Практикум з підготовки наукових публікацій, матеріалів конференцій та презентацій наукових доповідей

Спеціальність: Фармація, промислова фармація (освітньо-наукова програма)
Код дисципліни: 7.226.00.O.017
Кількість кредитів: 6.00
Кафедра: Технологія біологічно-активних сполук, фармації та біотехнологія
Лектор: професор Стасевич Марина Володимирівна
Семестр: 3 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: Ознайомлення здобувачів з засадами планування та процесу підготовки наукових публікацій, матеріалів конференцій та презентацій наукових доповідей, методами їх проведення з урахуванням особливостей за напрямком підготовки, коректним оформленням результатів дослідження у роботах, навчити узагальнювати отримані результати та наукові факти у наукових публікаціях, проводити інформаційний пошук літературних джерел у сфері наукової діяльності та навчити основам фасилітації при візуальному представленні наукових результатів у презентаціях.
Завдання: Вивчення навчальної дисципліни передбачає формування у студентів необхідних компетентностей: загальних компетентностей: •ЗК1. Здатність до письмової та усної комунікації українською та англійською (чи іншою) мовами; уміння працювати у міжнародному контексті; •ЗК6. Здатність здійснювати пошук та аналізувати інформацію з різних джерел; уміння проводити дослідження на відповідному рівні, мати дослідницькі навички, що виявляються у здатності формувати (роблячи презентації або представляючи звіти) нові продукти в обраній галузі, вибирати належні напрями і відповідні методи для їх реалізації, беручи до уваги наявні ресурси. фахових компетентностей: •ФК6. Здатність вільно спілкуватися державною та іноземними мовами на професійному рівні, необхідному для ведення професійної дискусії, підготовки наукових публікацій та документів; •ФК10. Здатність збирати з різних джерел, систематизувати та узагальнювати соціальну інформацію.
Результати навчання: У результаті вивчення навчальної дисципліни здобувач освіти повинен бути здатним продемонструвати такі результати навчання: •знати та розуміти аспекти професійно-наукової діяльності; •знати основи наукового дослідження та мати здатність виявляти нові ідеї, створювати інновації; •вміти організовувати науково-дослідну роботу та її реалізацію, узагальнювати отримані результати та наукові факти, об'єктивно оцінювати результати масових спостережень, виявляти приховані закономірності; •освоїти комп’ютерні технології та інструментарій у наукових дослідженнях та проводити комп'ютерний пошук даних з відповідних пошукових джерел; •коректно представляти результати досліджень у наукових робоах та на презентаціях.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Попередні навчальні дисципліни: Наукові дослідження та семінари за їх тематикою Супутні і наступні навчальні дисципліни: Навчально-дослідницька практика Практика за темою магістерської кваліфікаційної роботи Виконання магістерської кваліфікайної роботи Захист магістерської кваліфікайної роботи
Короткий зміст навчальної програми: Метою даної дисципліни є формування у здобувачів цілісного уявлення про методологію, методику, методи представлення результатів наукового дослідження, а також уміння практичного оформлення результатів. Даний курс допоможе студентам магістратури засвоїти основні етапи представлення наукового дослідження, принципи його організації, принципи пошуку та обробки наукової інформації, висування нових ідей, узагальнення отриманих результатів та наукових фактів, освоєння комп’ютерних інструментаріїв у представленні наукових досліджень.
Опис: Етапи представлення наукового дослідження, принципи його організації, принципи пошуку та обробки наукової інформації, висування нових ідей, узагальнення отриманих результатів та наукових фактів, освоєння комп’ютерних інструментаріїв у представленні наукових досліджень.
Методи та критерії оцінювання: підсумковий контроль (залік) : - поточний контроль – 80 % (індивідуальні завдання самостійної роботи); - тестовий контроль - 20 %
Критерії оцінювання результатів навчання: Виконання індивідуальних науково-дослідних та тестових завдань - 100 балів
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: 1. Методологія наукових досліджень: факт, гіпотеза, теорія : підручник / І. З. Дуцяк [Електронний ресурс]. Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2020 2. Методика та організація наукових досліджень : Навч. посіб. / С. Е. Важинський, Т І. Щербак. – Суми: СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2016. – 260 с. 3. Каламбет С.В. Методолія наукових досліджень: Навч. посіб. / С.В. Каламбет, С.І. Іванов, Ю.В. Півняк Ю.В. – Дн-вськ: Вид-во Маковецький, 2015. – 191 с.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).