Англійська технічна мова

Спеціальність: Розподілені інформаційні системи та технології
Код дисципліни: 6.126.03.O.024
Кількість кредитів: 5.00
Кафедра: Прикладна лінгвістика
Лектор: Шванова О.В., Бехта-Гаманчук М.П.
Семестр: 4 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: Формування у студентів комунікативної компетенції, яка необхідна для спілкування англійською мовою у знайомих ситуаціях, які зустрічаються в академічному та загально-професійному контекстах.
Завдання: Загальні компетентності: • Здатність спілкуватися англійською мовою. • Здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях. • Здатність до пошуку, оброблення та узагальнення інформації з різних джерел. • Навички використання інформаційних і комунікаційних технологій. Фахові компетентності: • Здатність продемонструвати мовну і мовленнєву компетентності у процесі професійної і міжособистісної міжкультурної комунікації. • Здатність збирати, аналізувати та систематизувати мовні факти, інтерпретувати та перекладати англомовні тексти. • Здатність аналізувати об’єкт проектування або функціонування та його предметну область. • Здатність проектувати, розробляти та використовувати засоби реалізації інформаційних систем, технологій та інфокомунікацій. • Здатність проводити обчислювальні експерименти, порівнювати результати експериментальних даних і отриманих рішень.
Результати навчання: Застосовувати знання фундаментальних і природничих наук, системного аналізу та технологій моделювання, стандартних алгоритмів та дискретного аналізу при розв’язанні задач проектування і використання інформаційних систем та технологій. РН1. Уміння спілкуватись, включаючи усну та письмову комунікацію українською та іноземною (англійською) мовами. РН2. Здатність до використання різноманітних методів сучасних інформаційних технологій для ефективного спілкування на професійному та соціальному рівнях. РН3. Здатність адаптуватись до нових ситуацій та приймати відповідні рішення. РН4. Здатність усвідомлювати необхідність навчання впродовж усього життя з метою поглиблення набутих та здобуття нових фахових знань. РН5. Здатність відповідально ставитись до виконуваної роботи, самостійно приймати рішення, досягати поставленої мети з дотриманням вимог професійної етики.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Іноземна мова за професійним спрямуванням, ч. 1-3
Короткий зміст навчальної програми: Курс навчальної дисципліни “Англійська технічна мова”має практичне спрямування, надаючи студентам можливості набуття загальної професійної комунікативної компетенції у користуванні англійською мовою. В результаті успішного навчання за програмою даного курсу очікується підвищення рівня володіння мовою до В1+, який є перехідним між рубіжнім та просунутим рівнями незалежного користувача мовою. Програма курсу “ Англійська технічна мова” враховує сучасні тенденції у вивченні та викладанні мов. Спрямована на розвиток і вдосконалення навиків та вмінь оволодіння іноземною мовою таких як: аудіювання, діалогічне мовлення, монологічного мовлення, читання, писемне мовлення, академічне усне мовлення, академічне письмове мовлення.
Опис: Тема 1. E-Commerce Тема 2. Green Technologies Тема 3. Trending Technology Тема 4. Famous People in Tech Тема 5. Title Jobs in Tech Тема 6. How to Build a Startup Тема 7. Chatting in Tech Тема 8. Business Communication Тема 9. Top-Notch Resume Тема 10. Job Interview
Методи та критерії оцінювання: Оцінювання мовних навичок (аудіювання, читання, мовлення, письмо). Усне опитування відбувається на практичних заняттях. Тестування лексико-граматичного матеріалу у ВНС. Контрольний заліковий захід складається з письмової та усної компонент.
Критерії оцінювання результатів навчання: Поточний контроль - 40 балів. Заліковий контроль - 60 балів.
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: 1. Dooley J. Career Paths: Computing Student's Book. Express Publishing, 2018. 124 p. 2. Evans V., Dooley J. Career Paths: Computer Engineering Student's Book. Express Publishing, 2018. 119 p. 3. Glendinning E. H. Oxford English for Information Technology. Oxford University Press, 2016. 222 p. 4. Latham-Koenig C., Oxenden C. English File 4th edition Upper Intermediate Student's Book. Oxford University Press, 2020. 167 p. 5. Pontelli E. Career Paths: Software Engineering Student's Book. Express publishing, 2017. 128 p. 6. Krasnenko O. Professional English in IT: Textbook K.: НУБіП України. 2019, 118 p. 7. TED Talks [Електронний ресурс] – Режим доступу: https://www.ted.com/ 8. British Council [Електронний ресурс] – Режим доступу: http://learnenglish.britishcouncil.org/en 9. Forvo, the pronunciation dictionary [Електронний ресурс] – Режим доступу: http://forvo.com/ 10. Okeydokey. English practice [Електронний ресурс] – Режим доступу: http://www.okey-dokey.co.uk/
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).