Практика за темою магістерської кваліфікаційної роботи
Спеціальність: Хімічні технології харчових добавок та косметичних засобів
Код дисципліни: 7.161.08.O.015
Кількість кредитів: 12.00
Кафедра: Органічна хімія
Лектор: Викладачі кафедри органічної хімії
Семестр: 3 семестр
Форма навчання: денна
Завдання: Збір матеріалів, необхідних для виконання проектно-конструкторської магістерської кваліфікаційної роботи.
Одержання, під час наукової роботи в лабораторії, експериментальних даних, необхідних для написання науково-дослідницької магістерської кваліфікаційної роботи.
Результати навчання: • остаточне закріплення теоретичних знань, одержаних при вивченні спеціальних дисциплін, а також набування практичних знань і умінь, необхідних для подальшої самостійної роботи.
• збір матеріалів, необхідних для виконання проектно-конструкторської магістерської кваліфікаційної роботи.
• одержання, під час наукової роботи в лабораторії, експериментальних даних, необхідних для написання науково-дослідницької магістерської кваліфікаційної роботи.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Попередні навчальні дисципліни:
• хімія, технологія та застосування харчових добавок
• методологія наукових досліджень
• технологія харчових виробництв
• хімія та технологія косметичних засобів
Короткий зміст навчальної програми: Оволодіння студентами сучасними методами, формами організації та знаряддями праці в галузі майбутньої професії, формування у них, на базі одержаних під час навчання в університеті теоретичних знань та практичної підготовки, професійних вмінь і навичок для прийняття самостійних рішень під час конкретної роботи в реальних виробничих і ринкових умовах, виховання потреби систематично поновлювати свої знання та творчо застосовувати їх у практичній діяльності.
Опис: Практика за темою магістерської кваліфікаційної роботи проводиться після 1-го курсу навчання магістрів і триває 8 тижнів.
Під час цієї практики студент може зібрати матеріали необхідні для виконання дипломного проекту. При виконанні дипломної роботи студент, працюючи у лабораторії, самостійно наробляє експериментальний матеріал необхідний для написання роботи.
Методи та критерії оцінювання: Письмовий звіт з практики, презентація, усний захист.
Критерії оцінювання результатів навчання: Здається друкований текст звіту з практики.
Підсумковий контроль: усний захист 100 балів.
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100-88 балів - атестований з оцінкою «відмінно» - Високий рівень: здобувач освіти демонструє поглиблене володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, системні знання, вміння і навички їх практичного застосування. Освоєні знання, вміння і навички забезпечують можливість самостійного формулювання цілей та організації навчальної діяльності, пошуку та знаходження рішень у нестандартних, нетипових навчальних і професійних ситуаціях. Здобувач освіти демонструє здатність робити узагальнення на основі критичного аналізу фактичного матеріалу, ідей, теорій і концепцій, формулювати на їх основі висновки. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку, самостійної науково-дослідної діяльності, що реалізується за підтримки та під керівництвом викладача. 87-71 балів - атестований з оцінкою «добре» - Достатній рівень: передбачає володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на підвищеному рівні, усвідомлене використання знань, умінь і навичок з метою розкриття суті питання. Володіння частково-структурованим комплексом знань забезпечує можливість їх застосування у знайомих ситуаціях освітнього та професійного характеру. Усвідомлюючи специфіку задач та навчальних ситуацій, здобувач освіти демонструє здатність здійснювати пошук та вибір їх розв’язання за поданим зразком, аргументувати застосування певного способу розв’язання задачі. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку. 70-50 балів - атестований з оцінкою «задовільно» - Задовільний рівень: окреслює володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на середньому рівні, часткове усвідомлення навчальних і професійних задач, завдань і ситуацій, знання про способи розв’язання типових задач і завдань. Здобувач освіти демонструє середній рівень умінь і навичок застосування знань на практиці, а розв’язання задач потребує допомоги, опори на зразок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативність та евристичність, домінування мотивів обов’язку, неусвідомлене застосування можливостей для саморозвитку. 49-00 балів - атестований з оцінкою «незадовільно» - Незадовільний рівень: свідчить про елементарне володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, загальне уявлення про зміст навчального матеріалу, часткове використання знань, умінь і навичок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативно-прагматичний інтерес.
Рекомендована література: Наскрізна програма практики для студентів спеціальності 161 „Хімічна технологія та інженерія” спеціалізаціі 8.161.08
„Хімічні технології харчових добавок та косметичних засобів”
ІУ курсу ОКП „Бакалавр” та ІІ курсу ОКП „Магістр”
/ С.А.Воронов, В.П.Васильєв, Ю.В.Панченко, Ю.Б.Стецишин, Дончак В.А. – Львів, 2018. - 22с.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою:
вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112
E-mail: nolimits@lpnu.ua
Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).