Проєктування систем видавничо-поліграфічних виробництв
Спеціальність: Комп'ютерні технології та системи видавничо-поліграфічних виробництв
Код дисципліни: 7.186.01.O.003
Кількість кредитів: 6.00
Кафедра: Інформаційні технології видавничої справи
Лектор: д.т.н., професор Назаркевич Марія Андріївна
Семестр: 1 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання: Внаслідок вивчення навчальної дисципліни студент повинен бути здатним продемонструвати такі результати навчання:
• основні правила проектування систем видавничо-поліграфічних виробництв з використанням різних платформ для проектування.
• проектувати основні режими функціонування проектування видавничо-поліграфічних виробництв;
• розподіляти проект на функціональні модулі;
• формувати групи розробників;
• узгоджувати функціональні модулі; проводити тестування системи як по модулях, так і в цілому.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Кореквізити:
• Системне програмування та операційні системи в комп’ютерній поліграфії
• Інструментальні засоби проектування програмних систем
• Інтелектуальний аналіз
Короткий зміст навчальної програми: Засвоєння теоретичних і практичних знань про суть і призначення інформаційних систем, стадію їх проектування і вимоги до процесу проектування, існуючі методології і інструментарій проектування, сучасного стану і проблем розвитку систем проектування інформаційних систем і систем вдосконалення бізнес процесів.
Розглядається можливість використання технологій проектування інформаційних систем видавничо-поліграфічних виробництв по етапах: загальна і функціональна структура інформаційних систем; проблеми вдосконалення організацій; моделювання, аналіз
і бізнес ; інжиніринг в системі АРІС; проектування і створення ІС в системі АРІС.
Методи та критерії оцінювання: • письмові звіти з лабораторних робіт, усне опитування, контрольна робота (30%)
• підсумковий контроль (контрольний захід, іспит): письмово-усна форма (70%)
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100-88 балів - атестований з оцінкою «відмінно» - Високий рівень: здобувач освіти демонструє поглиблене володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, системні знання, вміння і навички їх практичного застосування. Освоєні знання, вміння і навички забезпечують можливість самостійного формулювання цілей та організації навчальної діяльності, пошуку та знаходження рішень у нестандартних, нетипових навчальних і професійних ситуаціях. Здобувач освіти демонструє здатність робити узагальнення на основі критичного аналізу фактичного матеріалу, ідей, теорій і концепцій, формулювати на їх основі висновки. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку, самостійної науково-дослідної діяльності, що реалізується за підтримки та під керівництвом викладача. 87-71 балів - атестований з оцінкою «добре» - Достатній рівень: передбачає володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на підвищеному рівні, усвідомлене використання знань, умінь і навичок з метою розкриття суті питання. Володіння частково-структурованим комплексом знань забезпечує можливість їх застосування у знайомих ситуаціях освітнього та професійного характеру. Усвідомлюючи специфіку задач та навчальних ситуацій, здобувач освіти демонструє здатність здійснювати пошук та вибір їх розв’язання за поданим зразком, аргументувати застосування певного способу розв’язання задачі. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку. 70-50 балів - атестований з оцінкою «задовільно» - Задовільний рівень: окреслює володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на середньому рівні, часткове усвідомлення навчальних і професійних задач, завдань і ситуацій, знання про способи розв’язання типових задач і завдань. Здобувач освіти демонструє середній рівень умінь і навичок застосування знань на практиці, а розв’язання задач потребує допомоги, опори на зразок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативність та евристичність, домінування мотивів обов’язку, неусвідомлене застосування можливостей для саморозвитку. 49-00 балів - атестований з оцінкою «незадовільно» - Незадовільний рівень: свідчить про елементарне володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, загальне уявлення про зміст навчального матеріалу, часткове використання знань, умінь і навичок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативно-прагматичний інтерес.
Рекомендована література: 1.Практическая программная инженерия на основе учебного примера [Электронный ресурс] / Л. А. Мацяшек, Б. Л. Лионг ; пер. с англ. — 2-е изд. (эл.). — М. : БИНОМ. Лаборатория знаний, 2012. — 956 с. : ил. — (Программисту).
2.Грекул В.И., Денищенко Г.Н., Коровкина Н.Л. Проектирование информационных систем Интернет;университет информационных технологий ; ИНТУИТ.ру, 2008
3. Проектування систем видавничо-поліірафічних виробництв: Конспект лекцій. Укл. Медиковський М.О. - Львів: НУ "Львівська політехніка"-233с.
Проєктування систем видавничо-поліграфічних виробництв (курсовий проєкт)
Спеціальність: Комп'ютерні технології та системи видавничо-поліграфічних виробництв
Код дисципліни: 7.186.01.O.005
Кількість кредитів: 4.00
Кафедра: Інформаційні технології видавничої справи
Лектор: д.т.н., професор Назаркевич Марія Андріївна
Семестр: 1 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання: Внаслідок реалізації курсового проекту студент повинен бути здатним продемонструвати такі результати навчання:
• основні правила проектування систем видавничо-поліграфічних виробництв з використанням різних платформ для проектування.
• проектувати основні режими функціонування проектування видавничо-поліграфічних виробництв;
• розподіляти проект на функціональні модулі;
• формувати групи розробників;
• узгоджувати функціональні модулі; проводити тестування системи як по модулях, так і в цілому.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Кореквізити:
• Системне програмування та операційні системи в комп’ютерній поліграфії
• Інструментальні засоби проектування програмних систем
• Інтелектуальний аналіз
Короткий зміст навчальної програми: Курсовий проект має містити: інформацію про суть і призначення інформаційних систем, стадію їх проектування і вимоги до процесу проектування, існуючі методології і інструментарій проектування, сучасного стану і проблем розвитку систем проектування інформаційних систем і систем вдосконалення бізнес процесів.
Розглядається можливість використання технологій проектування інформаційних систем видавничо-поліграфічних виробництв по етапах: загальна і функціональна структура інформаційних систем; проблеми вдосконалення організацій; моделювання, аналіз
і бізнес ; інжиніринг в системі АРІС; проектування і створення ІС в системі АРІС.
Методи та критерії оцінювання: Якість курсового проекту (роботи) оцінюється за такими критеріями:
• відповідність змісту курсового проекту (роботи) завданню та вимогам навчально-методичних рекомендацій щодо його виконання;
• самостійність розв’язання поставленої задачі, проектного рішення, виконання розрахунків, креслень, графіків та таблиць;
• наявність елементів науково-дослідного характеру;
• використання комп’ютерних технологій;
• оформлення пояснювальної записки, графічних матеріалів згідно з вимогами конструкторської та технологічної документації, ДСТУ 3008-95.
Максимальна сумарна оцінка – 100 балів.
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100-88 балів - атестований з оцінкою «відмінно» - Високий рівень: здобувач освіти демонструє поглиблене володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, системні знання, вміння і навички їх практичного застосування. Освоєні знання, вміння і навички забезпечують можливість самостійного формулювання цілей та організації навчальної діяльності, пошуку та знаходження рішень у нестандартних, нетипових навчальних і професійних ситуаціях. Здобувач освіти демонструє здатність робити узагальнення на основі критичного аналізу фактичного матеріалу, ідей, теорій і концепцій, формулювати на їх основі висновки. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку, самостійної науково-дослідної діяльності, що реалізується за підтримки та під керівництвом викладача. 87-71 балів - атестований з оцінкою «добре» - Достатній рівень: передбачає володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на підвищеному рівні, усвідомлене використання знань, умінь і навичок з метою розкриття суті питання. Володіння частково-структурованим комплексом знань забезпечує можливість їх застосування у знайомих ситуаціях освітнього та професійного характеру. Усвідомлюючи специфіку задач та навчальних ситуацій, здобувач освіти демонструє здатність здійснювати пошук та вибір їх розв’язання за поданим зразком, аргументувати застосування певного способу розв’язання задачі. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку. 70-50 балів - атестований з оцінкою «задовільно» - Задовільний рівень: окреслює володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на середньому рівні, часткове усвідомлення навчальних і професійних задач, завдань і ситуацій, знання про способи розв’язання типових задач і завдань. Здобувач освіти демонструє середній рівень умінь і навичок застосування знань на практиці, а розв’язання задач потребує допомоги, опори на зразок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативність та евристичність, домінування мотивів обов’язку, неусвідомлене застосування можливостей для саморозвитку. 49-00 балів - атестований з оцінкою «незадовільно» - Незадовільний рівень: свідчить про елементарне володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, загальне уявлення про зміст навчального матеріалу, часткове використання знань, умінь і навичок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативно-прагматичний інтерес.
Рекомендована література: 1.Практическая программная инженерия на основе учебного примера [Электронный ресурс] / Л. А. Мацяшек, Б. Л. Лионг ; пер. с англ. — 2-е изд. (эл.). — М. : БИНОМ. Лаборатория знаний, 2012. — 956 с. : ил. — (Программисту).
2.Грекул В.И., Денищенко Г.Н., Коровкина Н.Л. Проектирование информационных систем Интернет;университет информационных технологий ; ИНТУИТ.ру, 2008
3. Проектування систем видавничо-поліірафічних виробництв: Конспект лекцій. Укл. Медиковський М.О. - Львів: НУ "Львівська політехніка"-233с.