Виконання магістерської кваліфікаційної роботи
Спеціальність: Розумний транспорт і логістика для міст (освітньо-наукова програма)
Код дисципліни: 7.275.04.O.017
Кількість кредитів: 18.00
Кафедра: Транспортні технології
Лектор: голова науково-методичної комісії спеціальності: кандидат технічних наук, доцент Ройко Юрій Ярославович
гарант ОПП: кандидат технічних наук, доцент Ковалишин Володимир Володимирович
Семестр: 4 семестр
Форма навчання: денна
Завдання: 1. Здатність використовувати розумний транспорт і логістику в містах.
2. Здатність проводити оцінку транспортних систем в міській інфраструктурі.
3. Здатність управління транспортними потоками в містах.
4. Здатність управління рухом на ділянках транспортної мережі.
5. Здатність моделювання маршрутних систем.
6. Здатність використання інформаційних технологій в управлінні
транспортними потоками.
7. Здатність проведення консолідації вантажних потоків.
8. Здатність використання мультимодальних транзитних систем.
9. Здатність проведення проектування систем розумного транспорту і логістики
в містах.
10. Здатність проведення оцінки надійності і безпеки міської логістики.
11. Здатність дослідження психології руху та впливу людини на надійність
транспортної системи.
12. Здатність дослідження і управління транспортними потоками в центрі міста.
13. Здатність визначення ефективності транспортних систем міст.
14. Здатність визначення впливу транспорту на навколишнє середовище.
Результати навчання: 1. Опрацювання статистичної інформації про показники транспортних систем та транспортних процесів;
2. Документальне оформлення транспортної діяльності у внутрішньому і міжнародному сполученнях та аналіз нормативних вимог до організації перевезень;
3. Розслідування подій на транспорті, автотехнічна експертиза та оцінка безпеки руху;
4. Аналіз транспортних характеристик вантажів з їх маркуванням; управління вантажопотоками;
5. Організація роботи на об’єктах транспорту;
6. Оптимізація систем масового обслуговування на транспорті;
7. Дослідження та аналіз пасажирських потоків;
8. Управління системами пасажирського транспорту;
9. Дослідження та проектування схем організації руху;
10. Розроблення комплексних схем транспорту;
11. Планування взаємодії видів транспорту;
12. Оцінка взаємодії транспортних мереж і вузлів;
13. Розроблення та удосконалення автоматизованих систем управління рухом;
14. Логістичне обслуговування
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: - Моделювання транспортних потоків
- Інтелектуальний транспорт і міська логістика
- Спецкурс з наукових досліджень спеціальності
- Міський пасажирський транспорт
- Моделювання вантажних перевезень
Короткий зміст навчальної програми: Теми МКР можуть включати одночасне розв’язання науково-теоретичних та науковоприкладних завдань стосовно до існуючих або ж перспективних транспортних процесів і систем. Теми МКР мають бути актуальними та мати елементи наукової новизни щодо удосконалення технологій управління транспортними технологіями і системами. Будь-яка із запропонованих тематик, як правило, грунтується на прив’язці до конкретного об’єкта.
Опис: Організація та безпека дорожнього руху з розділами: дослідження та аналіз основних показників учасників дорожнього руху; організація та безпека дорожнього руху; розрахунок вартості виконання робіт; охорона праці.
Пасажирські перевезення з розділами: аналіз території проходження маршруту; розрахунок параметрів маршрутів; собівартість перевезень; охорона праці.
Вантажні перевезення з розділами: аналіз елементів каналу розподілу; маршрутизація перевезень; собівартість перевезень; охорона праці.
Методи та критерії оцінювання: Рівень та повнота виконання оцінюються у відсотках експертною комісією, яка призначається на засіданні кафедри з числа науково-педагогічних працівників, які мають наукові та навчально-методичні праці із зазначених напрямків. Експерта комісія приймає рекомендаційне рішення, яке затверджується завідувачем кафедри про допуск здобувача другого (магістерського) рівня вищої освіти до публічного захисту.
Критерії оцінювання результатів навчання: Оцінка "відмінно" - 94 бали;
Оцінка "добре" - 80 балів;
Оцінка "задовільно" - 60 балів.
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: 1. Системологія на транспорті. Організація дорожнього руху [Гаврилов Е. В., Дмитриченко М. Ф., Доля В. К. та ін.]; за ред.М. Ф. Дмитриченка. – К. : Знання України, 2007. – 452 с. – (5 кн./ Гаврилов Е. В., Дмитриченко М. Ф., Доля В. К. та ін.; кн. 4).
2. Поліщук В.П. Організація та регулювання дорожнього руху: Підручник. / за заг. ред. В.П. Поліщука; О.О. Бакуліч, О.П. Дзюба, В.І. Єресов, О.В. Красільнікова, О.В. Христенко. – К.: Знання України, 2012. – 467 с.
3. Автомобільний транспорт в Україні. Нормативна база / Роїна О.М. вислання 2-е змінене і доп. – К.: КНТ, 2006. – 488 с.
4. Воркут А.І. та ін.. Транспортно-екпедиторська діяльність. – К.: НТУ, 1998. – 256 с.
5. Воркут Т.А. Проектування систем транспортного обслуговування в ланцюгах постачань. – К.: НТУ, 2002. 248 с.
6. Гаврилов Е.В. та ін. Основи теорії систем і управління: Підручник. – К.: Знання України, 2005. – 344 с.
7. Гаврилов Е.В. та ін.. Технологія наукових досліджень і технічної творчості: Підручник. – К.: Знання України, 2005. – 318 с.
8. Дмитриченко та ін. Основи теорії транспортних процесів і систем: Навч. пос. – К.: Вид. дім «Слово», 2009. – 336 с.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою:
вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112
E-mail: nolimits@lpnu.ua
Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).