Захист магістерської кваліфікаційної роботи

Спеціальність: Хімічні технології тугоплавких неметалевих і силікатних матеріалів
Код дисципліни: 7.161.04.O.019
Кількість кредитів: 3.00
Кафедра: Хімічна технологія силікатів
Лектор: професор Вахула Ярослав Іванович, професор Луцюк Ірина Володимирівна, доцент Боровець Зенон Іванович, доцент Семеген Роман Іванович, доцент Магорівська Галина Ярославівна
Семестр: 3 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: встановлення фактичної відповідності рівня освітньо-професійної та практичної підготовки здобувача вищої освіти, набутих ним компетентностей згідно з вимогами стандарту вищої освіти спеціальності 161 Хімічні технології та інженерія, здатності застосовувати знання під час вирішення складних спеціалізованих задач і проблем хімічних технологій та інженерії під час професійної діяльності
Завдання: загальні компетентності: ЗК2. Здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях.
Результати навчання: ПР5. Вільно спілкуватися державною та іноземною мовами усно і письмово для обговорення і презентації результатів професійної діяльності, досліджень та проєктів. КОМ1. Зрозуміле і недвозначне донесення власних знань, висновків та аргументації до фахівців і нефахівців, зокрема, до осіб, які навчаються. АіВ3. Здатність продовжувати навчання з високим ступенем автономії.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Виконання магістерської кваліфікаційної роботи
Короткий зміст навчальної програми: підтвердження науково-теоретичної та практичної підготовки здобувача вищої освіти щодо присудження йому освітньої кваліфікації магістра з хімічних технологій та інженерії на основі захисту випускної кваліфікаційної роботи
Опис: Публічний захист здобувача вищої освіти на відкритому засіданні екзаменаійної комісії (ЕК), відповіді здобувача на запитання членів ЕК та присутніх на захисті, оголошення відгуку керівника та оцінки рецензента, обговорення та оцінювання членами ЕК рівня теоретичної, наукової та практичної підготовки здобувача, присудження здобувачеві освітньої кваліфікації магістра з хімічних технологій та інженерії
Методи та критерії оцінювання: заслуховування доповіді, відповідей на запитання; оцінювання пояснювальної записки, графічного матеріалу та презентації; відгук керівника та оцінка рецензента
Критерії оцінювання результатів навчання: рівень теоретичної, наукової та практичної підготовки здобувача; оцінки керівника та рецензента
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: Стандарт забезпечення якості освітньої діяльності та вищої освіти СВО ЛП 03.13. Положення про атестацію здобувачів вищої освіти та роботу екзаменаційних комісій, затверджено наказом ректора від 23.01.2019 р. № 27-1-10. / Внутрішні стандарти забезпечення якості освітньої діяльності та вищої освіти. Частина І / за ред. професора Ю. Я. Бобало. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2019. – С. 371–406.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).