Сучасні Web-технології
Спеціальність: Інформаційно-комунікаційні технології
Код дисципліни: 7.122.06.O.004
Кількість кредитів: 8.00
Кафедра: Прикладна математика
Лектор: Польовий В.Є.
Семестр: 1 семестр
Форма навчання: денна
Завдання: Вивчення навчальної дисципліни передбачає формування та розвиток у здобувачів освіти компетентностей:
• загальних:
ЗК3; ЗК5; ЗК6; ЗК12; ЗК15 відповідно до ОПП;
• фахових:
ФК2; ФК4 відповідно до ОПП
Результати навчання: Результати навчання даної дисципліни деталізують такі програмні результати навчання: ЗН2; ЗН4; УМ5; УМ9 відповідно до ОПП.
У результаті вивчення навчальної дисципліни здобувач освіти повинен бути здатним продемонструвати такі результати навчання:
знати: підходи до аналізу предметних областей, основні технології створення Web-додатків, їх можливості, переваги та недоліки;
вміти: аналізувати предметні області, формувати технічні завдання, використовувати сучасні засоби формування розмітки Web-сторінок, зокрема, Bootstrap, Javascript, JQuery, TypeScript, Angular при реалізації інтернет проектів, застосовувати набуті знання при розробці Web-проектів.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Попередні:
Програмування Web-додатків, частина 1
Програмування Web-додатків, частина 2
Організація баз даних та знань
Супутні
Серверне Web-програмування
Технології великих баз даних
Короткий зміст навчальної програми:
Навчальна дисципліна «Сучасні Web-технології» охоплює вивчення основ сучасних інтернет технологій, їх практичного використання та особливостей застосування під час реалізації інтернет проектів та Web-додатків, практичне опанування сучасних засобів формування розмітки Web-сторінок, зокрема, основ Bootstrap, Javascript, JQuery, Angular, TypeScript.
Опис: Базові правила написання HTML і CSS коду
Робота з пакетами і модулями.
Робота з HTML і CSS. Побудова складних CSS-селекторів.
Препроцесори написання HTML та CSS.
Bootstrap, Semantic, Material-design.
Основи JavaScript та JQuery
Основи TypeScript.
Основи використання фреймворку Angular.
Методи та критерії оцінювання: Допуск до лабораторних робіт;
Захист лабораторних робіт;
Підсумковий контроль (залік).
Критерії оцінювання результатів навчання: Лабораторні роботи - 40
Підсумковий контроль - 60
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100-88 балів - атестований з оцінкою «відмінно» - Високий рівень: здобувач освіти демонструє поглиблене володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, системні знання, вміння і навички їх практичного застосування. Освоєні знання, вміння і навички забезпечують можливість самостійного формулювання цілей та організації навчальної діяльності, пошуку та знаходження рішень у нестандартних, нетипових навчальних і професійних ситуаціях. Здобувач освіти демонструє здатність робити узагальнення на основі критичного аналізу фактичного матеріалу, ідей, теорій і концепцій, формулювати на їх основі висновки. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку, самостійної науково-дослідної діяльності, що реалізується за підтримки та під керівництвом викладача. 87-71 балів - атестований з оцінкою «добре» - Достатній рівень: передбачає володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на підвищеному рівні, усвідомлене використання знань, умінь і навичок з метою розкриття суті питання. Володіння частково-структурованим комплексом знань забезпечує можливість їх застосування у знайомих ситуаціях освітнього та професійного характеру. Усвідомлюючи специфіку задач та навчальних ситуацій, здобувач освіти демонструє здатність здійснювати пошук та вибір їх розв’язання за поданим зразком, аргументувати застосування певного способу розв’язання задачі. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку. 70-50 балів - атестований з оцінкою «задовільно» - Задовільний рівень: окреслює володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на середньому рівні, часткове усвідомлення навчальних і професійних задач, завдань і ситуацій, знання про способи розв’язання типових задач і завдань. Здобувач освіти демонструє середній рівень умінь і навичок застосування знань на практиці, а розв’язання задач потребує допомоги, опори на зразок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативність та евристичність, домінування мотивів обов’язку, неусвідомлене застосування можливостей для саморозвитку. 49-00 балів - атестований з оцінкою «незадовільно» - Незадовільний рівень: свідчить про елементарне володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, загальне уявлення про зміст навчального матеріалу, часткове використання знань, умінь і навичок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативно-прагматичний інтерес.
Рекомендована література: 1. Marijn Haverbeke. Eloquent JavaScript, 3rd Edition: A Modern Introduction to Programming.
2. Флэнаган Д. JavaScript. Подробное руководство, 6-е издание. – Пер. с англ. – СПб: Символ_Плюс, 2012. – 1080 с., ил.
3. JavaScript / THE WORLD'S LARGEST WEB DEVELOPER SITE. – [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.w3schools.com/js/ – Заголовок з екрану.
4. Bootstrap by Jake Spurlock. Published by O’Reilly Media, Inc., 1005 Gravenstein Highway North, Sebastopol, CA 95472.
5. HTML5 Tutorial. – [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://www.w3schools.com/html/default.asp – Заголовок з екрану.
6. Bootstrap. – [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://getbootstrap.com/ – Заголовок з екрану.
7. Material Design. – [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://material.io/ – Заголовок з екрану.
8. Semantic UI. – [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://semantic-ui.com/ – Заголовок з екрану.
9. JQuery / THE WORLD'S LARGEST WEB DEVELOPER SITE. – [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.w3schools.com/jquery/ – Заголовок з екрану.
10. TypeScript. – [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://www.typescriptlang.org/ – Заголовок з екрану.
11. Angular . – [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://angular.io/ - Заголовок з екрану.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою:
вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112
E-mail: nolimits@lpnu.ua
Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).