Виконання магістерської кваліфікаційної роботи
Спеціальність: Містобудування
Код дисципліни: 7.191.02.O.015
Кількість кредитів: 10.50
Кафедра: Містобудування
Лектор: проф., к.арх. Петришин Галина Петрівна
Семестр: 3 семестр
Форма навчання: денна
Завдання: Завданням курсу є підготовка студента до захисту магістерської кваліфікаційної
роботи.
Вивчення навчальної дисципліни передбачає формування у здобувачів освіти
необхідних компетентностей:
Інтегральна компетентність (ІНТ) - Здатність розв’язувати задачі дослідницького
та інноваційного характеру у сфері архітектури та містобудування
Загальні компетентності (КЗ):
- ЗК02. Здатність спілкуватися державною мовою як усно, так і письмово;
- ЗК07. Знання та розуміння предметної області та розуміння професійної
діяльності.
Результати навчання: Результати навчання відповідно до освітньої програми, методи навчання і
викладання, методи оцінювання досягнення результатів навчання
Програмні результати навчання (РН):
РН08. Організовувати роботу над комплексними архітектурно-містобудівними
проєктами, співпрацю з замовниками та громадськістю при розробці, узгодженні і
публічному обговоренні архітектурних проєктів; зрозуміло доносити власні висновки
та аргументацію до фахівців і нефахівців.
РН09. Застосовувати енергоефективні та інші інноваційні технології при
проведенні наукових архітектурно-містобудівних досліджень та прийнятті
комплексних архітектурно-містобудівних рішень.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Сучасні архітектурні теорії та доктрини
Виконання КП за темою магістерської кваліфікаційної роботи.
Архітектурне проектування (КП) Виконання магістерської кваліфікаційної роботи.
Теорія містобудування (комплексне дослідження)
Короткий зміст навчальної програми: «Захист магістерської кваліфікаційної роботи» - це завершальний етап виконання
самостійної випускної науково-дослідницької роботи, яка виконує кваліфікаційну функцію,
та публічний захист і отримання академічного ступеня магістра. Основне завдання студента
- продемонструвати рівень своєї наукової кваліфікації, уміння самостійно вести науковий
пошук і вирішувати конкретні наукові завдання.
Магістерська кваліфікаційна робота має узагальнюючий характер, оскільки є
своєрідним підсумком підготовки магістра, та є самостійним оригінальним науковим
дослідженням студента, у розробці якого зацікавлені установи, організації або підприємства,
при цьому студент упорядковує за власним розсудом накопичені наукові факти та доводить
їх наукову цінність або практичну значимість.
Проектно-графічна частина показує можливості втілення отриманих теоретичних
положень у конкретні проектні пропозиції. Склад, масштаб креслень, їх композиційне
розташування узгоджуються з керівником роботи. Подача матеріалів на планшетах повинна
мати логічний порядок і структуровано розвиватися від висвітлення актуальності питання до
способів його вирішення.
Опис: Формування записки до МКР: науково-дослідницька частина
роботи повинна мати: зміст; вступ; змістовну частину; висновки;
перелік термінів (при необхідності), перелік посилань; додатки:
креслення, схеми, приклади досвіду та ін. Текст курсової роботи
містить теж фотографії, рисунки, схеми, графіки, пронумеровані
таблиці. Обєм – мін 60-70 стор. (див. методичні вказівки до
Виконання МКР)
1. Антиплагіатна перевірка
2. Видрук та переплетення записки до МКР. Формування
експозиційної частини – масштабований видрук 10 мкв.
3. Надсилання МКР рецензенту для виконання рецензії та керівнику
для виконання відгуку.
4. Виконання презентації в PowerPoint та презентаційного ролика. 20 20
Підготовка тексту доповіді.
5. Здача всіх елементів МКР секретарю ЕК для захисту
ЗАХИСТ згідно оголошеного порядку захисту та форми захисту
(оф- чи онлайн)
Методи та критерії оцінювання: В електронний архів кафедри МБ перед захистом у папку з прізвищем студента
завантажується ряд файлів:
Файл 1 – записка (А - теоретично-аналітична частина, Б – архітектурно-проектна
частина), яка містить текстову частину та всі ілюстрації (фото, креслення, розрахунково-
графічні завдання, схеми), відповідно до вимог у форматі *.pdf , середньо 70 стор. (до 5 mb).
Файл 2 – розкладка графічного матеріалу у масштабованому форматі 10 м кв, (А3)
Файл 3, 4 - презентація в PowerPoint та презентаційний ролик.
Файл 5 – рецензії МКР
Також можна завантажити інші матеріали, які характеризують наукову і практичну
цінність виконаної магістерської роботи:
- надруковані статті за темою роботи,
- документи, що вказують на практичне застосування роботи тощо.
Критерії оцінювання результатів навчання: На закритому засіданні ЕК виносить оцінку поданому проекту як сумарну оцінку, отриману
від усіх членів ЕК. Оцінка заноситься у протокол засідання ЕК та залікову книжку студента
(дипломника). Оцінка врочисто оголошується групі студенті у кінці захистів головою ЕК.
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100-88 балів - атестований з оцінкою «відмінно» - Високий рівень: здобувач освіти демонструє поглиблене володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, системні знання, вміння і навички їх практичного застосування. Освоєні знання, вміння і навички забезпечують можливість самостійного формулювання цілей та організації навчальної діяльності, пошуку та знаходження рішень у нестандартних, нетипових навчальних і професійних ситуаціях. Здобувач освіти демонструє здатність робити узагальнення на основі критичного аналізу фактичного матеріалу, ідей, теорій і концепцій, формулювати на їх основі висновки. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку, самостійної науково-дослідної діяльності, що реалізується за підтримки та під керівництвом викладача. 87-71 балів - атестований з оцінкою «добре» - Достатній рівень: передбачає володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на підвищеному рівні, усвідомлене використання знань, умінь і навичок з метою розкриття суті питання. Володіння частково-структурованим комплексом знань забезпечує можливість їх застосування у знайомих ситуаціях освітнього та професійного характеру. Усвідомлюючи специфіку задач та навчальних ситуацій, здобувач освіти демонструє здатність здійснювати пошук та вибір їх розв’язання за поданим зразком, аргументувати застосування певного способу розв’язання задачі. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку. 70-50 балів - атестований з оцінкою «задовільно» - Задовільний рівень: окреслює володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на середньому рівні, часткове усвідомлення навчальних і професійних задач, завдань і ситуацій, знання про способи розв’язання типових задач і завдань. Здобувач освіти демонструє середній рівень умінь і навичок застосування знань на практиці, а розв’язання задач потребує допомоги, опори на зразок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативність та евристичність, домінування мотивів обов’язку, неусвідомлене застосування можливостей для саморозвитку. 49-00 балів - атестований з оцінкою «незадовільно» - Незадовільний рівень: свідчить про елементарне володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, загальне уявлення про зміст навчального матеріалу, часткове використання знань, умінь і навичок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативно-прагматичний інтерес.
Рекомендована література: Навчально-методичне забезпечення
1. Містобудування : метод. вказівки до виконання магістерської кваліфікаційної роботи
для студентів ОПП «Містобудування» спеціальності 191 «Архітектура та містобудування» //
ГП Петришин, ЮВ Ідак. - Львів : Вид-во Львів. політехніки, 2021 (електронний ресурс)
2. Містобудування : метод. вказівки до захисту магістерської кваліфікаційної роботи для
студентів ОПП «Містобудування» спеціальності 191 «Архітектура та містобудування» // ГП
Петришин, Є.І. Король. - Львів : Вид-во Львів. політехніки, 2021 (електронний ресурс)
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою:
вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112
E-mail: nolimits@lpnu.ua
Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).