Віртуалізація інформаційних систем
Спеціальність: Розподілені інформаційні системи та технології
Код дисципліни: 6.126.03.E.048
Кількість кредитів: 6.00
Кафедра: Інформаційні системи та мережі
Лектор: к.ф.-м.н. Лучкевич Михайло Михайлович
Семестр: 6 семестр
Форма навчання: денна
Завдання: здатність застосовувати концепцію DevOps для побудови культури співробітництва у команді розробників інформаційно-технологічних проектів
Результати навчання: використовувати базові знання і навички для розроблення компонент візуалізації роботи інформаційних систем
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: • Адміністрування інформаційних систем
• Інтеграція інформаційних систем
• Розгортання інформаційних систем
Короткий зміст навчальної програми: дисципліна призначена для підготовки сучасного висококваліфікованого фахівця в галузі інформаційних технологій. У дисципліні в логічній послідовності викладено основні поняття, методології та інструменти організації та автоматизації процесу віртуалізації інформаційних систем
Опис: віртуальні машини, хмарні середовища, контейнери, автоматизація та оркестрація
Методи та критерії оцінювання: Діагностика знань відбувається шляхом оцінювання виконаних лабораторних робіт та екзаменаційного контролю (письмової та усної компонент) у формі тестових запитань трьох рівнів складності
Критерії оцінювання результатів навчання: • Поточний контроль (45%): письмові звіти з лабораторних робіт, усне опитування;
• Підсумковий контроль (55% екзамен): письмово, усно
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: 1. Gene Kim, Behr Kevin, Spafford George. The Phoenix Project: A Novel About IT, DevOps, and Helping Your Business Win. – Publisher : IT Revolution Press, 2018 – 432 p.
2. Denneman F., Epping D., Hagoort N. VMware vSphere 6.7 : Clustering Deep Dive – Independently published, 2018 – 565 p.
3. Brendan Burns, Joe Beda, Kelsey Hightower, Lachlan Evenson. Kubernetes: Up and Running, 3rd Edition – Publisher : O'Reilly Media, 2022 – 540 p.
4. Deepak Vohra. Pro Docker. – Publisher : Apress, 2015 – 271 p.
5. Golden Bernard. Virtualization For Dummies, 1st Edition – Publisher : For Dummies, 2007 – 384 p.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою:
вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112
E-mail: nolimits@lpnu.ua
Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).