Наукові дослідження та семінари за їх тематикою

Спеціальність: Міжнародні економічні відносини (освітньо-наукова програма)
Код дисципліни: 7.292.02.E.024
Кількість кредитів: 9.00
Кафедра: Менеджмент і міжнародне підприємництво
Лектор: Одрехівський М.В.
Семестр: 3 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: Метою викладання дисципліни “ Наукові дослідження та семінари за їх тематикою ” є: оволодіння необхідними теоретичних знаннями з теорії та практики наукових досліджень, з основ дидактики; вироблення певних навичок з організації дослідницької роботи, готовності до наукових пошуків щодо вирішення поставлених завдань з обраної тематики.
Завдання: Завданням вивчення дисципліни є: засвоєння студентами теоретико-методологічних основ наукових досліджень, основних функцій методології досліджень; принципи, методи і прийоми наукового дослідження; форми розвитку наукових знань; наукові підходи та особливості проведення досліджень; методика і техніка організації науково-дослідницької роботи та форми представлення результатів цієї роботи; добирати і використовувати ефективні емпіричні та теоретичні методи дослідження; організовувати свою дослідницьку роботу, працювати з джерелами наукової інформації, готувати результати наукових досліджень до оприлюднення тощо. У результаті вивчення дисципліни, фахівець повинен знати і розуміти: сутність понятійного апарату з обраної наукової тематики; методи наукового пізнання; вимоги до побудови наукових класифікацій тощо. Підготовлений фахівець повинен вміти: проводити дослідження використовуючи різноманітні методи наукового пізнання; будувати методики; формулювати грамотні, логічні і обґрунтовані висновки; проводити наукові експерименти, презентувати результати наукових досліджень тощо. Вивчення навчальної дисципліни передбачає формування та розвиток у студентів компетентностей: загальних: 1) Уміння бути критичним та самокритичним для розуміння факторів, які мають позитивний чи негативний вплив на комуні¬кацію, та здатність визначити та врахувати ці фактори в конкрет-них комунікаційних ситуаціях; 2) Уміння працювати самостійно і в команді, здатність комунікувати з колегами з питань галузі щодо наукових досягнень, як на загальному рівні, так і на рівні проблеми; 3) Здатність продукувати нові ідеї, проявляти креативність, здатність до системного мислення; 4) Здатність ефективно використовувати на практиці різні теорії в області навчання та формування міжнародних відносин; 5) Здатність вибирати відповідні методи дослідження та робити висновки стосовно проведеного аналізу; 6) Уміння здійснювати оцінювання і прогнозування міжнародних політичних, економічних, соціальних подій та явищ. фахових спеціальності: 1) Здатність ведення ділових комунікацій, знання та розуміння предметної області та розуміння фаху, щоб визначати структуру та будувати архітектоніку міжнародного науково-технологічного співробітництва; 2) Здатність з’ясовувати причинно-наслідкові зв’язки, аналі¬зувати й узагальнювати зовнішню і внутрішню управлінську інформацію для здійснення управління інноваційним розвитком підприємницьких структур; 3) Розуміння особливостей сучасної міжнародної монетарної політики; 4) Здатність проводити операції інвестування банківсько-кредитних установ, пенсійних фондів, інвестиційних та трастових фондів, брокерських контор, страхових компаній тощо; 5) Здатність аналізувати міжнародний рух капіталу та його основні форми, прямі і портфельні зарубіжні інвестиції; 6) Здатність проводити фундаментальну діагностику досліджуваного об’єкта на засадах використання різних діагностичних методологій провідних міжнародних організацій; 7) Здатність обирати та застосовувати міжнародні діагностичні методології для діагностування предмета та об’єкта дослідження; 8) Здатність аналізувати інтелектуальну власність, правову охорону об'єктів інтелектуальної власності та їх захисту в Україні та світі; 9) Здатність формулювати наукові узагальнення щодо сучасних тенденцій та явищ в європейській економіці.
Результати навчання: Внаслідок вивчення навчальної дисципліни студент повинен бути здатним продемонструвати такі результати навчання: 1) Теоретичні та прикладні засади проведення досліджень за обраною тематикою; 2) Аналізування станів підприємств згідно з обраною тематикою; 3) Удосконалення бізнес-процесів підприємств за напрямами проведених досліджень; 4) Формування мети та завдань, предмету та об’єкту досліджень, наукової новизни та висновків за результатами проведених досліджень.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Спецкурс з наукових досліджень спеціальності Практикум з підготовки наукових публікацій, матеріалів конференцій та презентацій наукових доповідей
Короткий зміст навчальної програми: Теоретичні та прикладні засади проведення досліджень за обраною тематикою Аналізування стану підприємств згідно з обраною тематикою Удосконалення бізнес-процесів підприємств за напрямами проведених досліджень Формування мети та завдань, предмету та об’єкту досліджень, наукової новизни та висновків за результатами проведених досліджень
Опис: Тема 1. Теоретичні та прикладні засади проведення досліджень за обраною тематикою Тема 2. Аналізування стану підприємств згідно з обраною тематикою Тема 3. Удосконалення бізнес-процесів підприємств за напрямами проведених досліджень Тема 4. Формування мети та завдань, предмету та об’єкту досліджень, наукової новизни та висновків за результатами проведених досліджень
Методи та критерії оцінювання: - поточний контроль (30%): групові презентації - підсумковий контроль (70%, екзамен): тестування (50%), усна відповідь (20%).
Критерії оцінювання результатів навчання: за виконання і захист індивідуального наукового завдання (4 розділи по 25 балів) – 100 балів; • Підсумкова семестрова оцінка у 100-бальній шкалі переводиться у державну оцінку відповідно до прийнятої в Університеті системи: • 88-100 балів –“відмінно”; • 71-87 балів – “добре”; • 50-70 балів – “задовільно”; • 0-49 балів – “ не задовільно”. • Оцінка “відмінно” (88-100 балів) виставляється за повні, систематизовані знання. Студент має повністю виконати поставлене індивідуальне наукове завдання, а при захисті індивідуального наукового завдання має вірно відповісти на поставлені запитання, однак допускаються незначні неточності. • Оцінка “добре” (71-87 балів) передбачає, що студент повністю виконати поставлене індивідуальне наукове завдання, а при захисті індивідуального наукового завдання правильно відповідає на більшість поставлених запитань, допускає незначні неточності та помилки. • Оцінка “задовільно” (50-70 балів) виставляється студенту, який повністю виконав поставлене індивідуальне наукове завдання, а при захисті індивідуального наукового завдання міг допустити окремі помилки. • Оцінка “незадовільно” (менше 50 балів) виставляється студенту, який повністю виконав поставлене індивідуальне наукове завдання, а при захисті індивідуального наукового завдання не розуміє суті поставлених питань, не знає основних понять з предмету і не вірно на них відповів.
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: 1. Основи наукових досліджень: Підручник для студ. екон. спец. вузів / М.Г. Білуха. – К.: Вища школа., 1997. – 271 с. 2. Методологія соціально-економічного дослідження: Навч. посіб. / Ганін В.І., Ганіна Н.В., Гурова К.Д. – К.: Центр учбової літератури, 2008. – 224 с. 3. Методологія наукових досліджень та методика викладання менеджменту зовнішньоекономічної діяльності: Навч. посібник. / Гладунський В.Н., Князь С.В., Пушак Я.Я., Мельник М.О. – Львів: Видавництво Національного університету «Львівська політехніка, 2003. – 172 с.» 4. Методи наукових досліджень: Навч. Посібник / Грабченко А.І., Федорович В.О., Гаращенко Я.М. – Х.: НТУ "ХПІ", 2009. – 142 с. 5. Методологія наукових досліджень: Навч. посіб. / Єріна А.М., Захожай В.Б., Єрін Д.Л. – К.: Центр учбової літератури, 2004. – 212 с. 6. Методологія та організація нау¬кових досліджень: Навч. посібник / О.В. Крушельницька. - К.: Кондор, 2003. - 192 с. 7. Наукове дослідження: організація, методологія, інформаційне забезпечення: Навч. посіб. / Пілюшенко В.Л., Шкрабак І.В., Славенко Е.І. – К.: Лібра, 2004. – 344 с. 8. Основи науковик дослі¬джень у вищій школі: Навч. посібник / І.С. П'ятницька-Позднякова. - К., 2003. - 116 с. 9. Організація та методика науково-дослідної діяльності / В. М. Шейко, Н. М. Кушнаренко. – К.: Знання-Прес, 2004.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).

Наукові дослідження та семінари за їх тематикою

Спеціальність: Міжнародні економічні відносини (освітньо-наукова програма)
Код дисципліни: 7.292.03.E.029
Кількість кредитів: 9.00
Кафедра: Менеджмент і міжнародне підприємництво
Лектор: Одрехівський М.В.
Семестр: 3 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: Метою викладання дисципліни “ Наукові дослідження та семінари за їх тематикою ” є: оволодіння необхідними теоретичних знаннями з теорії та практики наукових досліджень, з основ дидактики; вироблення певних навичок з організації дослідницької роботи, готовності до наукових пошуків щодо вирішення поставлених завдань з обраної тематики.
Завдання: Завданням вивчення дисципліни є: засвоєння студентами теоретико-методологічних основ наукових досліджень, основних функцій методології досліджень; принципи, методи і прийоми наукового дослідження; форми розвитку наукових знань; наукові підходи та особливості проведення досліджень; методика і техніка організації науково-дослідницької роботи та форми представлення результатів цієї роботи; добирати і використовувати ефективні емпіричні та теоретичні методи дослідження; організовувати свою дослідницьку роботу, працювати з джерелами наукової інформації, готувати результати наукових досліджень до оприлюднення тощо. У результаті вивчення дисципліни, фахівець повинен знати і розуміти: сутність понятійного апарату з обраної наукової тематики; методи наукового пізнання; вимоги до побудови наукових класифікацій тощо. Підготовлений фахівець повинен вміти: проводити дослідження використовуючи різноманітні методи наукового пізнання; будувати методики; формулювати грамотні, логічні і обґрунтовані висновки; проводити наукові експерименти, презентувати результати наукових досліджень тощо. Вивчення навчальної дисципліни передбачає формування та розвиток у студентів компетентностей: загальних: 1) Уміння бути критичним та самокритичним для розуміння факторів, які мають позитивний чи негативний вплив на комуні¬кацію, та здатність визначити та врахувати ці фактори в конкрет-них комунікаційних ситуаціях; 2) Уміння працювати самостійно і в команді, здатність комунікувати з колегами з питань галузі щодо наукових досягнень, як на загальному рівні, так і на рівні проблеми; 3) Здатність продукувати нові ідеї, проявляти креативність, здатність до системного мислення; 4) Здатність ефективно використовувати на практиці різні теорії в області навчання та формування міжнародних відносин; 5) Здатність вибирати відповідні методи дослідження та робити висновки стосовно проведеного аналізу; 6) Уміння здійснювати оцінювання і прогнозування міжнародних політичних, економічних, соціальних подій та явищ. фахових спеціальності: 1) Здатність ведення ділових комунікацій, знання та розуміння предметної області та розуміння фаху, щоб визначати структуру та будувати архітектоніку міжнародного науково-технологічного співробітництва; 2) Здатність з’ясовувати причинно-наслідкові зв’язки, аналі¬зувати й узагальнювати зовнішню і внутрішню управлінську інформацію для здійснення управління інноваційним розвитком підприємницьких структур; 3) Розуміння особливостей сучасної міжнародної монетарної політики; 4) Здатність проводити операції інвестування банківсько-кредитних установ, пенсійних фондів, інвестиційних та трастових фондів, брокерських контор, страхових компаній тощо; 5) Здатність аналізувати міжнародний рух капіталу та його основні форми, прямі і портфельні зарубіжні інвестиції; 6) Здатність проводити фундаментальну діагностику досліджуваного об’єкта на засадах використання різних діагностичних методологій провідних міжнародних організацій; 7) Здатність обирати та застосовувати міжнародні діагностичні методології для діагностування предмета та об’єкта дослідження; 8) Здатність аналізувати інтелектуальну власність, правову охорону об'єктів інтелектуальної власності та їх захисту в Україні та світі; 9) Здатність формулювати наукові узагальнення щодо сучасних тенденцій та явищ в європейській економіці.
Результати навчання: Внаслідок вивчення навчальної дисципліни студент повинен бути здатним продемонструвати такі результати навчання: 1) Теоретичні та прикладні засади проведення досліджень за обраною тематикою; 2) Аналізування станів підприємств згідно з обраною тематикою; 3) Удосконалення бізнес-процесів підприємств за напрямами проведених досліджень; 4) Формування мети та завдань, предмету та об’єкту досліджень, наукової новизни та висновків за результатами проведених досліджень.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Спецкурс з наукових досліджень спеціальності Практикум з підготовки наукових публікацій, матеріалів конференцій та презентацій наукових доповідей
Короткий зміст навчальної програми: Теоретичні та прикладні засади проведення досліджень за обраною тематикою Аналізування стану підприємств згідно з обраною тематикою Удосконалення бізнес-процесів підприємств за напрямами проведених досліджень Формування мети та завдань, предмету та об’єкту досліджень, наукової новизни та висновків за результатами проведених досліджень
Опис: Тема 1. Теоретичні та прикладні засади проведення досліджень за обраною тематикою Тема 2. Аналізування стану підприємств згідно з обраною тематикою Тема 3. Удосконалення бізнес-процесів підприємств за напрямами проведених досліджень Тема 4. Формування мети та завдань, предмету та об’єкту досліджень, наукової новизни та висновків за результатами проведених досліджень
Методи та критерії оцінювання: - поточний контроль (30%): групові презентації - підсумковий контроль (70%, екзамен): тестування (50%), усна відповідь (20%).
Критерії оцінювання результатів навчання: за виконання і захист індивідуального наукового завдання (4 розділи по 25 балів) – 100 балів; • Підсумкова семестрова оцінка у 100-бальній шкалі переводиться у державну оцінку відповідно до прийнятої в Університеті системи: • 88-100 балів –“відмінно”; • 71-87 балів – “добре”; • 50-70 балів – “задовільно”; • 0-49 балів – “ не задовільно”. • Оцінка “відмінно” (88-100 балів) виставляється за повні, систематизовані знання. Студент має повністю виконати поставлене індивідуальне наукове завдання, а при захисті індивідуального наукового завдання має вірно відповісти на поставлені запитання, однак допускаються незначні неточності. • Оцінка “добре” (71-87 балів) передбачає, що студент повністю виконати поставлене індивідуальне наукове завдання, а при захисті індивідуального наукового завдання правильно відповідає на більшість поставлених запитань, допускає незначні неточності та помилки. • Оцінка “задовільно” (50-70 балів) виставляється студенту, який повністю виконав поставлене індивідуальне наукове завдання, а при захисті індивідуального наукового завдання міг допустити окремі помилки. • Оцінка “незадовільно” (менше 50 балів) виставляється студенту, який повністю виконав поставлене індивідуальне наукове завдання, а при захисті індивідуального наукового завдання не розуміє суті поставлених питань, не знає основних понять з предмету і не вірно на них відповів.
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: 1. Основи наукових досліджень: Підручник для студ. екон. спец. вузів / М.Г. Білуха. – К.: Вища школа., 1997. – 271 с. 2. Методологія соціально-економічного дослідження: Навч. посіб. / Ганін В.І., Ганіна Н.В., Гурова К.Д. – К.: Центр учбової літератури, 2008. – 224 с. 3. Методологія наукових досліджень та методика викладання менеджменту зовнішньоекономічної діяльності: Навч. посібник. / Гладунський В.Н., Князь С.В., Пушак Я.Я., Мельник М.О. – Львів: Видавництво Національного університету «Львівська політехніка, 2003. – 172 с.» 4. Методи наукових досліджень: Навч. Посібник / Грабченко А.І., Федорович В.О., Гаращенко Я.М. – Х.: НТУ "ХПІ", 2009. – 142 с. 5. Методологія наукових досліджень: Навч. посіб. / Єріна А.М., Захожай В.Б., Єрін Д.Л. – К.: Центр учбової літератури, 2004. – 212 с. 6. Методологія та організація нау¬кових досліджень: Навч. посібник / О.В. Крушельницька. - К.: Кондор, 2003. - 192 с. 7. Наукове дослідження: організація, методологія, інформаційне забезпечення: Навч. посіб. / Пілюшенко В.Л., Шкрабак І.В., Славенко Е.І. – К.: Лібра, 2004. – 344 с. 8. Основи науковик дослі¬джень у вищій школі: Навч. посібник / І.С. П'ятницька-Позднякова. - К., 2003. - 116 с. 9. Організація та методика науково-дослідної діяльності / В. М. Шейко, Н. М. Кушнаренко. – К.: Знання-Прес, 2004.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).

Наукові дослідження та семінари за їх тематикою

Спеціальність: Міжнародні економічні відносини (освітньо-наукова програма)
Код дисципліни: 7.292.04.E.034
Кількість кредитів: 9.00
Кафедра: Менеджмент і міжнародне підприємництво
Лектор: Одрехівський М.В.
Семестр: 3 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: Метою викладання дисципліни “ Наукові дослідження та семінари за їх тематикою ” є: оволодіння необхідними теоретичних знаннями з теорії та практики наукових досліджень, з основ дидактики; вироблення певних навичок з організації дослідницької роботи, готовності до наукових пошуків щодо вирішення поставлених завдань з обраної тематики.
Завдання: Завданням вивчення дисципліни є: засвоєння студентами теоретико-методологічних основ наукових досліджень, основних функцій методології досліджень; принципи, методи і прийоми наукового дослідження; форми розвитку наукових знань; наукові підходи та особливості проведення досліджень; методика і техніка організації науково-дослідницької роботи та форми представлення результатів цієї роботи; добирати і використовувати ефективні емпіричні та теоретичні методи дослідження; організовувати свою дослідницьку роботу, працювати з джерелами наукової інформації, готувати результати наукових досліджень до оприлюднення тощо. У результаті вивчення дисципліни, фахівець повинен знати і розуміти: сутність понятійного апарату з обраної наукової тематики; методи наукового пізнання; вимоги до побудови наукових класифікацій тощо. Підготовлений фахівець повинен вміти: проводити дослідження використовуючи різноманітні методи наукового пізнання; будувати методики; формулювати грамотні, логічні і обґрунтовані висновки; проводити наукові експерименти, презентувати результати наукових досліджень тощо. Вивчення навчальної дисципліни передбачає формування та розвиток у студентів компетентностей: загальних: 1) Уміння бути критичним та самокритичним для розуміння факторів, які мають позитивний чи негативний вплив на комуні¬кацію, та здатність визначити та врахувати ці фактори в конкрет-них комунікаційних ситуаціях; 2) Уміння працювати самостійно і в команді, здатність комунікувати з колегами з питань галузі щодо наукових досягнень, як на загальному рівні, так і на рівні проблеми; 3) Здатність продукувати нові ідеї, проявляти креативність, здатність до системного мислення; 4) Здатність ефективно використовувати на практиці різні теорії в області навчання та формування міжнародних відносин; 5) Здатність вибирати відповідні методи дослідження та робити висновки стосовно проведеного аналізу; 6) Уміння здійснювати оцінювання і прогнозування міжнародних політичних, економічних, соціальних подій та явищ. фахових спеціальності: 1) Здатність ведення ділових комунікацій, знання та розуміння предметної області та розуміння фаху, щоб визначати структуру та будувати архітектоніку міжнародного науково-технологічного співробітництва; 2) Здатність з’ясовувати причинно-наслідкові зв’язки, аналі¬зувати й узагальнювати зовнішню і внутрішню управлінську інформацію для здійснення управління інноваційним розвитком підприємницьких структур; 3) Розуміння особливостей сучасної міжнародної монетарної політики; 4) Здатність проводити операції інвестування банківсько-кредитних установ, пенсійних фондів, інвестиційних та трастових фондів, брокерських контор, страхових компаній тощо; 5) Здатність аналізувати міжнародний рух капіталу та його основні форми, прямі і портфельні зарубіжні інвестиції; 6) Здатність проводити фундаментальну діагностику досліджуваного об’єкта на засадах використання різних діагностичних методологій провідних міжнародних організацій; 7) Здатність обирати та застосовувати міжнародні діагностичні методології для діагностування предмета та об’єкта дослідження; 8) Здатність аналізувати інтелектуальну власність, правову охорону об'єктів інтелектуальної власності та їх захисту в Україні та світі; 9) Здатність формулювати наукові узагальнення щодо сучасних тенденцій та явищ в європейській економіці.
Результати навчання: Внаслідок вивчення навчальної дисципліни студент повинен бути здатним продемонструвати такі результати навчання: 1) Теоретичні та прикладні засади проведення досліджень за обраною тематикою; 2) Аналізування станів підприємств згідно з обраною тематикою; 3) Удосконалення бізнес-процесів підприємств за напрямами проведених досліджень; 4) Формування мети та завдань, предмету та об’єкту досліджень, наукової новизни та висновків за результатами проведених досліджень.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Спецкурс з наукових досліджень спеціальності Практикум з підготовки наукових публікацій, матеріалів конференцій та презентацій наукових доповідей
Короткий зміст навчальної програми: Теоретичні та прикладні засади проведення досліджень за обраною тематикою Аналізування стану підприємств згідно з обраною тематикою Удосконалення бізнес-процесів підприємств за напрямами проведених досліджень Формування мети та завдань, предмету та об’єкту досліджень, наукової новизни та висновків за результатами проведених досліджень
Опис: Тема 1. Теоретичні та прикладні засади проведення досліджень за обраною тематикою Тема 2. Аналізування стану підприємств згідно з обраною тематикою Тема 3. Удосконалення бізнес-процесів підприємств за напрямами проведених досліджень Тема 4. Формування мети та завдань, предмету та об’єкту досліджень, наукової новизни та висновків за результатами проведених досліджень
Методи та критерії оцінювання: - поточний контроль (30%): групові презентації - підсумковий контроль (70%, екзамен): тестування (50%), усна відповідь (20%).
Критерії оцінювання результатів навчання: за виконання і захист індивідуального наукового завдання (4 розділи по 25 балів) – 100 балів; • Підсумкова семестрова оцінка у 100-бальній шкалі переводиться у державну оцінку відповідно до прийнятої в Університеті системи: • 88-100 балів –“відмінно”; • 71-87 балів – “добре”; • 50-70 балів – “задовільно”; • 0-49 балів – “ не задовільно”. • Оцінка “відмінно” (88-100 балів) виставляється за повні, систематизовані знання. Студент має повністю виконати поставлене індивідуальне наукове завдання, а при захисті індивідуального наукового завдання має вірно відповісти на поставлені запитання, однак допускаються незначні неточності. • Оцінка “добре” (71-87 балів) передбачає, що студент повністю виконати поставлене індивідуальне наукове завдання, а при захисті індивідуального наукового завдання правильно відповідає на більшість поставлених запитань, допускає незначні неточності та помилки. • Оцінка “задовільно” (50-70 балів) виставляється студенту, який повністю виконав поставлене індивідуальне наукове завдання, а при захисті індивідуального наукового завдання міг допустити окремі помилки. • Оцінка “незадовільно” (менше 50 балів) виставляється студенту, який повністю виконав поставлене індивідуальне наукове завдання, а при захисті індивідуального наукового завдання не розуміє суті поставлених питань, не знає основних понять з предмету і не вірно на них відповів.
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: 1. Основи наукових досліджень: Підручник для студ. екон. спец. вузів / М.Г. Білуха. – К.: Вища школа., 1997. – 271 с. 2. Методологія соціально-економічного дослідження: Навч. посіб. / Ганін В.І., Ганіна Н.В., Гурова К.Д. – К.: Центр учбової літератури, 2008. – 224 с. 3. Методологія наукових досліджень та методика викладання менеджменту зовнішньоекономічної діяльності: Навч. посібник. / Гладунський В.Н., Князь С.В., Пушак Я.Я., Мельник М.О. – Львів: Видавництво Національного університету «Львівська політехніка, 2003. – 172 с.» 4. Методи наукових досліджень: Навч. Посібник / Грабченко А.І., Федорович В.О., Гаращенко Я.М. – Х.: НТУ "ХПІ", 2009. – 142 с. 5. Методологія наукових досліджень: Навч. посіб. / Єріна А.М., Захожай В.Б., Єрін Д.Л. – К.: Центр учбової літератури, 2004. – 212 с. 6. Методологія та організація нау¬кових досліджень: Навч. посібник / О.В. Крушельницька. - К.: Кондор, 2003. - 192 с. 7. Наукове дослідження: організація, методологія, інформаційне забезпечення: Навч. посіб. / Пілюшенко В.Л., Шкрабак І.В., Славенко Е.І. – К.: Лібра, 2004. – 344 с. 8. Основи науковик дослі¬джень у вищій школі: Навч. посібник / І.С. П'ятницька-Позднякова. - К., 2003. - 116 с. 9. Організація та методика науково-дослідної діяльності / В. М. Шейко, Н. М. Кушнаренко. – К.: Знання-Прес, 2004.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).