішні стандарти забезпечення якості освітньої діяльності та вищої освіти. Частина ІІ. / за ред. професора Ю. Я. Бобала. – Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2020.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).