Об'єктно-орієнтоване програмування

Спеціальність: Розподілені інформаційні системи та технології
Код дисципліни: 6.126.03.O.008
Кількість кредитів: 6.00
Кафедра: Інформаційні системи та мережі
Лектор: к.т.н., доцент Кравець Петро Олексійович
Семестр: 2 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: вміти розробляти програмні системи засобами об’єктно-орієнтованого програмування на мові С++; • вміти відлагоджувати та реалізовувати програми в середовищах "Borland C++", “Visual C++”, “Borland Builder C++” або інших.
Завдання: вміти розробляти програмні системи засобами об’єктно-орієнтованого програмування на мові С++; • вміти відлагоджувати та реалізовувати програми в середовищах "Borland C++", “Visual C++”, “Borland Builder C++” або інших.
Результати навчання: • знати технологію об’єктно-орієнтованого проектування програмних систем; • знати об’єктно-орієнтовану мову програмування С++; • вміти розробляти програмні системи засобами об’єктно-орієнтованого програмування на мові С++; • вміти відлагоджувати та реалізовувати програми в середовищах "Borland C++", “Visual C++”, “Borland Builder C++” або інших.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: • Алгоритмізація і програмування; • Системне програмування. • Операційні системи
Короткий зміст навчальної програми: Базові поняття ООП - класи, інкапсуляція даних і методів, успадкування, поліморфізм віртуальних методів та пізнє зв’язування. Оголошення класів та об’єктів. Елементи класу – дані та методи. Види елементів класу. Рівні доступу до елементів класу. Друзі класу. Конструктори та деструктор. Перевантаження операцій. Одинарне та множинне успадкування класів. Поліморфізм віртуальних методів та пізнє зв’язування. Шаблонні функції та класи. Бібліотека стандартних шаблонів. Динамічна ідентифікація та приведення типів. Опрацювання виняткових станів.
Опис: • Поточний контроль (40%): письмові звіти з лабораторних робіт, розрахункова робота. • Підсумковий контроль (60%, екзамен): письмово-усна форма.
Методи та критерії оцінювання: • Поточний контроль (40%): письмові звіти з лабораторних робіт, розрахункова робота. • Підсумковий контроль (60%, екзамен): письмово-усна форма.
Критерії оцінювання результатів навчання: • Поточний контроль (40%): письмові звіти з лабораторних робіт, розрахункова робота. • Підсумковий контроль (60%, екзамен): письмово-усна форма.
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: • Кравець П.О. Об’єктно-орієнтоване програмування: навч. Посібник / П.О. Кравець. – Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2012. – 624 с.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).