Серверне Web-програмування
Спеціальність: Інформаційно-комунікаційні технології
Код дисципліни: 7.122.06.O.003
Кількість кредитів: 6.00
Кафедра: Прикладна математика
Лектор: к.т.н., доцент Любінський Богдан Богданович
Семестр: 1 семестр
Форма навчання: денна
Завдання: загальні компетентності: ЗК3, ЗК5, ЗК6, ЗК7, ЗК10, ЗК12, ЗК14, ЗК15, ЗК16 згідно ОПП.
фахові компетентності:ФК2, ФК3, ФК4, ФК5, ФК6, ФК7, ФК8, ФК9, ФК10 згідно ОПП.
Результати навчання: • оволодіти основними поняттями в області розробки і проектування web додатків;
• вміти застосовувати на практиці отримані знання при розробці web додатків;
• вміти будувати архітектуру web додатку з використанням контейнерів інверсії;
• навчитись будувати архітектуру web додатку з використанням технології asp.net mvc;
• навчитись будувати архітектуру web додатку з використанням технології web api;
• навчитись будувати архітектуру web додатку з використанням технології SignalR;
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: пререквізит:
• Програмування
• Бази даних
• Об’єктно-орієнтоване програмування
• Інтернет технології
Короткий зміст навчальної програми: Навчальна дисципліна “Серверне Web-програмування” охоплює весь процес розробки серверних Web додатків з використанням технології asp.net mvc, web api і SignalR.
Опис: Огляд технології ADO.NET, огляд технології LINQ, огляд технології Entity Framework, технологія ASP.NET MVC, побудова додатків з використанням Web Api, побудова додатків з використанням SignalR.
Методи та критерії оцінювання: Допуск до лабораторних робіт;
Здача лабораторних робіт;
Критерії оцінювання результатів навчання: • лабораторні заняття, (40%);
• підсумковий контроль (60%): іспит у письмовій формі.
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100-88 балів - атестований з оцінкою «відмінно» - Високий рівень: здобувач освіти демонструє поглиблене володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, системні знання, вміння і навички їх практичного застосування. Освоєні знання, вміння і навички забезпечують можливість самостійного формулювання цілей та організації навчальної діяльності, пошуку та знаходження рішень у нестандартних, нетипових навчальних і професійних ситуаціях. Здобувач освіти демонструє здатність робити узагальнення на основі критичного аналізу фактичного матеріалу, ідей, теорій і концепцій, формулювати на їх основі висновки. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку, самостійної науково-дослідної діяльності, що реалізується за підтримки та під керівництвом викладача. 87-71 балів - атестований з оцінкою «добре» - Достатній рівень: передбачає володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на підвищеному рівні, усвідомлене використання знань, умінь і навичок з метою розкриття суті питання. Володіння частково-структурованим комплексом знань забезпечує можливість їх застосування у знайомих ситуаціях освітнього та професійного характеру. Усвідомлюючи специфіку задач та навчальних ситуацій, здобувач освіти демонструє здатність здійснювати пошук та вибір їх розв’язання за поданим зразком, аргументувати застосування певного способу розв’язання задачі. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку. 70-50 балів - атестований з оцінкою «задовільно» - Задовільний рівень: окреслює володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на середньому рівні, часткове усвідомлення навчальних і професійних задач, завдань і ситуацій, знання про способи розв’язання типових задач і завдань. Здобувач освіти демонструє середній рівень умінь і навичок застосування знань на практиці, а розв’язання задач потребує допомоги, опори на зразок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативність та евристичність, домінування мотивів обов’язку, неусвідомлене застосування можливостей для саморозвитку. 49-00 балів - атестований з оцінкою «незадовільно» - Незадовільний рівень: свідчить про елементарне володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, загальне уявлення про зміст навчального матеріалу, часткове використання знань, умінь і навичок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативно-прагматичний інтерес.
Рекомендована література: 1. Девід Сепа — Microsoft ADO.NET:"Русская Редакция", 2003. — С. 120.
2. Сахіл Малік Microsoft ADO.NET 2.0 для професіоналів = Pro ADO.NET 2.0. — М.: «Вільямс», 2006. — С. 560.
3. Адам Фримен, Джозеф C. Раттц-мл. LINQ: язык интегрированных запросов в C# 2010 для профессионалов = Pro LINQ: Language Integrated Query in C# 2010. — М.: «Вильямс», 2011. — С. 656. — ISBN 978-5-8459-1701-0.
4. Julia Lerman. Programming Entity Framework. — 2nd Edition. — O’Reilly, 2010. — 920 p. — ISBN 0-596-80726-0.
5. Julia Lerman. Programming Entity Framework. — 2nd Edition. — O’Reilly, 2010. — 920 p. — ISBN 0-596-80726-0.
6. Кристиан Нейгел, Билл Ивьен и др. C# 4.0 и платформа .NET 4 для профессионалов = Professional C# 4 and .NET 4. — М.: «Диалектика», 2010. — С. 1440. — ISBN 978-5-8459-1656-3.
7. Стивен Сандерсон ASP.NET MVC Framework с примерами на C# для профессионалов. — М.: «Вильямс», 2009. — ISBN 978-5-8459-1609-9
8. Магдануров Г., Юнев В. ASP.NET MVC Framework. — C.: «БХВ-Петербург», 2010. — С. 320. — ISBN 978-5-9775-0462-1
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою:
вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112
E-mail: nolimits@lpnu.ua
Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).