Прикладне програмування
Спеціальність: Розподілені інформаційні системи та технології
Код дисципліни: 6.126.03.O.015
Кількість кредитів: 6.00
Кафедра: Інформаційні системи та мережі
Лектор: к.ф.м.н., Григорович Віктор Геннадійович
Семестр: 3 семестр
Форма навчання: денна
Завдання: В процесі вивчення даної дисципліни досліджуються основні способи та методи, які застосовуються при програмуванні прикладних задач засобами мови java. Викладаються теоретичні основи процесу проектування інформаційних систем; розглядається основні методи та алгоритми прикладного програмування; досліджуються основні підходи до реалізації систем засобами мови java.
Результати навчання: 1. здатність продемонструвати знання основ професійно-орієнтованих дисциплін спеціальності: методів та засобів сучасних інформаційних технологій, комп’ютерної техніки та сучасних технологій проектування та програмування інформаційних систем, математичних методів аналізу та синтезу складних об’єктів, методів збору, обробки, аналізу, систематизації та зберігання науково-технічної інформації, методів та засобів розподілених систем та паралельних обчислень, принципів і методів побудови та застосування комп’ютерних мереж, принципів web-технологій та методів і засобів їх використання для вирішення задач спеціальності;
2. здатність продемонструвати розуміння впливу технічних рішень в суспільному, економічному, соціальному і екологічному контексті;
3. здатність продемонструвати знання основ економіки та управління проектами.
4. здатність застосовувати знання технічних характеристик, конструкційних особливостей, призначення і правил експлуатації устаткування та обладнання для
вирішення технічних задач спеціальності;
5. здатність розробляти математичні моделі для об’єктів та систем, що проектуються, в
умовах даних великого обсягу, різної структури та швидкості надходження;
6. Уміння спілкуватись, включаючи усну та письмову комунікацію українською та
іноземною мовами (англійською, німецькою, італійською, французькою, іспанською).
7. Здатність використання різноманітних методів, зокрема сучасних інформаційних
технологій, для ефективно спілкування на професійному та соціальному рівнях.
8. Здатність адаптуватись до нових ситуацій та приймати відповідні рішення.
9. Здатність усвідомлювати необхідність навчання впродовж усього життя з метою
поглиблення набутих та здобуття нових фахових знань.
10.Здатність відповідально ставитись до виконуваної роботи, самостійно приймати рішення, досягати поставленої мети з дотриманням вимог професійної етики.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: • Дискретна математика.
• Об'єктно-орієнтоване програмування.
Короткий зміст навчальної програми: В процесі вивчення даної дисципліни досліджуються основні способи та методи, які застосовуються при програмуванні прикладних задач засобами мови java. Викладаються теоретичні основи процесу проектування інформаційних систем; розглядається основні методи та алгоритми прикладного програмування; досліджуються основні підходи до реалізації систем засобами мови java.
Опис: Викладаються теоретичні основи процесу проектування інформаційних систем; розглядається основні методи та алгоритми прикладного програмування; досліджуються основні підходи до реалізації систем засобами мови java.
Методи та критерії оцінювання: • Поточний контроль (40%): письмові звіти з лабораторних робіт, усне опитування
• Підсумковий контроль (60%, залік)
Критерії оцінювання результатів навчання: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: 1. Ноутон П., Шилдт Г. Java TM 2. СПб: БХВ-Петербург, 2008. – 1072 с.: ил.
2. Шилдт Г.. Философия Java. СПб.: Питер, 2010, рос., 640с.
3. Армстронг Дж. С.. Java 2. Руководство разработчика. М.: Вильямс, 2000, рос., 720с.
4. Шилдт Герберт. Java: Методики прогаммирования Шилдта. М.: Вильямс, 2008, рос., 512с.
6. Дарвин Ян.Ф. Java. Сборник рецептов для профессионалов. СПб.: Питер, 2002, рос., 768с.
7. Герберт Шилдт, Джеймс Холмс. . Искусство программирования на Java = The Art of Java. . М.:
Диалектика, 2005. — 336 с. — ISBN 0-07-222971-3
8. Патрик Нотон, Герберт Шилдт. Полный справочник по Java .. McGraw-Hill,1997, Издательство
"Диалектика",1997
9. Кей С. Хорстманн, Гари Корнелл. Java 2. . Библиотека профессионала, том 1. Основы = Core
Java 2, Volume I — Fundamentals. — 8-е изд. . М.: Вильямс, 2008. — 816 с. — ISBN 978-5-8459-
1378-4, ISBN 978-0-13-235476-9
10. Кей С. Хорстманн, Гари Корнелл. . Java 2. Библиотека профессионала, том 2. Тонкости
программирования = Core Java 2, Volume II — Advanced Features. — 8-е изд. . М.: Вильямс,
2008, 4 кв. — 992 с. — ISBN 978-5-8459-1482-8, ISBN 978-0-13-235479-0
14. Буч Г., Рамбо Д., Якобсон И. Язык UML. Руководство пользователя. М.: ДМК Пресс, 2007. –
496 с.: ил.овська, Р. О. Голощук. – Львів : Магнолія-2006. – 2009. – 216 с.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою:
вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112
E-mail: nolimits@lpnu.ua
Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).