Атестаційний екзамен

Спеціальність: Міжнародна інформація
Код дисципліни: 6.291.02.O.045
Кількість кредитів: 1.50
Кафедра: Міжнародна інформація
Лектор: Павлюх Марія
Семестр: 8 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: комплексна перевірка рівня знань та умінь Здобувача вищої освіти за освітньо-професійною програмою «Міжнародна інформація» за спеціальністю 291 «Міжнародні відносини суспільні комуніуації та регіональні студії», які він повинен продемонструвати для підтвердження набутих ним компетентностей.
Завдання: загальних: ЗК1. Здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу. ЗК2. Знання та розуміння предметної області та розуміння професійної діяльності. ЗК3. Здатність вчитися і оволодівати сучасними знаннями та застосовувати їх у практичній діяльності. ЗК5. Здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел, зокрема завдяки використанню інформаційних і комунікаційних технологій. ЗК6. Вміння виявляти, ставити та вирішувати проблеми. ЗК7. Уміння аргументувати вибір шляхів вирішення завдань професійного характеру, критично оцінювати тримані результати та обґрунтовувати прийняті рішення. ЗК8. Здатність працювати як автономно, так і у команді. ЗК11. Здатність діяти суспільно відповідально, проявляти громадянську свідомість, відповідати за якість виконаної роботи. фахових (спеціальних): ФК1. Знання про природу, динаміку, принципи організації та історичні тенденції розвитку міжнародних відносин. ФК2. Здатність розуміти міжнародні відносини у різних контекстах, зокрема політичному, безпековому, правовому, економічному, суспільному, культурному та інформаційному. ФК3. Знання про стан досліджень міжнародних відносин та світової політики у політичній, економічній, юридичній науках, у міждисциплінарних дослідженнях. ФК4. Знання про природу, джерела та інститути зовнішньої політики держав. ФК6. Розуміння основ сучасного міжнародного права та його впливу на структуру й динаміку міжнародних відносин та зовнішньої політики держав. ФК7. Розуміння основ сучасної світової економічної системи та структури міжнародних економічних відносин, та їх впливу на структуру й динаміку міжнародних відносин та зовнішньої політики держав. ФК8. Знання засад дипломатичної та консульської служби, дипломатичного протоколу та етикету, уміння вести дипломатичне та ділове листування (українською та іноземними мовами). ФК9. Розуміння міжнародних інтеграційних процесів, головно на Європейському континенті, та місця в них України. ФК10. Знання та розуміння національних інтересів України на міжнародній арені. ФК11. Розуміння характеристик розвитку країн та регіонів, особливостей та закономірностей глобальних процесів та місця в них окремих держав. ФК12. Знання природи та еволюції міжнародних організацій, їх місця у системі міжнародних відносин, основних форм та перспектив співпраці України з ними. ФК13. Здатність до здійснення комунікації та інформаційно- аналітичної діяльності у сфері міжнародних відносин (українською та іноземними мовами). ФК14. Знання про міжнародних недержавних акторів та транснаціональні відносини. ФК15. Здатність застосовувати інформаційно-комунікаційні системи і технології у професійній діяльності. ФК16. Розуміння інформаційно-комунікаційних процесів в національному, регіональному й глобальному вимірах. ФК17. Здатність застосовувати сучасні технології пошуку, обробки і представлення інформації для аналізу процесів на міжнародній арені.
Результати навчання: знання: ЗН1. Здатність продемонструвати базові знання та розуміння наукових принципів та методології досліджень в сфері міжнародних відносин, суспільних комунікацій та регіональних студій. ЗН02: здатність продемонструвати базові знання, що стосуються сучасного стану справ та середовища міжнародних відносин (правового, економічного, інформаційного) суспільно-політичних та соціокультурних процесів на національному та міжнародному рівнях. ЗН3. Здатність продемонструвати знання та розуміння вузькоспеціалізованих аспектів історичного розвитку системи міжнародних відносин та міжнародного порядку, актуальних процесів у сфері міжнародних відносин, зовнішньої політики та суспільних комунікацій, місця України в сучасних інтеграційних процесах у місцевому, регіональному та глобальному контекстах. ЗН6. Знати сучасні технології, що використовуються для пошуку, аналізу, обробки та представлення інформації у сфері міжнародних відносин. уміння: УМ1: уміння обґрунтовувати та пояснювати актуальні процеси у сфері міжнародних відносин та зовнішньої політики; УМ2. Аналізувати, систематизувати та визначати пріоритети співпраці України з іншими державами та міжнародними організаціями. УМ7. Застосовувати свої знання та навички для здійснення професійної діяльності у сфері зовнішньої політики, дипломатії та державного управління. УМ8. Застосовувати свої знання та навички для консультування громадян з питань дипломатичних і консульських відносин, різноманітних аспектів співпраці України з іншими державами та міжнародними організаціями. УМ12. Застосовувати інформаційно-комунікаційні технології в міжнародних відносинах та суспільних комунікаціях. компетентності: КОМ1. Здатність у комунікаціях обстоювати національні інтереси України, вміти поєднувати гуманістичну, соціально відповідальну та патріотичну позицію. КОМ3. Здатність вільно використовувати іноземні мови в практичній діяльності за спеціальністю, проводити прямий і зворотний переклад документів з іноземних мов. КОМ4: здатність до використання різноманітних методів, зокрема інформаційних технологій, для ефективного спілкування на професійному та соціальному рівнях, адаптуватись до нових ситуацій та приймати рішення. КОМ5. Ефективно працювати як індивідуально, так і у складі команди. автономія і відповідальність: АіВ1: уміння аргументувати вибір механізмів розв’язання професійних задач, критично оцінювати отримані результати та захищати прийняті рішення. АіВ2. Здатність усвідомлювати необхідність навчання впродовж усього життя з метою поглиблення набутих та здобуття нових фахових знань відповідно до новітніх етапів розвитку теорії міжнародних відносин, формулювання нових політологічних концепцій та бачень розвитку міжнародної системи. АіВ3. Здатність відповідально ставитись до виконуваної роботи та досягати поставленої мети із дотриманням вимог професійної етики. АіВ4. Розуміти особливості інформаційно-комунікаційних процесів в національному, регіональному й глобальному вимірах.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: обов’язкові дисципліни та дисципліни на вибір
Короткий зміст навчальної програми: Атестаційний екзамен за спеціальністю повинен продемонструвати результати навчання відповідно до стандарту вищої освіти України та освітньої програми закладу вищої освіти.
Опис: Атестація у формі атестаційного екзамену здійснюється за такими фаховими навчальними дисциплінами: 1. Міжнародна інформація; 2. Міжнародне право; 3.Технології інформаційного консалтингу в міжнародних відносинах, суспільних комунікаціях та регіональних студіях / Технології інформаційного консалтингу в міжнародних відносинах, суспільних комунікаціях; 4. Зовнішньополітичні комунікативні технології; 5. Міжнародне інформаційне право; 6.Інформаційна безпека в Інтернеті; 7. Мережеві технології у суспільних комунікаціях / Мережеві технології у міжнародних відносинах та суспільних комунікаціях.
Методи та критерії оцінювання: Поточний контроль – виконання атестаційної роботи (100 б). Методи оцінювання знань: тести трьох рівневої складності.
Критерії оцінювання результатів навчання: Атестаційний екзамен проводиться, згідно процедури публічного складання іспиту. Оцінювання проводиться відповідно до бальної системи оцінювання Національного університету "Львівська політехніка".
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: 1. Загальні положення та правила складання ДСТУ 8302:2015. URL: http://lib.pnu.edu.ua/files/dstu-8302-2015.pdf. 2. Положення про атестацію здобувачів вищої освіти та роботу екзаменаційних комісій. Редакція 2, Наказ № 662-1-10 від 10 грудня 2020 р. URL: https://lpnu.ua/polozhennia-pro-atestatsiiu-zdobuvachiv-vyshchoi-osvity 3. Положення про організацію освітнього процесу в національному університеті «Львівська політехніка». Наказ № 26-1-10 від 22 січня 2019 р. (зі змінами, наказ № 120-1-10 від 17 березня 2022 р.). https://lpnu.ua/sites/default/files/2020/pages/2005/polozhennya-pro-organizaciyu-osvitnogo-procesu.pdf 4. Положення про організацію та проведення поточного і семестрового контролю результатів навчання студентів. Наказ № 27-1-10 від 23 січня 2019 р. (зі змінами, наказ № 120-1-10 від 17 березня 2022 р.). URL: https://lpnu.ua/sites/default/files/2020/pages/2028/polozhennya-pro-organizaciyu-ta-provedennya-potochnogo-i-semestrovogo-kontrolyu-rezultativ.pdf 5. Шейко В. М., Кушнаренко Н. М. Організація та методика науково-дослідницької діяльності: підручник. Київ: Знання, 2008. 310 с.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).