Вебтехнології та розробка вебзастосувань

Спеціальність: Комп'ютерні науки (Обчислювальний інтелект смарт-систем)
Код дисципліни: 6.122.11.O.022
Кількість кредитів: 4.00
Кафедра: Автоматизовані системи управління
Лектор: Д.т.н., професор Піх Ірина Всеволодівна
Семестр: 4 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання: • знати загальні принципи функціонування глобальних інформаційних мереж; • знати основні функції веб-служби; • знати способи реалізації веб-проектів різного рівня складності та призначення; • вміти створити веб-ресурс з використанням сучасних технологій програмування в середовищі Інтернет; • вміти застосовувати набуті знання для експлуатації та просування веб-сайтів; • здійснювати розробку та підтримку серверного та клієнтського програмного забезпечення веб-сайту; • здійснювати адміністрування веб-сайту та реалізовувати заходи із підвищення ефективності функціонування та формування його дизайну
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Пререквізити: • об’єктно-орієнтоване програмування; • організація баз даних та знань Кореквізити: проектування інформаційних систем
Короткий зміст навчальної програми: Теоретичні основи мережних та Інтернет технологій. Особливості веб-середовища та його основних компонентів. Поняття щодо фізичної та логічної структури веб-сайтів, складові веб-сторінки, тонкощі застосування шрифтів та графічних елементів. Наявний ринок програмних продуктів для створення веб-сайтів. Принципи опублікування сайтів в Інтернеті. Основні прийоми внутрішньої та зовнішньої оптимізації сайтів. Засади просування сайтів. Різновиди та доцільність Інтернет реклами. Принципи роботи пошукових систем
Методи та критерії оцінювання: письмові звіти з лабораторних робіт, усне опитування (40%) підсумковий контроль (контрольний захід): письмово-усна форма (60%)
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100-88 балів - атестований з оцінкою «відмінно» - Високий рівень: здобувач освіти демонструє поглиблене володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, системні знання, вміння і навички їх практичного застосування. Освоєні знання, вміння і навички забезпечують можливість самостійного формулювання цілей та організації навчальної діяльності, пошуку та знаходження рішень у нестандартних, нетипових навчальних і професійних ситуаціях. Здобувач освіти демонструє здатність робити узагальнення на основі критичного аналізу фактичного матеріалу, ідей, теорій і концепцій, формулювати на їх основі висновки. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку, самостійної науково-дослідної діяльності, що реалізується за підтримки та під керівництвом викладача. 87-71 балів - атестований з оцінкою «добре» - Достатній рівень: передбачає володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на підвищеному рівні, усвідомлене використання знань, умінь і навичок з метою розкриття суті питання. Володіння частково-структурованим комплексом знань забезпечує можливість їх застосування у знайомих ситуаціях освітнього та професійного характеру. Усвідомлюючи специфіку задач та навчальних ситуацій, здобувач освіти демонструє здатність здійснювати пошук та вибір їх розв’язання за поданим зразком, аргументувати застосування певного способу розв’язання задачі. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку. 70-50 балів - атестований з оцінкою «задовільно» - Задовільний рівень: окреслює володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на середньому рівні, часткове усвідомлення навчальних і професійних задач, завдань і ситуацій, знання про способи розв’язання типових задач і завдань. Здобувач освіти демонструє середній рівень умінь і навичок застосування знань на практиці, а розв’язання задач потребує допомоги, опори на зразок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативність та евристичність, домінування мотивів обов’язку, неусвідомлене застосування можливостей для саморозвитку. 49-00 балів - атестований з оцінкою «незадовільно» - Незадовільний рівень: свідчить про елементарне володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, загальне уявлення про зміст навчального матеріалу, часткове використання знань, умінь і навичок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативно-прагматичний інтерес.
Рекомендована література: 1. HTML5, CSS3 и JavaScript — Дженнифер Нидерст Роббинс Перевод: М.А. Райтман 2015. -528 с. 2. Пасічник В.В., Пасічник О.В., Угрин Д.І. Веб-технології та Веб-дизайн [підручник] - Львів: "Магнолія 2006", 2020.-336 с. 3. Цеслів О.В. WEB-програмування: навч. посібнник / О.В. Цеслів; М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Нац. техн. ун-т України “Київ. політехн. ін-т”. – Київ: НТУУ “КПІ”, 2018. – 296 с 4. Веб-технології та веб-дизайн: навч. посібник / О. Г. Трофименко, О. Б. Козін, О. В. Задерейко, О. Є. Плачінда. – Одеса: Фенікс, 2019. – 284 с. https://zadereyko.info/downloads/publicacii/webdizain.pdf
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).