Програмування для мобільних пристроїв
Спеціальність: Інформаційно-комунікаційні технології
Код дисципліни: 7.122.06.E.014
Кількість кредитів: 7.00
Кафедра: Прикладна математика
Лектор: к.ф.-м.н., доцент каф. ПМ Янішевський Василь Степанович
Семестр: 2 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання: У результаті вивчення модуля студент повинен:
- знати основні етапи і особливості процесу проектування програмного забезпечення для мобільних пристроїв, технології та інструменти проектування мобільних додатків для сучасних мобільних платформ, основи функціонування мобільних пристроїв та принципи їх взаємодії з інформаційними системами, засоби розробки мобільних рішень;
- уміти здійснювати аналіз можливостей сучасних інструментальних середовищ розробки програм для мобільних пристроїв та їх інсталяції на персональний комп’ютер, застосовувати інструменти для розроблення мобільних додатків, розробляти додатки для мобільних пристроях на розповсюджених мовах програмування, розгортати програмні продукти на мобільних пристроях, користуватися раніше складеними програмами і здійснювати супровід програм, вносити зміни в програму, виконувати відлагодження програм за допомогою інструментальних засобів.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: алгоритмічні мови та програмування, об’єктно-орієнтоване програмування, мова Java.
Короткий зміст навчальної програми: Основні відомості про мобільні пристрої та додатки. Програмування для Андроїд. Основи розробки та побудови мобільних додатків. Зберігання та опрацювання даних у мобільних додатках. Сенсорне введення інформації. Захист інформації в мобільних додатках. Характеристики безпровідних технологій передачі даних.
Методи та критерії оцінювання: • Поточний контроль (50%): опитування на лабораторних заняттях, письмові звіти з лабораторних робіт, .
• Підсумковий контроль (50%) - екзамен.
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100-88 балів - атестований з оцінкою «відмінно» - Високий рівень: здобувач освіти демонструє поглиблене володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, системні знання, вміння і навички їх практичного застосування. Освоєні знання, вміння і навички забезпечують можливість самостійного формулювання цілей та організації навчальної діяльності, пошуку та знаходження рішень у нестандартних, нетипових навчальних і професійних ситуаціях. Здобувач освіти демонструє здатність робити узагальнення на основі критичного аналізу фактичного матеріалу, ідей, теорій і концепцій, формулювати на їх основі висновки. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку, самостійної науково-дослідної діяльності, що реалізується за підтримки та під керівництвом викладача. 87-71 балів - атестований з оцінкою «добре» - Достатній рівень: передбачає володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на підвищеному рівні, усвідомлене використання знань, умінь і навичок з метою розкриття суті питання. Володіння частково-структурованим комплексом знань забезпечує можливість їх застосування у знайомих ситуаціях освітнього та професійного характеру. Усвідомлюючи специфіку задач та навчальних ситуацій, здобувач освіти демонструє здатність здійснювати пошук та вибір їх розв’язання за поданим зразком, аргументувати застосування певного способу розв’язання задачі. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку. 70-50 балів - атестований з оцінкою «задовільно» - Задовільний рівень: окреслює володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на середньому рівні, часткове усвідомлення навчальних і професійних задач, завдань і ситуацій, знання про способи розв’язання типових задач і завдань. Здобувач освіти демонструє середній рівень умінь і навичок застосування знань на практиці, а розв’язання задач потребує допомоги, опори на зразок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативність та евристичність, домінування мотивів обов’язку, неусвідомлене застосування можливостей для саморозвитку. 49-00 балів - атестований з оцінкою «незадовільно» - Незадовільний рівень: свідчить про елементарне володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, загальне уявлення про зміст навчального матеріалу, часткове використання знань, умінь і навичок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативно-прагматичний інтерес.
Рекомендована література: 1. Пол Дейтел, Харви Дейтел Android для разработчиков - C-Пб.: Питер, 2016. - 512 с.
2. Брайн Харди, Билл Филлипс Android. Программирование для профессионалов. - С-Пб.: Питер, 2016. - 640 с
3. Кармен Делессио, Лорен Дэрси, Шейн Кондер Создание приложений для Android за 24 часа - М.: Эскмо, 2015. - 528с
4. Голощапов A. J1. Google Android: программирование для мобильных устройств / Голощапов A. J1. - СПб. : БХВ-Петербург, 2011. - 448 с. : ил. + CD-ROM - (Профессиональное программирование).
5. Горнаков С. Г. Программирование мобильных телефонов на Java 2 ME — ДМК прес, Москва, 2005 р, - 311 с.