Практика за темою магістерської кваліфікаційної роботи

Спеціальність: Комп'ютерні технології та системи видавничо-поліграфічних виробництв
Код дисципліни: 7.186.01.O.012
Кількість кредитів: 9.00
Кафедра: Інформаційні технології видавничої справи
Лектор: д.т.н., професор Ткаченко Роман Олексійович
Семестр: 3 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання: • Отриманні практичних знань щодо організації та функціонування технологічних процесів підготовки видань. • Критичному осмисленні результативності застосування комп’ютерних систем. • Аналізі архітектурно-програмних рішень, які використовуються на практиці, та способи їх покращення. • Набутті практичних навиків у сфері додрукарської підготовки в умовах реальних проектів та завдань. • Зборі даних для виконання своєї випускової роботи.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Пререквізити: • Інструментальні засоби побудови систем додрукарської підготовки. • Основи графічного дизайну. • Комп'ютерна графіка. • Додрукарська підготовка зображень.
Короткий зміст навчальної програми: Зміст практики за темою магістерської кваліфікаційної роботи повинен відповідати її меті та завданням. Це передбачає ознайомлення з адміністративою структурою бази практики, виробничою діяльністю і умовами праці, виконання обов’язків на робочому місці, зокрема це може бути автоматизоване робоче місце дизайнера. Необхідне детальне ознайомлення з компонентами комп’ютерних систем та програмними продуктами, що використовуються чи проектуються на поліграфічному підприємстві, методикою вибору і комплектування відповідних технічних засобів, участь у створенні та експлуатації програмного, інформаційного, математичного, лінгвістичного забезпечення системи (підсистеми) та інше.
Методи та критерії оцінювання: • Поточний контроль проводиться у формі захисту виконаних робіт після практичних занять та оцінювання звіту роботи. (40%). • Підсумковий контроль (контрольний захід, залік): усна форма (60%).
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100-88 балів - атестований з оцінкою «відмінно» - Високий рівень: здобувач освіти демонструє поглиблене володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, системні знання, вміння і навички їх практичного застосування. Освоєні знання, вміння і навички забезпечують можливість самостійного формулювання цілей та організації навчальної діяльності, пошуку та знаходження рішень у нестандартних, нетипових навчальних і професійних ситуаціях. Здобувач освіти демонструє здатність робити узагальнення на основі критичного аналізу фактичного матеріалу, ідей, теорій і концепцій, формулювати на їх основі висновки. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку, самостійної науково-дослідної діяльності, що реалізується за підтримки та під керівництвом викладача. 87-71 балів - атестований з оцінкою «добре» - Достатній рівень: передбачає володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на підвищеному рівні, усвідомлене використання знань, умінь і навичок з метою розкриття суті питання. Володіння частково-структурованим комплексом знань забезпечує можливість їх застосування у знайомих ситуаціях освітнього та професійного характеру. Усвідомлюючи специфіку задач та навчальних ситуацій, здобувач освіти демонструє здатність здійснювати пошук та вибір їх розв’язання за поданим зразком, аргументувати застосування певного способу розв’язання задачі. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку. 70-50 балів - атестований з оцінкою «задовільно» - Задовільний рівень: окреслює володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на середньому рівні, часткове усвідомлення навчальних і професійних задач, завдань і ситуацій, знання про способи розв’язання типових задач і завдань. Здобувач освіти демонструє середній рівень умінь і навичок застосування знань на практиці, а розв’язання задач потребує допомоги, опори на зразок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативність та евристичність, домінування мотивів обов’язку, неусвідомлене застосування можливостей для саморозвитку. 49-00 балів - атестований з оцінкою «незадовільно» - Незадовільний рівень: свідчить про елементарне володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, загальне уявлення про зміст навчального матеріалу, часткове використання знань, умінь і навичок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативно-прагматичний інтерес.
Рекомендована література: 1. МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ до прходження практики за темою магістерської кваліфікаційної роботи для студентів спеціальності “Комп’ютеризовані технології та системи видавничо-поліграфічних виробництв”. Укладачі – Ковальчук А.М., Ізонін І.В. - Видавництво Львівської політехніки, с.8, 2016