Маркетингове консультування
Спеціальність: Маркетинг (освітньо-наукова програма)
Код дисципліни: 7.075.01.E.028
Кількість кредитів: 4.00
Кафедра: Маркетинг і логістика
Лектор: кандидат економічних наук, доцент Гринів Н.Т.
Семестр: 2 семестр
Форма навчання: денна
Завдання: 1. Здатність розв’язувати складні задачі і проблеми в сфері маркетингу в професійній діяльності або у процесі навчання, що передбачає проведення досліджень та/або здійснення інновацій та характеризується невизначеністю умов і вимог.
2. Здатність генерувати нові ідеї (креативність).
3. Здатність оцінювати та забезпечувати якість виконуваних робіт.
4. Здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел.
5. Здатність розробляти проекти та управляти ними.
6. Здатність коректно інтерпретувати результати останніх теоретичних досліджень у сфері маркетингу та практики їх застосування.
7. Здатність до діагностування маркетингової діяльності ринкового суб’єкта, здійснення маркетингового аналізу та прогнозування.
8. Здатність розробляти і аналізувати маркетингову стратегію ринкового суб’єкта та шляхи її реалізації з урахуванням міжфункціональних зв’язків.
9. Здатність формувати адаптивний маркетинговий інструментарій ринкового суб’єкта, зайнятого у сфері нематеріального виробництва.
10. Здатність організувати ефективну системуобслуговування клієнтів.
Результати навчання: 1. Вміти адаптовувати і застосовувати нові досягнення в теорії та практиці маркетингу для досягнення конкретних цілей і вирішення задач ринкового суб’єкта.
2. Планувати і здійснювати власні дослідження у сфері маркетингу, аналізувати його результати і обґрунтовувати ухвалення ефективних маркетингових рішень в умовах невизначеності.
3. Презентувати та обговорювати результати наукових і прикладних досліджень, маркетингових проектів державною та іноземною мовами.
4. Використовувати методи міжособистісної комунікації в ході вирішення колективних задач, ведення переговорів, наукових дискусій у сфері маркетингу
5. Обґрунтовувати маркетингові рішення на рівні ринкового суб’єкта із застосуванням сучасних управлінських принципів, підходів, методів, прийомів.
6. Використовувати методи маркетингового стратегічного аналізу та інтерпретувати його результати з метою вдосконалення маркетингової діяльності ринкового суб’єкта.
7. Збирати необхідні дані з різних джерел, обробляти і аналізувати їх результати із застосуванням сучасних методів та спеціалізованого програмного забезпечення.
8. Вміти здійснювати заходи з системної оптимізації діяльності підприємства у сфері обслуговування клієнтів.
9. Знати сучасні концепції та технології комплексного обслуговування споживачів із використанням критеріїв системної оптимізації роботи ринкового суб’єкта.
10. Зрозуміле і недвозначне донесення власних висновків, а також знань та пояснень, що їх обґрунтовують, до фахівців і нефахівців, зокрема, до осіб, які навчаються.
11. Використання іноземних мов у професійній діяльності.
12. Прийняття рішень у складних і непередбачуваних умовах, що потребує застосування нових підходів та прогнозування.
13. Відповідальність за розвиток професійного знання і практик, оцінку стратегічного розвитку команди.
14. Здатність до подальшого навчання, яке значною мірою є автономним та самостійним.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: - пререквізити: Маркетинговий менеджмент
- кореквізити: Спецкурс з наукових досліджень спеціальності, Практикум з підготовки наукових публікацій, матеріалів конференцій та презентацій наукових доповідей, Навчально-дослідницька практика
Короткий зміст навчальної програми: Передбачає надання студентам знань про основи маркетингового консультування, зміст та структуру процесу маркетингового консультування, традиційні та сучасні методи маркетингового консультування, типологію консалтингових продуктів, a також формування практичних навичок вибору консультантів, управління консультаційним проектом та організування маркетингової діяльності консультаційних фірм.
Опис: Інститут консультування та ринок маркетингових консалтингових послуг. Технологія консультаційного процесу. Методологія процесу маркетингового консультування. Основи організування та функціонування маркетингових консалтингових фірм. Маркетинг консалтингових послуг. Якість та результативність консультаційного процесу. Коучинг як модель маркетингового консультування.
Методи та критерії оцінювання: Методи контролю знань та умінь студента при вивченні дисципліни включають: 1. Поточний контроль роботи студента: оцінювання знань студентів на практичних заняттях (усне опитування на практичних заняттях, оцінювання виконання завдань та розв’язування задач під час заняття, оцінювання участі в дискусіях, підведення підсумків з питань, що розглядаються на практичному занятті). 2. Екзаменаційний контроль: оцінювання знань студентів на екзамені, що передбачає письмову та усну компоненту. Письмова компонента: завдання 1-го рівня – тести; завдання 2-го рівня – розкрити зміст поняття, дати визначення, встановити його характерні ознаки; завдання 3-го рівня – розв’язати задачі. Усна компонента: усне опитування.
Критерії оцінювання результатів навчання: - Поточний контроль (30%): розв’язування задач, усне опитування
- Підсумковий контроль (70%, standings): семестровий контроль.
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: 1. Безкровний М. Ф., Кропивко М. Ф., Палеха Ю. І., Іщенко Т. Д. Організація інформаційно-консультаційної діяльності: підручник. Київ: Видавництво Ліра-К, 2015. 408 с.
2. Безкровний М. Ф., Кропивко М. Ф., Палеха Ю. І., Іщенко Т. Д. Управлінський консалтинг: підучник. Київ: Видавництво Ліра-К, 2015. 336 с.
3. Макаренко Т.І. Моделювання та прогнозування у маркетингу. К.: Центр навч. літератури, 2005. 160 с.
4. Маркетингові дослідження: підручник / Н. С. Косар та ін.; Нац. ун-т «Львівська політехніка». Львів: Вид-во Львівської політехніки, 2018. 457 с.
5. Романчиков В.І. Основи наукових досліджень: навч. посібник. Київ: Видавництво «Центр учбової літератури», 2007. 254 с.
6. Шевченко Л.С. Стратегічний бізнес-консалтинг: навч. посіб. Харків: Право, 2019. 302 с.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою:
вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112
E-mail: nolimits@lpnu.ua
Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).