Практика за темою магістерської кваліфікаційної роботи

Спеціальність: Технології машинобудування
Код дисципліни: 7.131.03.O.013
Кількість кредитів: 9.00
Кафедра: Робототехніка та інтегровані технології машинобудування
Лектор: Сліпчук Андрій Миколайович
Семестр: 3 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: Закріплення та поглиблення теоретичних знань студентів для виконання ними Магістерської кваліфікаційної роботи, аналіз проміжних результатів виконання індивідуальних завдань та уточнення вихідних даних.
Завдання: Загальні компетентності. ЗК1. Здатність виявляти, ставити та вирішувати інженерно-технічні та науково-прикладні проблеми. ЗК2. Здатність використовувати інформаційні та комунікаційні технології. ЗК5. Здатність спілкуватися з представниками інших професійних груп різного рівня (з експертами з інших галузей знань/видів економічної діяльності). ЗК6. Здатність вчитися і оволодівати сучасними знаннями. ЗК7. Здатність спілкуватися іноземною мовою. Спеціальні (фахові, предметні) компетентності. ФК1. Здатність застосовувати відповідні методи і ресурси сучасної інженерії для знаходження оптимальних рішень широкого кола інженерних задач із застосуванням сучасних підходів, методів прогнозування, інформаційних технологій та з урахуванням наявних обмежень за умов неповної інформації та суперечливих вимог. ФК2. Здатність описати, класифікувати та змоделювати широке коло технічних об’єктів та процесів, що ґрунтується на глибокому знанні та розумінні теорій та практик механічної інженерії, а також знаннях суміжних наук. ФК3. Здатність до самостійної роботи і ефективного функціонування в якості керівника групи.
Результати навчання: У результаті вивчення навчальної дисципліни здобувач освіти повинен бути здатним продемонструвати такі результати навчання: РН3 Застосовувати системи автоматизації для виконання досліджень, проєктно-конструкторських робіт, технологічної підготовки виробництва, інженерного аналізу, технологічного забезпечення експлуатаційних характеристик і показників надійності в машинобудуванні. РН8 Оволодівати сучасними знаннями, технологіями, інструментами і методами, зокрема через самостійне опрацювання фахової літератури, участь у науковотехнічних та освітніх заходах.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Пререквізити: Усі попередні обов’язкові та вибіркові компоненти циклу професійної підготовки. Кореквізити: Виконання магістерської кваліфікаційної роботи.
Короткий зміст навчальної програми: Навчальна дисципліна призначена для закріплення теоретичних знань на місцях практики, практичного освоєння методів роботи у технологічних підрозділах підприємств, а також для перевірки адекватності вихідних даних теми Мігістерської кваліфікаційної роботи, збору та систематизації необхідних матеріалів для виконання МКР.
Опис: 1. Основні відомості про підприємство, на якому проходить практика. Детальний опис структури і виробничих потужностей. Аналіз процесів технологічної підготовки виробництва. 2. Детальний опис службового призначення деталі, яка задана на проектування. 3. Маршрутно-операційний опис наявного технологічного процесу виготовлення заданої деталі. 4. Аналіз технологічного спорядження для виготовлення заданої деталі: основне технологічне устаткування (потужність приводу, режими різання, габарити робочого простору), пристрої, різальні та допоміжні інструменти тощо. 5. Розроблені схеми технологічних налагоджень на основні операції технологічного процесу виготовлення, їх короткий аналіз. 6. Основні пропозиції щодо вдосконалення наявного технологічного процесу виготовлення заданої деталі.
Методи та критерії оцінювання: Підсумковий контроль: письмовий звіт, усне опитування. При оцінюванні роботи за результатами захисту береться до уваги рівень теоретичної, наукової та практичної підготовки.
Критерії оцінювання результатів навчання: При оцінюванні звіту береться до уваги рівень теоретичної та практичної підготовки студента, а також оцінка керівника практики від підприємства.
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100-88 балів - атестований з оцінкою «відмінно» - Високий рівень: здобувач освіти демонструє поглиблене володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, системні знання, вміння і навички їх практичного застосування. Освоєні знання, вміння і навички забезпечують можливість самостійного формулювання цілей та організації навчальної діяльності, пошуку та знаходження рішень у нестандартних, нетипових навчальних і професійних ситуаціях. Здобувач освіти демонструє здатність робити узагальнення на основі критичного аналізу фактичного матеріалу, ідей, теорій і концепцій, формулювати на їх основі висновки. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку, самостійної науково-дослідної діяльності, що реалізується за підтримки та під керівництвом викладача. 87-71 балів - атестований з оцінкою «добре» - Достатній рівень: передбачає володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на підвищеному рівні, усвідомлене використання знань, умінь і навичок з метою розкриття суті питання. Володіння частково-структурованим комплексом знань забезпечує можливість їх застосування у знайомих ситуаціях освітнього та професійного характеру. Усвідомлюючи специфіку задач та навчальних ситуацій, здобувач освіти демонструє здатність здійснювати пошук та вибір їх розв’язання за поданим зразком, аргументувати застосування певного способу розв’язання задачі. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку. 70-50 балів - атестований з оцінкою «задовільно» - Задовільний рівень: окреслює володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на середньому рівні, часткове усвідомлення навчальних і професійних задач, завдань і ситуацій, знання про способи розв’язання типових задач і завдань. Здобувач освіти демонструє середній рівень умінь і навичок застосування знань на практиці, а розв’язання задач потребує допомоги, опори на зразок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативність та евристичність, домінування мотивів обов’язку, неусвідомлене застосування можливостей для саморозвитку. 49-00 балів - атестований з оцінкою «незадовільно» - Незадовільний рівень: свідчить про елементарне володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, загальне уявлення про зміст навчального матеріалу, часткове використання знань, умінь і навичок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативно-прагматичний інтерес.
Рекомендована література: Юрчишин І.І. Технологія машинобудування:Посібник-довідник для виконання кваліфікаційних робіт: Навчальний посібник / І.І.Юрчишин, Я.М.Литвиняк, І.Є.Грицай та ін. / За ред. І.І.Юрчишина . - Львів: Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2009. - 528 с. Література, яка стосується наукового спрямування магістра.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).