Цифрова схемотехніка

Спеціальність: Програмно-апаратні пристрої інфокомунікаційних систем
Код дисципліни: 6.172.10.O.026
Кількість кредитів: 5.00
Кафедра: Радіоелектронних технологій інформаційних систем
Семестр: 4 семестр
Форма навчання: денна

Цифрова схемотехніка (курсова робота)

Спеціальність: Програмно-апаратні пристрої інфокомунікаційних систем
Код дисципліни: 6.172.10.O.028
Кількість кредитів: 2.00
Кафедра: Радіоелектронних технологій інформаційних систем
Лектор: ст. викл. Мінзюк Вадим Володимирович
Семестр: 4 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: Метою викладання дисципліни є формування у студентів уявлень про цифрові пристрої, їхнє місце в телекомунікаціях і радіотехніці, структуру, принципи функціонування та проєктування.
Завдання: Вивчення навчальної дисципліни передбачає формування у здобувачів освіти компетентностей: загальні компетентності: ЗК-3. Здатність планувати та управляти часом. ЗК-4. Знання та розуміння предметної області та розуміння професійної діяльності. ЗК-6. Здатність працювати в команді. ЗК-13. Здатність до системного мислення. фахові компетентності: ФК-1. Здатність розуміти сутність і значення інформації в розвитку сучасного інформаційного суспільства. ФК-2. Здатність вирішувати стандартні завдання професійної діяльності на основі інформаційної та бібліографічної культури із застосуванням інформаційно-комунікаційних технологій і з урахуванням основних вимог інформаційної безпеки. ФК-8. Готовність сприяти впровадженню перспективних технологій і стандартів. ФК-10. Здатність здійснювати монтаж, налагодження, налаштування, регулювання, дослідну перевірку працездатності, випробування та здачу в експлуатацію споруд, засобів і устаткування телекомунікацій та радіотехніки.
Результати навчання: РН1: ЗН-2. Навички оцінювання, інтерпретації та синтезу інформації і даних. РН2: УМ-7. Застосування розуміння засобів автоматизації проєктування і технічної експлуатації систем телекомунікацій та радіотехніки у професійній діяльності. РН3: КОМ1. Грамотно застосовувати термінологію галузі телекомунікацій та радіотехніки. РН4: АіВ1. Здатність адаптуватися до нових ситуацій та приймати рішення. Самостійна робота – репродуктивний метод, дослідницький метод Підсумковий контроль - захист курсової роботи.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Пререквізити: • Програмування апаратних засобів • Аналогова схемотехніка Кореквізити: • Робототехніка і системи керування • Мікропроцесорні системи в ТК і РТ
Короткий зміст навчальної програми: В процесі викладання дисципліни розглядаються такі питання: поняття цифрового пристрою, їх види та застосування.
Опис: Предмет та завдання дисципліни. Поняття цифрового пристрою, їх види та застосування. Інструменти розробки.
Методи та критерії оцінювання: Підсумковий контроль - захист курсової роботи.
Критерії оцінювання результатів навчання: • підсумковий контроль (100%);
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: 1. 1. David Harris & Sarah Harris, “Digital Design and Computer Architecture”, 2ndEdition, Morgan Kaufman Publishers, 2013 2. Медведик Ф.Д. Схемотехніка цифрових пристроїв. Одеса, Наука і техніка, 2009, 324 с. 3. ДСТУ 3008:2015. Інформація та документація. Звіти у сфері науки і техніки. Структура та правила оформлювання. Чинний від 2017-07-01. Вид. офіц. Київ : УкрНДНЦ, 2017. 31 с.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).