Виконання магістерської кваліфікаційної роботи

Спеціальність: Хімічні технології харчових добавок та косметичних засобів
Код дисципліни: 7.161.08.O.016
Кількість кредитів: 15.00
Кафедра: Органічна хімія
Лектор: Викладачі кафедри органічної хімії
Семестр: 3 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: Магістерська кваліфікаційна робота (МКР) є обов’язковою на завершальному етапі навчання студентів в університеті для присвоєння освітньо-кваліфікаційного рівня магістра. МКР виконується студентом, що навчається на магістерському рівні навчання після одержання диплому бакалавра або спеціаліста, під керівництвом викладача, наукового співробітника - доктора або кандидата наук, за темою, затвердженою наказом по університету. МКР — являє собою випускну кваліфікаційну роботу наукового змісту і має відповідати сучасному рівню розвитку науки у певній галузі, а її тема — бути актуальною. Вона має відображати хід і результати розробки обраної теми. Сукупність отриманих у такій роботі результатів повинна свідчити про наявність у її автора початкових навичок наукової роботи з обраної області професійної діяльності.
Завдання: МКР має всі ознаки наукової роботи. У зв’язку з цим головне завдання її автора — продемонструвати рівень своєї освітньо-наукової кваліфікації, насамперед, вміння самостійно вести науковий пошук і вирішувати конкретні наукові задачі. У магістерській роботі її автору не прийнято давати оцінку того матеріалу, що викладається у тексті. Норми наукової комунікації чітко регламентують характер викладу наукової інформації, вимагаючи відмови від виразу власної думки у чистому вигляді. У зв’язку з цим автори магістерських дисертацій застосовують мовні конструкції, що виключають використання займенника «я». Зараз стало неписаним правилом, коли автор роботи виступає у множині і замість «я» вжи-вається займенник «ми», що дозволяє йому відобразити свою власну думку як думку певної групи людей, наукової школи чи наукового напряму. І це цілком справедливо, оскільки сучасну науку характеризують такі тенденції як інтеграція, колективна творчість, комплексний підхід до вирішення проблем. Займенник «ми» та його похідні як найкраще передають і відтіняють ці тенденції сучасної наукової творчості.
Результати навчання: • остаточне закріплення теоретичних знань, одержаних при вивченні спеціальних дисциплін, а також набування практичних знань і умінь, необхідних для подальшої самостійної роботи. • збір матеріалів, необхідних для виконання проектно-конструкторської магістерської кваліфікаційної роботи. • одержання, під час наукової роботи в лабораторії, експериментальних даних, необхідних для написання науково-дослідницької магістерської кваліфікаційної роботи.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Попередні навчальні дисципліни: • хімія, технологія та застосування харчових добавок • методологія наукових досліджень • технологія харчових виробництв • хімія та технологія косметичних засобів
Короткий зміст навчальної програми: Оволодіння студентами сучасними методами, формами організації та знаряддями праці в галузі майбутньої професії, формування у них, на базі одержаних під час навчання в університеті теоретичних знань та практичної підготовки, професійних вмінь і навичок для прийняття самостійних рішень під час конкретної роботи в реальних виробничих і ринкових умовах, виховання потреби систематично поновлювати свої знання та творчо застосовувати їх у практичній діяльності.
Опис: Магістерська кваліфікаційна робота включає такі головні розділи: 1. Огляд наукової та науково-технічної літератури за темою роботи. 2. Опис експериментів: схеми установок, методики синтезів і досліджень, реактиви та мaтеріали. 3. Результати досліджень та їх обговорення. 4. Висновки. 5. Список літератури.
Методи та критерії оцінювання: Здається друкований текст звіту з практики. Підсумковий контроль: усний захист (100%).
Критерії оцінювання результатів навчання: Екзаменаційна комісія оцінює захист магістерської кваліфікаційної роботи за такими критеріями: - відгук рецензента; - відгук керівника роботи; - рівень презентації.
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: Наскрізна програма практики для студентів напряму 6.051301 «Хімічна технологія» спеціальності 8.05130111 «Хімічні технології харчових добавок та косметичних засобів» ІУ курсу ОКП «Бакалавр» та ІІ курсу ОКП «Спеціаліст» або «Магістр»/ С.А.Воронов, В.П.Васильєв, Ю.В.Панченко, Ю.Б.Стецишин. – Львів, 2011. - 21с.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).